Komunikaty PR

Korzystaj w pełni ze słonecznych chwil, dzięki kwietniowym nowościom od IKEA

2021-03-31  |  15:41
Biuro prasowe
Do pobrania pdf ( 4.92 MB )

Coraz cieplejsze dni to idealny moment, aby zadbać o swoje samopoczucie oraz otoczenie. Wpuśćmy do domów promienie słońca i pozwólmy im się rozgościć. Zmiana aury na wiosnę to również wiele możliwości przyjemnego spędzenia czasu na zewnątrz – w ogrodzie, na tarasie lub na balkonie. Zatroszczmy się więc o odpowiednią atmosferę oraz środowisko razem z nowościami od IKEA.

Czy wygoda może iść w parze z elegancją i ekologią? IKEA udowadnia, że tak, dlatego w nowościach na kwiecień znajdziemy wiele artykułów bazujących na naturalnych materiałach, przyjaznych dla nas i planety. Jasne, neutralne kolory, praktyczne produkty codziennego użytku oraz zrównoważone rozwiązania, pozwolą nam powitać wiosnę w dobrym stylu i w pełni wykorzystać każdy dzień.

Świadomy wybór dla kuchni i jadalni

Dodajmy kuchni czystego, nowoczesnego stylu razem z pierwszymi bambusowymi frontami IKEA FRÖJERED, zaprojektowanymi przez Maję Ganszyniec. Doskonale komponują się one z pozostałymi elementami wystroju i tworzą prawdziwie skandynawski design. Zarówno o środowisko jak i naszą wygodę możemy również zadbać dzięki krzesłom VOXLÖV, wykonanym z bambusa oraz sznurka ze skręconego papieru. Połączenie ich ze stołem z tej samej serii pozwoli na stworzenie jednolitego, estetycznego wnętrza. Harmonię w pomieszczeniu możemy dopełnić, dodając szklany wazon PÅDRAG, którego skromna forma pozwoli wyeksponować piękno roślin, bez względu na to czy będzie to obfity bukiet, czy pojedynczy kwiat.

Zrobione z miłością

Przy tworzeniu produktów dla domu IKEA zawsze stawia dobro ludzi i środowiska na pierwszym miejscu. Tak również było przy produkcji ozdobionych frędzlami, ręcznie wykonanych poszewek HERVOR/HALLVI. Udekorowane są pięknym haftem, ale zachwycają też swoim pochodzeniem. Wyprodukowane zostały przez indyjskie przedsiębiorstwo Rangsutra, które zapewnia stabilną pracę kobietom-rzemieślniczkom, co było szczególnie istotne w czasie wybuchu pandemii COVID-19. IKEA podjęła wtedy decyzję o utrzymaniu współpracy z firmą, dzięki czemu zachowane zostało źródło dochodów dla wielu osób z tego regionu.

Innym wyjątkowym produktem z nowej oferty jest ręcznie tkany na płasko dywan TVINGSTRUP projektu K.C Maura. Ten model ma wzór po dwóch stronach, dzięki czemu można go od czasu do czasu obracać i posłuży nam na dłużej. Ma on nie tylko interesujący wygląd, autorowi przyświecała  także idea i przesłanie, że woda w naturze nie zna granic i wszyscy ludzie powinni mieć do niej równy dostęp. Dywan został wykonany w 100% z naturalnej wełny, co jest zgodne z misją IKEA, aby do 2025 roku wykorzystywać wyłącznie wełnę z bardziej zrównoważonych źródeł.

W nowościach znajdziemy także lampę TRUBBNATE, która po raz pierwszy pojawiła się w sklepach IKEA w latach 70-tych. Jej nowa wersja została częściowo wykonana z plastiku pochodzącego z recyklingu, a ciekawa forma klosza z pewnością przyciągnie uwagę wszystkich gości.

Bliżej natury

Piknik to świetny pomysł na popołudnie z rodziną, czy wieczór w gronie przyjaciół. Można go zorganizować w przydomowym ogródku czy nawet na balkonie! Teraz chłodne wieczory są nam niestraszne, dzięki przytulnej kołdro-poduszce FÄLTMAL. Jej wypełnienie wykonane zostało w 100% z poliestru pochodzącego z recyklingu, a sam produkt jest wielofunkcyjny. Możemy się nim otulić i wpatrywać w nocne, rozgwieżdżone niebo lub złożyć i używać jako poduszki. Na wiosenny piknik warto zabrać ze sobą również koc FJÄLLMOTT, który posiada wodoodporny spód i łatwą w utrzymaniu warstwę wierzchnią. Wystarczy go zwinąć, używając regulowanych pasków, aby zawsze był pod ręką.

Nowości będą dostępne już od 1 kwietnia w sklepach IKEA i na IKEA.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.

Handel

W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów

Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.

Podróże

Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych

Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.