Komunikaty PR

Krosno inspiruje wiosenne stoły

2021-04-26  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Arkadiusz Kaczanowski
Home Sweet Home PR

Łowicka 51
02-535 Warszawa
arek|designbiznes.pl| |arek|designbiznes.pl
+48503355998
www.hshpr.pl
Do pobrania zdjęcia ( 15.2 MB )

Wiosna na Twoim stole

Nadeszła długo wyczekiwana wiosna. Możemy porzucić zimowy chłód i powściągliwość. Bez obaw zaaranżujmy stół, tak jak nam podpowiada majowa fantazja: kolorami i oryginalnymi formami. Niech najwyższej jakości, cudownie przezroczyste szkło kieliszków, szklanek i czarek polskiej marki KROSNO rozszczepia na wszystkie kolory tęczy wpadające przez okna słoneczne promienie.

Dowolność majowa

Wiosennym stołom wolno więcej. Kolacja przy świecach nie onieśmiela wytwornością, raczej uwodzi spontanicznym urokiem – zauważają styliści firmy Krosno. Wiosną łatwiej możemy wprowadzić w życie zasadę „mix and match”, czyli mieszamy nie tylko drinki i gatunki kwiatów w bukietach, lecz również kolekcje szklanych naczyń. Kieliszki do wina i szklanki do wody nie muszą pochodzić z tej samej linii.

- Oczywiście, nie powinny również bardzo odbiegać od siebie stylistycznie – podkreślają projektanci szkła. - Nowoczesne formy zestawiamy ze współczesnym wzornictwem. Gdy wybierzemy stylowe – pozostańmy przy historycznych kształtach.

​Lunch w słomkowych kapeluszach

Do wiosennego lunchu wybieramy designerskie kształty kieliszków i szklanek zestawione z kolorowymi wazonami z nowych kolekcji. Niech całość przyciąga wzrok sałatkami, pastelowymi owocowymi sorbetami i bukietami wiosennych kwiatów. Na tchnący dobrą energią stół proponujemy linię kieliszków i szklanek Avant-Garde. To zestaw elegancki i taki, który nie onieśmiela. Łączy w sobie ciekawe wzornictwo i funkcjonalność. Niespotykany asymetryczny kształt czarek intryguje gości.

Szkło z linii Avant-Garde możemy swobodnie zestawić z kolekcją Elite czy Harmony. Do serwowania sałaty, pozycji obowiązkowej podczas wiosennego lunchu proponujemy ręcznie robione salaterki Swing. W tej linii znajdziemy także wazon idealny na pęk tulipanów lub innych wiosennych kwiatów.

W ofercie marki KROSNO, polskiego producenta szkła, jest bardzo duży wybór wazonów z kolorowego szkła, które z pewnością stanowić będą ciekawy, przyciągający wzrok akcent - wśród nich nowości: Latitude i Symphony. Na uwagę zasługują też z pewnością designerskie wazony Sakred projektu Karima Rashida. Kolekcja autorstwa światowej sławy projektanta to również kieliszki, czarki do serwowania deserów, piękne świeczniki oraz patery idealne do podawania owoców. Nie ma wątpliwości, że linia Sakred by Karim Rashid będzie gwiazdą na wiosennym stole.

Zakochani wiosną

Z kolei kolacja przy świecach w ciepły wiosenny wieczór, może być bardziej wytworna niż niezobowiązujący lunch. Szczególnie, gdy pragniemy podkreślić romantyczność chwili. Elegancki klimat osiągniemy, dekorując stół stylowymi, bardziej ozdobnymi kolekcjami marki KROSNO.

Tu jak najbardziej na miejscu będą wszelkie zdobienia szkła, np. kolekcja Romance z motywem dekoracyjnym w postaci optyku skręconego, który pięknie odbija światło lub linia Krista Deco, z delikatnymi, bezbarwnymi ornamentami, które nadają całej kolekcji klasy.

Zamiast jednego dużego bukietu możemy pokusić się o kilka mniejszych bukiecików z białych lub herbacianych róż. Możemy wyeksponować je, chociażby w wazonie z kolekcji Wave lub w kieliszkach linii Illumination. Kolacja o zmierzchu nie może obyć się bez blasku świec. Styliści marki KROSNO proponują świeczniki Hurricane Illusion, które sprawdzą się także w ogrodzie i na tarasie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Home Sweet Home PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór Biuro prasowe
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań
2025-04-24 | 14:00

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane
Dom Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
2025-04-01 | 11:30

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Organizacja przestrzeni w garażu to wyzwanie, z którym zmaga się wielu właścicieli domów. Wąskie regały metalowe stanowią idealne rozwiązanie tego problemu,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.