Krzesło AXIS: funkcjonalność i styl lat 70. w nowoczesnym wydaniu
Żyjemy szybko i intensywnie, dlatego chcemy, aby wnętrza naszych mieszkań i domów były nie tylko piękne, ale i funkcjonalne. Krzesło składane AXIS od Paged Meble to doskonały przykład, jak historia i innowacje mogą ze sobą współgrać, tworząc mebel, który nie tylko wygląda świetnie, ale także spełnia konkretne potrzeby.
Ponadczasowy design Lat 70. w nowoczesnej odsłonie
Krzesło AXIS to hołd dla lat 70. XX wieku, które wpłynęły na świat designu. Inspirowany klasycznymi modelami eksportowymi Paged, mebel ten wciela w sobie esencję tamtej epoki, łącząc ją z wygodą użytkowania. Zaprojektowany przez Grzegorza Gancarczyka, doświadczonego projektanta i konstruktora Paged, AXIS zachwyca swoją minimalistyczną, a jednocześnie estetyczną konstrukcją. To, co wyróżnia mebel, to zastosowanie autorskiego patentu drewnianego zawiasu, który nie tylko sprawia, że krzesło składa się płasko, ale także dodaje mu unikalnego charakteru. Dzięki wykorzystaniu lekkiego, plecionego siedziska, krzesło można błyskawicznie złożyć, tak by zajmowało minimalną przestrzeń.
Składane siedzenie na wszystkie okazje
AXIS może być doskonałym towarzyszem podczas rodzinnych kolacji czy przyjęć w domu. Łatwo dostosujesz liczbę miejsc siedzących do potrzeb, a po wydarzeniu szybko schowasz krzesła, nie zajmując cennego miejsca. Latem, kiedy relaks na świeżym powietrzu jest na porządku dziennym, krzesło AXIS doskonale sprawdzi się na tarasie czy balkonie. Po użyciu złożysz je w mgnieniu oka, zachowując przestrzeń na inne aktywności. AXIS to także idealny mebel do przestrzeni wspólnych, takich jak kawiarnie, restauracje czy sale konferencyjne. Dzięki jego składanej konstrukcji łatwo dostosujesz ustawienie wnętrza do różnych potrzeb.
Krzesło AXIS stanowi część nowej kolekcji Paged Meble - Alter Ego, która odniosła ogromy sukces na targach Salone del Mobile 2023 w Mediolanie. To nie tylko estetyczna ozdoba przestrzeni, ale przede wszystkim praktyczny mebel. Idealne rozwiązanie dla tych, którzy cenią funkcjonalność w równym stopniu co design.
Więcej na temat krzesła AXIS i Grzegorza Gancarczyka:
https://www.alterego.paged.pl/grzegorzgancarczyk
https://www.alterego.paged.pl/axis
Proste przyjemności na zimowe wieczory
Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie
Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Podróże
Radosław Majdan: W Grecji zaginęła mi walizka. To jest kraj lekkoduchów, wszystko odkładają na jutro, a pracę traktują drugorzędnie
Były piłkarz przyznaje, że z perspektywy uczestników program „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” to bardzo wymagające przedsięwzięcie. Dla niego ten format okazał się nie tylko testem fizycznym, ale także emocjonalnym, bo trzeba było stawić czoła zarówno rywalom, jak i własnym słabościom. Radosław Majdan zdradza też, że emocji nie brakowało już na lotnisku. Tuż po przylocie do Grecji okazało się bowiem, że jego walizka zaginęła. Na szczęście miał przy sobie kilka zapasowych ubrań.
Finanse
Wciąż niewielkie finansowanie wsparcia psychicznego przez państwo. Usługi terapeutyczne są dziś głównie prywatne
Co czwarty Polak przynajmniej raz w ciągu swojego życia zmaga się z poważnym kryzysem zdrowia psychicznego. Może więc on statystycznie dotyczyć każdej polskiej rodziny – przypomina Fundacja Pomagam.pl. Problemem jest wciąż niskie finansowanie wsparcia psychicznego i psychiatrycznego przez państwo oraz słaba wiedza o zdrowiu psychicznym. Organizacja zwraca uwagę, że świadomość problemu może uwolnić ogromny potencjał wzajemnego wsparcia.
Film
Joanna Kurowska: Żaden polski aktor nie dostał miliona dolarów za film. Gramy równie dobrze jak amerykańscy, a jesteśmy niedoceniani i hejtowani
Artystka nie ma żadnych wątpliwości – polska branża filmowa wymaga natychmiastowego uzdrowienia. Konieczne jest wprowadzenie gruntownych zmian po to, aby zapewnić aktorom lepsze warunki pracy, odpowiednie wynagrodzenie i wsparcie w sytuacjach kryzysowych. Joanna Kurowska zauważa, że honoraria w polskim kinie są rażąco niskie i chociażby w stosunku do zarobków amerykańskich gwiazd dysproporcja jest ogromna. Dla przykładu żaden polski aktor nie otrzymał jeszcze miliona dolarów za rolę, podczas gdy w USA takie kwoty są standardem.