Kwarcyt z krainy pingwinów
Home Sweet Home PR
Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl
Chłody błękit lodu, granat oceanów i nieba, rdza z pasma Puna de Atacama rzucająca poświatę na cały płaskowyż. Każdy, kto odwiedził Patagonię, wspomina
o niesamowitej grze światła i barw, które przechodzą jedna w drugą. Niespodziewanie, bajkowo, zachwycająco. Dokładnie to wrażenie — nieokiełznanego tańca barw znajdujemy w kamieniu „Patagonia". By poczuć magię dzikiej krainy w domu, wystarczy odwiedzić Interstone, dystrybutora kamieni z całego świata.
Skarb Brazylii
Chociaż Patagonia leży na terenie Argentyny i Chile, to ten niezwykły kwarcyt wydobywany jest
w Brazylii. - Mówi się o nim „skarb Brazylii”, a naprawdę niesamowite w nim jest to, że każdy blok, który do nas dociera po długiej, morskiej podróży jest inny, równie nieziemsko abstrakcyjny – mówi ekspert marki Interstone - Michał Szczepański.
Magia zaklęta w kamieniu
Rzeczywiście, kwarcyt Patagonia (o którym można dowiedzieć się też więcej z wideo: https://www.youtube.com/watch?v=XOd6yawGImI) wyróżnia się pośród innych kamieni bogactwem niepowtarzalnych wzorów i kolorów, które zyskują na intensywności odpowiednio podświetlone.
Ta bardzo rzadka, egzotyczna odmiana kwarcytu łączy w sobie kolory natury dzikiej krainy. Kremowo-beżowa baza poprzetykana jest rysunkiem żyłek srebrnych i czarnych minerałów. Te najciemniejsze to magiczne Turmaliny, które jak od dawna wierzono, mają potężną moc, oczyszczają ciało i umysł oraz chronią przed negatywnymi emocjami. Zapewne dlatego powszechnie wykorzystywano je w sztuce jubilerskiej. Duże, półprzezroczyste elementy wtopione w taflę kamienia to fragmenty kryształu górskiego, które po umiejętnym podświetleniu emanują nieziemskim wprost blaskiem i tworzą we wnętrzu prawdziwie luksusową atmosferę.
Pierwsze wrażenie
Zapewne dlatego architekci lubią wykorzystywać kwarcyt Patagonia (dostępny w ofercie Interstone) we wszelkich reprezentacyjnych pomieszczeniach tupu hotelowe lobby, czy hol banku lub korporacji. Podświetlona od tyłu ściana „skarbu Brazylii” robi oszałamiające wrażenie. Jest również bardzo dominująca we wnętrzu, dlatego w domach prywatnych rzadko decydujemy się na zaaranżowanie Patagonią całego wnętrza. Występuje raczej w formie świetlnych paneli akcentujących architekturę wnętrza – w salonie, sypialni, holu, jako tło dla wyjątkowego mebla, kominka czy rzeźby. Architekci zapewniają, że kwarcyt ten jest uniwersalny. Wpisuje się w stylowe wnętrza, „podkręcając” ich luksusowy charakter. W nowoczesnych apartamentach działają na zasadzie atrakcyjnego kontrastu dla minimalistycznego wyposażenia.
Piękny i wytrzymały
- Kwarcyt „Patagonia” to materiał, którego zaletą są nie tylko wyjątkowe walory dekoracyjne, ale także niezwykła wytrzymałość i odporność na uszkodzenia. Jego twardość wynosi aż 7 w skali Mohsa – opowiada o tym prestiżowym kamieniu ekspert firmy Interstone. Kamień nie zmienia także się ani pod wpływem wilgoci i temperatury. To bardzo istotna dla architektów i inwestorów wiadomość! Patagonia sprawdza się w kuchni i łazience, jako dekoracja ścian, blat kuchenny, łazienkowy czy blat designerskiego stołu.- W przestronnych, luksusowych wnętrzach można się również pokusić
o wykorzystanie kwarcytu jako wykończenie schodów i podłóg. To rozwiązanie ze względu na charakterystyczny, zobowiązujący wzór polecam jednak raczej do rezydencji lub przestrzeni użyteczności publicznej – mówi architektka współpracująca z marką Interstone.
Kwarcyt Patagonia można obejrzeć na żywo magazynach Interstone zlokalizowanych w całej Polsce (Mszczonów, Gdańsk, Poznań, Chrzanów i Wrocław) oraz w showroomie kamienia w Warszawie.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Interstone to Polski dystrybutor i importer kamienia, który sprowadza najwspanialsze okazy
aż z 15 krajów świata, m.in. z Brazylii, Chin, Indii, Portugalii, Wietnamu, Hiszpanii czy Włoch. Filozofia firmy założonej w 2000 r. opiera się na wykorzystaniu tego, co w naturze najpiękniejsze. Ta miłość
do kamienia narodziła się we właścicielach we Włoszech. A dziś swoją pasję do szlachetnych materiałów przekazują innym. http://interstone.pl/pl/
![Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1068143937,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024
![Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit](/files/_uploaded/glownekonf_1952727664,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
![„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!](/files/_uploaded/glownekonf_1305400198,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Psychologia
![](/files/1922771799/luna-alive-foto-ramka,w_274,_small.jpg)
Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie
Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.
Handel
W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów
![](/files/1922771799/zywnosc-ekologiczna-foto,w_133,r_png,_small.png)
Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.
Podróże
Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych
![](/files/1922771799/carlos-wakacje-foto,w_133,_small.jpg)
Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.