Komunikaty PR

Kwarcyt z krainy pingwinów

2021-03-29  |  16:25
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Stachulska
Home Sweet Home PR

Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl

Chłody błękit lodu, granat oceanów i nieba, rdza z pasma Puna de Atacama rzucająca poświatę na cały płaskowyż. Każdy, kto odwiedził Patagonię, wspomina
o niesamowitej grze światła i barw, które przechodzą jedna w drugą. Niespodziewanie, bajkowo, zachwycająco. Dokładnie to wrażenie — nieokiełznanego tańca barw znajdujemy w kamieniu „Patagonia". By poczuć magię dzikiej krainy w domu, wystarczy odwiedzić Interstone, dystrybutora kamieni z całego świata.

 

Skarb Brazylii

Chociaż Patagonia leży na terenie Argentyny i Chile, to ten niezwykły kwarcyt wydobywany jest
w Brazylii. - Mówi się o nim „skarb Brazylii”, a naprawdę niesamowite w nim jest to, że każdy blok, który do nas dociera po długiej, morskiej podróży jest inny, równie nieziemsko abstrakcyjny – mówi ekspert marki Interstone - Michał Szczepański.

 


Magia zaklęta w kamieniu

Rzeczywiście, kwarcyt Patagonia (o którym można dowiedzieć się też więcej z wideo: https://www.youtube.com/watch?v=XOd6yawGImI) wyróżnia się pośród innych kamieni bogactwem niepowtarzalnych wzorów i kolorów, które zyskują na intensywności odpowiednio podświetlone.
Ta bardzo rzadka, egzotyczna odmiana kwarcytu łączy w sobie kolory natury dzikiej krainy. Kremowo-beżowa baza poprzetykana jest rysunkiem żyłek srebrnych i czarnych minerałów. Te najciemniejsze to magiczne Turmaliny, które jak od dawna wierzono, mają potężną moc, oczyszczają ciało i umysł oraz chronią przed negatywnymi emocjami. Zapewne dlatego powszechnie wykorzystywano je w sztuce jubilerskiej. Duże, półprzezroczyste elementy wtopione w taflę kamienia to fragmenty kryształu górskiego, które po umiejętnym podświetleniu emanują nieziemskim wprost blaskiem i tworzą we wnętrzu prawdziwie luksusową atmosferę.

 

Pierwsze wrażenie

Zapewne dlatego architekci lubią wykorzystywać kwarcyt Patagonia (dostępny w ofercie Interstone) we wszelkich reprezentacyjnych pomieszczeniach tupu hotelowe lobby, czy hol banku lub korporacji. Podświetlona od tyłu ściana „skarbu Brazylii” robi oszałamiające wrażenie. Jest również bardzo dominująca we wnętrzu, dlatego w domach prywatnych rzadko decydujemy się na zaaranżowanie Patagonią całego wnętrza. Występuje raczej w formie świetlnych paneli akcentujących architekturę wnętrza – w salonie, sypialni, holu, jako tło dla wyjątkowego mebla, kominka czy rzeźby. Architekci zapewniają, że kwarcyt ten jest uniwersalny. Wpisuje się w stylowe wnętrza, „podkręcając” ich luksusowy charakter. W nowoczesnych apartamentach działają na zasadzie atrakcyjnego kontrastu dla minimalistycznego wyposażenia.

 

Piękny i wytrzymały

- Kwarcyt „Patagonia” to materiał, którego zaletą są nie tylko wyjątkowe walory dekoracyjne, ale także niezwykła wytrzymałość i odporność na uszkodzenia. Jego twardość wynosi aż 7 w skali Mohsa – opowiada o tym prestiżowym kamieniu ekspert firmy Interstone. Kamień nie zmienia także się ani pod wpływem wilgoci i temperatury. To bardzo istotna dla architektów i inwestorów wiadomość! Patagonia sprawdza się w kuchni i łazience, jako dekoracja ścian, blat kuchenny, łazienkowy czy blat designerskiego stołu.- W przestronnych, luksusowych wnętrzach można się również pokusić
o wykorzystanie kwarcytu jako wykończenie schodów i podłóg. To rozwiązanie ze względu na charakterystyczny, zobowiązujący wzór polecam jednak raczej do rezydencji lub przestrzeni użyteczności publicznej – mówi architektka współpracująca z marką Interstone.

 

Kwarcyt Patagonia można obejrzeć na żywo magazynach Interstone zlokalizowanych w całej Polsce (Mszczonów, Gdańsk, Poznań, Chrzanów i Wrocław) oraz w showroomie kamienia w Warszawie.

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Interstone to Polski dystrybutor i importer kamienia, który sprowadza najwspanialsze okazy
aż z 15 krajów świata, m.in. z Brazylii, Chin, Indii, Portugalii, Wietnamu, Hiszpanii czy Włoch. Filozofia firmy założonej w 2000 r. opiera się na wykorzystaniu tego, co w naturze najpiękniejsze. Ta miłość
do kamienia narodziła się we właścicielach we Włoszech. A dziś swoją pasję do szlachetnych materiałów przekazują innym. http://interstone.pl/pl/

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Home Sweet Home PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.

Handel

W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów

Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.

Podróże

Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych

Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.