Komunikaty PR

Laminat Strataflex

2020-12-01  |  17:50

Laminat STRATAFLEX można stosować na większość powierzchni, w tym m.in. na ściany, płyty GK i płyty MDF, co daje szerokie spektrum jego zastosowania we wnętrzach. Można go wykorzystać np. do oklejania frontów mebli kuchennych, łazienkowych czy drzwi, które potrzebują estetycznego odświeżenia. Świetnie sprawdzi się też jako wykończenie ścianek działowych w biurach, salach konferencyjnych oraz oczywiście jako klasyczna okładzina ścienna. Wymienionym zastosowaniom sprzyjają właściwości użytkowe okleiny, w tym. m.in. trwałość, odporność na plamy i chemikalia, antybakteryjność, niewrażliwość na pleśń, promienie UV, atrakcyjny design. Laminat dostępny jest w szerokim wyborze kolorów i struktur, w tym m.in. drewnopodobnych, metalicznych, betonowych, tekstylnych, wiernie odwzorowujących powierzchnie kamienne, skórzane, gresowe. W gamie wykończeń dostępne są powierzchnie matowe, półmatowe oraz błyszczące. Jednak zaleta, na którą trzeba zwrócić szczególną uwagę jest elastyczność laminatu. Strataflex idealnie przylega do każdej powierzchni: płaskiej, falistej, kanciastej, zakrzywionej. Przy mocnym zgięciu, nawet o 360 stopni, nie łamie się i wraca do pierwotnej wersji. Laminat ma grubość zaledwie 1 mm i wykonany jest z wytrzymałego, elastycznego PVC.
Strataflex sprzedawany jest w rolkach o standardowych wymiarach 122x50 mm i długości 30-40 m (w zależności od wzoru).

Wśród przesłanych zdjęć laminatu znajdują się również dwie realizacje Muraspec. Są to wnętrza rewitalizowanych pomieszczeń Alior Bank (proj. Robert Majkut Design) oraz warszawski klubie Hulakula Rozrywkowe Centrum Miasta. W obu przypadkach STRATAFLEX pełni rolę ściennej okładziny.

Aktualny katalog Strataflex dostępny jest pod tym linkiem (do skopiowania do przeglądarki): www.muraspec.com/…/fi…/resources/1304/StrataflexVol_10.2.pdf

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących Biuro prasowe
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Bankowość

Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.

Konsument

Prawie 2/3 Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze. Kojarzy im się to z pracowitością i zaradnością

64 proc. Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze, a 78 proc. sądzi, że ludzie w naszym kraju są przedsiębiorczy – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego. Na przestrzeni 30 lat postrzeganie przedsiębiorcy znacząco się zmieniło – od prywaciarza w latach 80. do startupowca i innowatora obecnie. Przedsiębiorczość dla dużej grupy badanych oznacza pracowitość i zaradność, jednak – co ciekawe – każde pokolenie ma inne skojarzenia z pojęciem „przedsiębiorca”.