Kuchenne innowacje Samsunga podczas webinaru OKK! design
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
14 grudnia 2020 roku odbędzie się kolejny webinar OKK! design, nad którym mecenat objęła firma Samsung. Szkolenie prowadzone przez ekspertów marki będzie dotyczyło najnowszych i najbardziej zaawansowanych technologicznie modeli lodówek. Uczestnicy spotkania poznają nowe rozwiązania wprowadzone przez producenta w tej grupie urządzeń.
To już kolejny webinar OKK! design, nad którym mecenat objął Samsung. Spotkanie organizowane przez agencję OKK! PR rozpocznie się szkoleniem ekspertów marki na temat innowacyjnych technologii wykorzystywanych w lodówkach Samsung. Prezentację poprowadzą trenerzy produktowi: Magdalena Weber oraz Paweł Brzezicki.
Kuchnia 2.0
Nowe lodówki Samsung Grand+ zostały wyposażone w innowacyjne technologie, które pozwalają maksymalnie wykorzystać pojemność urządzenia i na dłużej zachować świeżość żywności. Modele z nowej linii Samsung Grand+ mają pojemność aż do 385 litrów dzięki technologii SpaceMax™. Tak duża przestrzeń w środku urządzenia nie oznacza jednak zwiększenia gabarytów lodówki. Rozmiar zewnętrzny pozostaje taki sam, dzięki zastosowaniu specjalnego systemu izolacji, które umożliwia zmniejszenie grubości ścianek. Nowością jest komora zero Optimal Fresh+, którą można używać na dwa sposoby. W trybie pojedynczym ustawiamy jedną, stałą temperaturę. Wybierając tryb podwójny możemy wydzielić dwie strefy z różnym poziomem temperatur. Lewa część z niższą temperaturą stwarza optymalne warunki do przechowywania mięsa, wędlin oraz ryb, a prawa, z wyższą temperaturą jest idealna dla owoców i warzyw.
Na świeżość produktów ma także wpływ odpowiednia wilgotność. W tym wypadku z pomocą przyjdzie szuflada Humidity Fresh+, która zapaewnia specjalne warunki o wysokim poziomie wilgotności, aby warzywa i owoce pozostały dłużej świeże, nie tracąc wartości odżywczych, chrupkości, zapachu czy smaku.
Rodzinne centrum dowodzenia i rozrywki
Flagowymi produktami Samsung jest rodzina lodówek Family Hub™. To urządzenia wyposażone w interaktywny wyświetlacz, umożliwiające połączenie z internetem, wysyłanie wiadomości czy tworzenie interaktywnych notatek dla pozostałych domowników. Codziennie rano na ekranie wyświetla się Morning Brief – m.in. informacje o pogodzie, przypomnienia dotyczące jedzenia oraz kalendarz, w którym można zapisać najważniejsze wydarzenia dla twojej rodziny. Ważną funkcją jest tu możliwość zdalnego monitorowania zawartości lodówki, na przykład w trakcie zakupów. Wbudowane wewnątrz lodówki aparaty robią wyraźne zdjęcia półek, dzięki czemu można monitorować zawartość lodówki z dowolnego miejsca. Na ekranie, podobnie jak na tablecie, można odtwarzać filmy, muzykę czy odnaleźć potrzebny przepis. Family Hub™ to także centrum zarządzania smart home. Możemy na jego ekranie sterować pracą innych urządzeń czy korzystać z videodomofonu.
Podczas webinaru trenerzy produktowi przedstawią najważniejsze technologie zastosowane w lodówkach Samsung.
Darmowa rejestracja na FB OKK! design
https://www.facebook.com/events/182510140242586
Więcej na http://okkdesign.pl oraz https://www.samsung.com/pl/ .

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu
W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Bankowość
Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.
Konsument
Prawie 2/3 Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze. Kojarzy im się to z pracowitością i zaradnością

64 proc. Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze, a 78 proc. sądzi, że ludzie w naszym kraju są przedsiębiorczy – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego. Na przestrzeni 30 lat postrzeganie przedsiębiorcy znacząco się zmieniło – od prywaciarza w latach 80. do startupowca i innowatora obecnie. Przedsiębiorczość dla dużej grupy badanych oznacza pracowitość i zaradność, jednak – co ciekawe – każde pokolenie ma inne skojarzenia z pojęciem „przedsiębiorca”.