Komunikaty PR

Kuchenne kreacje w czerni i złocie

2020-12-28  |  10:30
Biuro prasowe
Kontakt

Małgorzata Wnorowska
Forestor

ul. Postępu 14
02-676 Warszawa
m.wnorowska|forestor.pl| |m.wnorowska|forestor.pl
609192635
www.forestor.pl
Do pobrania Kuchnia20 ( 0.21 MB )

Otworzyliśmy kuchnie na czerń, która pięknie prezentuje się na frontach mebli i doprawiliśmy sporą szczyptą złota. W mijającym roku te dwa kolory nadawały ton modnym aranżacjom. Wprowadzenie do kuchni czerni i złota to udany sposób na podniesienie jej prestiżu i stworzenie eleganckiej przestrzeni.

 

Kojąca, łagodna szarość i optymistyczna, pastelowa żółć to kolory, które będą królowały w trendach aranżacyjnych w 2021 roku. Czas pokaże, czy propozycje wiodących barw, wytypowane przez Instytut Pantone Color, zostaną przyjęte z równym entuzjazmem, z jakim spotkała się czerń. Niezaprzeczalnie 2020 rok należał do niej. Daliśmy się przekonać, że meble w kuchni nie muszą być białe, żeby zaaranżować ponadczasowe i przyjazne w odbiorze wnętrze. Polubiliśmy czerń za nowoczesny, wyrazisty charakter, nie pozbawiony jednak eleganckiego sznytu. Czerń pojawiła się na frontach mebli kuchennych, gdzie wygląda efektownie i prestiżowo, gwarantując spektakularny efekt.

- Odważną czerń najchętniej przełamujemy tonującymi dodatkami. Pięknie prezentuje się w oprawie drewna, które ją łagodzi i ociepla – mówi Sylwia Kowalska-Mikutel, projektantka Spółki Meblowej KAM. – Kompozycja tych dwóch dekorów jest atrakcyjna wizualnie, pozwala również zapewnić wyważone proporcje, dzięki którym kuchnia wygląda zjawiskowo, zachowuje jednak przytulny klimat.

Udanym połączeniem topowej czerni i nowoczesnych rozwiązań wzorniczych są fronty z mocno zarysowanym, okalającym je czarnym obrzeżem. W nowej koncepcji frontu, zaproponowanej przez firmę KAM, kontrastowe do dekoru obrzeże jest nie tylko mocno wyeksponowane, tworząc na powierzchni zabudowy meblowej atrakcyjny efekt ramki, ale zintegrowane z uchwytem krawędziowym w identycznym kolorze. To  świeży pomysł na urozmaicenie bryły mebli i efektowne wprowadzenie do kuchni designerskiej czerni.

 

Rewolucja na kuchennym froncie

Wyrazista czerń lub inne intensywne kolory w ciemnych tonacjach rekompensują brak połysku na frontach mebli. To znacząca zmiana. Do niedawna lakierowane na wysoki połysk, obecnie urzekają głęboko matową strukturą. Mat zdecydowanie zdeklasował połysk, zajmując naczelną pozycję w kanonie modnych i eleganckich powierzchni. Efektownie prezentuje się na gładkich płaszczyznach minimalistycznych frontów bez uchwytów, jak również frontów z ozdobnymi frezowaniami.

Matowe fronty nie tylko wyglądają atrakcyjnie, ale są praktyczne. To zasługa nowoczesnych technologii wykańczania powierzchni, dzięki którym nie pozostają na nich nieestetyczne odciski palców.

 

W oprawie złota

- Matowe fronty doskonale komponują się z połyskującym złotem, a połączenie dwóch odmiennych powierzchni tworzy ciekawy efekt dekoracyjny – podpowiada projektantka.

Ten szlachetny kolor odgrywa coraz ważniejszą rolę w aranżowaniu kuchni ze smakiem, dodając jej blasku i stylu. Nawet akcenty w postaci uchwytów meblowych potrafią fantastycznie ożywić wnętrze, a w tym sezonie mogliśmy sobie pozwolić na większy rozmach w doborze złotych ozdobników. Gustownym i przyciągającym wzrok elementem w kolorze złota mogą być także: dekoracyjne akcesoria kuchenne, bateria przy zlewozmywaku, oprawa oświetlenia a nawet okap czy stelaż krzeseł lub hokerów ustawionych przy kuchennej wyspie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Forestor
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.

Handel

W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów

Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.

Podróże

Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych

Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.