Komunikaty PR

Krosno inspiruje wiosenne stoły

2021-04-26  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Arkadiusz Kaczanowski
Home Sweet Home PR

Łowicka 51
02-535 Warszawa
arek|designbiznes.pl| |arek|designbiznes.pl
+48503355998
www.hshpr.pl
Do pobrania zdjęcia ( 15.2 MB )

Wiosna na Twoim stole

Nadeszła długo wyczekiwana wiosna. Możemy porzucić zimowy chłód i powściągliwość. Bez obaw zaaranżujmy stół, tak jak nam podpowiada majowa fantazja: kolorami i oryginalnymi formami. Niech najwyższej jakości, cudownie przezroczyste szkło kieliszków, szklanek i czarek polskiej marki KROSNO rozszczepia na wszystkie kolory tęczy wpadające przez okna słoneczne promienie.

Dowolność majowa

Wiosennym stołom wolno więcej. Kolacja przy świecach nie onieśmiela wytwornością, raczej uwodzi spontanicznym urokiem – zauważają styliści firmy Krosno. Wiosną łatwiej możemy wprowadzić w życie zasadę „mix and match”, czyli mieszamy nie tylko drinki i gatunki kwiatów w bukietach, lecz również kolekcje szklanych naczyń. Kieliszki do wina i szklanki do wody nie muszą pochodzić z tej samej linii.

- Oczywiście, nie powinny również bardzo odbiegać od siebie stylistycznie – podkreślają projektanci szkła. - Nowoczesne formy zestawiamy ze współczesnym wzornictwem. Gdy wybierzemy stylowe – pozostańmy przy historycznych kształtach.

​Lunch w słomkowych kapeluszach

Do wiosennego lunchu wybieramy designerskie kształty kieliszków i szklanek zestawione z kolorowymi wazonami z nowych kolekcji. Niech całość przyciąga wzrok sałatkami, pastelowymi owocowymi sorbetami i bukietami wiosennych kwiatów. Na tchnący dobrą energią stół proponujemy linię kieliszków i szklanek Avant-Garde. To zestaw elegancki i taki, który nie onieśmiela. Łączy w sobie ciekawe wzornictwo i funkcjonalność. Niespotykany asymetryczny kształt czarek intryguje gości.

Szkło z linii Avant-Garde możemy swobodnie zestawić z kolekcją Elite czy Harmony. Do serwowania sałaty, pozycji obowiązkowej podczas wiosennego lunchu proponujemy ręcznie robione salaterki Swing. W tej linii znajdziemy także wazon idealny na pęk tulipanów lub innych wiosennych kwiatów.

W ofercie marki KROSNO, polskiego producenta szkła, jest bardzo duży wybór wazonów z kolorowego szkła, które z pewnością stanowić będą ciekawy, przyciągający wzrok akcent - wśród nich nowości: Latitude i Symphony. Na uwagę zasługują też z pewnością designerskie wazony Sakred projektu Karima Rashida. Kolekcja autorstwa światowej sławy projektanta to również kieliszki, czarki do serwowania deserów, piękne świeczniki oraz patery idealne do podawania owoców. Nie ma wątpliwości, że linia Sakred by Karim Rashid będzie gwiazdą na wiosennym stole.

Zakochani wiosną

Z kolei kolacja przy świecach w ciepły wiosenny wieczór, może być bardziej wytworna niż niezobowiązujący lunch. Szczególnie, gdy pragniemy podkreślić romantyczność chwili. Elegancki klimat osiągniemy, dekorując stół stylowymi, bardziej ozdobnymi kolekcjami marki KROSNO.

Tu jak najbardziej na miejscu będą wszelkie zdobienia szkła, np. kolekcja Romance z motywem dekoracyjnym w postaci optyku skręconego, który pięknie odbija światło lub linia Krista Deco, z delikatnymi, bezbarwnymi ornamentami, które nadają całej kolekcji klasy.

Zamiast jednego dużego bukietu możemy pokusić się o kilka mniejszych bukiecików z białych lub herbacianych róż. Możemy wyeksponować je, chociażby w wazonie z kolekcji Wave lub w kieliszkach linii Illumination. Kolacja o zmierzchu nie może obyć się bez blasku świec. Styliści marki KROSNO proponują świeczniki Hurricane Illusion, które sprawdzą się także w ogrodzie i na tarasie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Home Sweet Home PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce Biuro prasowe
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.