Kwiatowa metamorfoza łazienki
Dawkę pozytywnej energii, jaką funduje nam słoneczna aura warto wykorzystać na odświeżenie łazienki. Pogodne kolory i kwiatowe dekoracje sprawią, że wnętrze będzie prezentować się wyjątkowo.
Nie martw się, jeżeli brakuje Ci pomysłu na metamorfozę wnętrza lub nie masz wprawy w dekorowaniu. Annie Sloan, artystka oraz ekspertka w dziedzinie kolorów i technik dekoracyjnych od lat inspiruje kolejne pokolenia do wprowadzania kreatywnych zmian w swoim otoczeniu. Stworzona przez nią marka farb kredowych Chalk Paint™ w połączeniu z praktycznymi i niezwykle pomysłowymi narzędziami to zestaw, który nawet amatorom umożliwi realizację najbardziej efektownych projektów DIY. Tym bardziej, że Annie dzieli się sprawdzonymi pomysłami na małe i duże domowe metamorfozy. Tej wiosny podpowiada, jak w prosty sposób odmienić wystrój łazienki. Wystarczą do tego farby oraz zaprojektowany przez Annie gotowy szablon Meadow Flowers. To jeden z sześciu nowych szablonów, które dołączyły do oferty jesienią ub.r. Inspirowane są miejscami bliskimi jej sercu, niezależnie od tego, czy znajdują się w pobliżu, czy bardzo daleko. Florystyczny szablon Meadow Flowers przedstawia delikatne kwiaty, które każdego lata rozświetlają rozległą łąkę Port Meadow nad Tamizą, na północ i zachód od Oxfordu, gdzie mieszka Annie. To trybula leśna, stokrotki, szachownice, koniczyna oraz dzikie trawy. Szablony są najlepszym dodatkiem do zestawu farb Chalk Paint™. Niezależnie od tego, jak wprawny jesteś w dekorowaniu, szablony dają nieograniczone możliwości tworzenia – wyjaśnia Annie. – Ponieważ nadają się do mycia, mogą być używane wielokrotnie, w różnej kolorystyce, na ścianach lub meblach. Stosuj powtarzające się lub różne elementy dla każdego projektu. Użyj tego samego szablonu jako motywu przewodniego w całym domu albo zbierz wszystkie wzory, mieszaj i łącz je według własnego pomysłu.
Farby Chalk Paint™ mogą być stosowane na niemal wszystkich popularnych powierzchniach. Kwiatowy wzór wykonany przy użyciu szablonu można nanieść na płytki ceramiczne lub na pomalowaną farbą ścianę czy obudowę wanny. Florystyczny dekor wykonany za pomocą farb kredowych w odcieniach żółci, zieleni i czerwieni będzie prezentował się efektownie zarówno na białym tle, jak też ciemnym, pomalowanym farbą w odcieniu Napoleonic Blue.
Więcej informacji na stronie: https://www.anniesloan.com/pl/

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.