Komunikaty PR

Korzystaj w pełni ze słonecznych chwil, dzięki kwietniowym nowościom od IKEA

2021-03-31  |  15:41
Biuro prasowe
Do pobrania pdf ( 4.92 MB )

Coraz cieplejsze dni to idealny moment, aby zadbać o swoje samopoczucie oraz otoczenie. Wpuśćmy do domów promienie słońca i pozwólmy im się rozgościć. Zmiana aury na wiosnę to również wiele możliwości przyjemnego spędzenia czasu na zewnątrz – w ogrodzie, na tarasie lub na balkonie. Zatroszczmy się więc o odpowiednią atmosferę oraz środowisko razem z nowościami od IKEA.

Czy wygoda może iść w parze z elegancją i ekologią? IKEA udowadnia, że tak, dlatego w nowościach na kwiecień znajdziemy wiele artykułów bazujących na naturalnych materiałach, przyjaznych dla nas i planety. Jasne, neutralne kolory, praktyczne produkty codziennego użytku oraz zrównoważone rozwiązania, pozwolą nam powitać wiosnę w dobrym stylu i w pełni wykorzystać każdy dzień.

Świadomy wybór dla kuchni i jadalni

Dodajmy kuchni czystego, nowoczesnego stylu razem z pierwszymi bambusowymi frontami IKEA FRÖJERED, zaprojektowanymi przez Maję Ganszyniec. Doskonale komponują się one z pozostałymi elementami wystroju i tworzą prawdziwie skandynawski design. Zarówno o środowisko jak i naszą wygodę możemy również zadbać dzięki krzesłom VOXLÖV, wykonanym z bambusa oraz sznurka ze skręconego papieru. Połączenie ich ze stołem z tej samej serii pozwoli na stworzenie jednolitego, estetycznego wnętrza. Harmonię w pomieszczeniu możemy dopełnić, dodając szklany wazon PÅDRAG, którego skromna forma pozwoli wyeksponować piękno roślin, bez względu na to czy będzie to obfity bukiet, czy pojedynczy kwiat.

Zrobione z miłością

Przy tworzeniu produktów dla domu IKEA zawsze stawia dobro ludzi i środowiska na pierwszym miejscu. Tak również było przy produkcji ozdobionych frędzlami, ręcznie wykonanych poszewek HERVOR/HALLVI. Udekorowane są pięknym haftem, ale zachwycają też swoim pochodzeniem. Wyprodukowane zostały przez indyjskie przedsiębiorstwo Rangsutra, które zapewnia stabilną pracę kobietom-rzemieślniczkom, co było szczególnie istotne w czasie wybuchu pandemii COVID-19. IKEA podjęła wtedy decyzję o utrzymaniu współpracy z firmą, dzięki czemu zachowane zostało źródło dochodów dla wielu osób z tego regionu.

Innym wyjątkowym produktem z nowej oferty jest ręcznie tkany na płasko dywan TVINGSTRUP projektu K.C Maura. Ten model ma wzór po dwóch stronach, dzięki czemu można go od czasu do czasu obracać i posłuży nam na dłużej. Ma on nie tylko interesujący wygląd, autorowi przyświecała  także idea i przesłanie, że woda w naturze nie zna granic i wszyscy ludzie powinni mieć do niej równy dostęp. Dywan został wykonany w 100% z naturalnej wełny, co jest zgodne z misją IKEA, aby do 2025 roku wykorzystywać wyłącznie wełnę z bardziej zrównoważonych źródeł.

W nowościach znajdziemy także lampę TRUBBNATE, która po raz pierwszy pojawiła się w sklepach IKEA w latach 70-tych. Jej nowa wersja została częściowo wykonana z plastiku pochodzącego z recyklingu, a ciekawa forma klosza z pewnością przyciągnie uwagę wszystkich gości.

Bliżej natury

Piknik to świetny pomysł na popołudnie z rodziną, czy wieczór w gronie przyjaciół. Można go zorganizować w przydomowym ogródku czy nawet na balkonie! Teraz chłodne wieczory są nam niestraszne, dzięki przytulnej kołdro-poduszce FÄLTMAL. Jej wypełnienie wykonane zostało w 100% z poliestru pochodzącego z recyklingu, a sam produkt jest wielofunkcyjny. Możemy się nim otulić i wpatrywać w nocne, rozgwieżdżone niebo lub złożyć i używać jako poduszki. Na wiosenny piknik warto zabrać ze sobą również koc FJÄLLMOTT, który posiada wodoodporny spód i łatwą w utrzymaniu warstwę wierzchnią. Wystarczy go zwinąć, używając regulowanych pasków, aby zawsze był pod ręką.

Nowości będą dostępne już od 1 kwietnia w sklepach IKEA i na IKEA.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór Biuro prasowe
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań
2025-04-24 | 14:00

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane
Dom Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
2025-04-01 | 11:30

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Organizacja przestrzeni w garażu to wyzwanie, z którym zmaga się wielu właścicieli domów. Wąskie regały metalowe stanowią idealne rozwiązanie tego problemu,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.