Komunikaty PR

Laminat Strataflex

2020-12-01  |  17:50

Laminat STRATAFLEX można stosować na większość powierzchni, w tym m.in. na ściany, płyty GK i płyty MDF, co daje szerokie spektrum jego zastosowania we wnętrzach. Można go wykorzystać np. do oklejania frontów mebli kuchennych, łazienkowych czy drzwi, które potrzebują estetycznego odświeżenia. Świetnie sprawdzi się też jako wykończenie ścianek działowych w biurach, salach konferencyjnych oraz oczywiście jako klasyczna okładzina ścienna. Wymienionym zastosowaniom sprzyjają właściwości użytkowe okleiny, w tym. m.in. trwałość, odporność na plamy i chemikalia, antybakteryjność, niewrażliwość na pleśń, promienie UV, atrakcyjny design. Laminat dostępny jest w szerokim wyborze kolorów i struktur, w tym m.in. drewnopodobnych, metalicznych, betonowych, tekstylnych, wiernie odwzorowujących powierzchnie kamienne, skórzane, gresowe. W gamie wykończeń dostępne są powierzchnie matowe, półmatowe oraz błyszczące. Jednak zaleta, na którą trzeba zwrócić szczególną uwagę jest elastyczność laminatu. Strataflex idealnie przylega do każdej powierzchni: płaskiej, falistej, kanciastej, zakrzywionej. Przy mocnym zgięciu, nawet o 360 stopni, nie łamie się i wraca do pierwotnej wersji. Laminat ma grubość zaledwie 1 mm i wykonany jest z wytrzymałego, elastycznego PVC.
Strataflex sprzedawany jest w rolkach o standardowych wymiarach 122x50 mm i długości 30-40 m (w zależności od wzoru).

Wśród przesłanych zdjęć laminatu znajdują się również dwie realizacje Muraspec. Są to wnętrza rewitalizowanych pomieszczeń Alior Bank (proj. Robert Majkut Design) oraz warszawski klubie Hulakula Rozrywkowe Centrum Miasta. W obu przypadkach STRATAFLEX pełni rolę ściennej okładziny.

Aktualny katalog Strataflex dostępny jest pod tym linkiem (do skopiowania do przeglądarki): www.muraspec.com/…/fi…/resources/1304/StrataflexVol_10.2.pdf

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Katarzyna Pakosińska: Cieszę się, że miałam odwagę podjąć decyzję o rozstaniu z Kabaretem Moralnego Niepokoju. Rwało mnie już wtedy gdzie indziej

Kabareciarka przyznaje, że kiedy zaczęły się psuć relacje między nią a pozostałymi członkami Kabaretu Moralnego Niepokoju, to wtedy pojawiła się myśl, by opuścić grupę i zacząć się spełniać na innej płaszczyźnie zawodowej. Przekonuje też, że już wówczas miała w zanadrzu kilka ciekawych pomysłów na rozwój swojej kariery, a to tylko przyspieszyło decyzję o zerwaniu współpracy. I choć na początku trudno jej było się odnaleźć w nowej rzeczywistości, to z perspektywy czasu nie żałuje tamtego kroku. Z zapałem angażuje się w realizację nowych projektów, ale nie wyklucza, że jeszcze kiedyś znów zabłyśnie w kabarecie.

Media i PR

Wydawcy polskich mediów liczą na zmiany w przyjętej przez Sejm nowelizacji prawa autorskiego. Ruszają kolejne rozmowy z rządem

Polskie media apelują do polityków o zmiany w treści przyjętej przez Sejm nowelizacji ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Nowe przepisy, które po trzech latach opóźnienia wdrażają unijną dyrektywę Digital Single Market, dają teoretycznie wydawcom i dziennikarzom prawo do uzyskiwania wynagrodzeń od tzw. big techów za korzystanie z ich utworów. W praktyce może być to jednak trudne do wyegzekwowania. Dlatego media domagają się wzmocnienia pozycji wydawców.  Tym bardziej że obie strony muszą same wynegocjować te wynagrodzenia. – Chcemy mechanizmu, który gwarantuje nam, że w przypadku przedłużania się negocjacji z big techami, wkroczy organ rządowy – tłumaczy Marek Frąckowiak, prezes Izby Wydawców Prasy. Wydawcy liczą, że niezbędne poprawki pojawią się na etapie prac w Senacie.

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.