Komunikaty PR

LEO – sztuka w nowoczesnym wydaniu

2024-11-25  |  11:20
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

LEO tworzy swoje dzieła z myślą o osobach, które poszukują do swych przestrzeni czegoś więcej niż klasycznych obrazów na ścianę. Nowatorska idea stanowi ciekawą propozycję dla miłośników sztuki nowoczesnej i kolekcjonerów, którzy pragną wnieść do swych wnętrz nie tylko estetykę, ale także element oryginalności. Obrazy LEO łączą współczesną technologię DeePrint, naturę i fotografię, stanowiąc doskonałą dekorację i inwestycję, zarówno do przestrzeni mieszkalnych, jak i biurowych. To właśnie niezwykłe ujęcia dronowe stają się punktem wyjścia, a każde zdjęcie pulsuje życiem, opowiadając historię, którą można odczuć nie tylko wzrokiem, ale i dotykiem.

DeePrint – technologia, która wyprzedza czas

Opracowana przez LEO technologia DeePrint, czyli innowacyjna metoda druku, pozwalająca osiągnąć niespotykaną dotąd jakość wielowarstwowych struktur, stanowi serce marki LEO. Perfekcyjnie odwzorowane detale, połączone z grą światła sprawiają, że każdy obraz ożywa, zmieniając się w zależności od pory dnia. W efekcie mamy do czynienia z dziełami, które zachwycają, ale też intrygują, zmuszając do zatrzymania się i kontemplacji otaczającego nas świata.

Dla prawdziwego konesera

LEO współpracuje z wybitnymi fotografami natury; Markiem Biegalskim, Tomaszem Gładysem, Marcinem Gibą i Kevinem Pages’em, których kadry są publikowane i nagradzane na całym świcie. Dzięki ich wyjątkowej perspektywie powstają obrazy będące prawdziwym hołdem dla piękna i ulotności świata natury. Każdy obraz LEO jest bowiem wynikiem pieczołowicie zaplanowanego procesu twórczego; nic tutaj nie jest przypadkowe – od harmonii wybranych kadrów, po liczbę naniesionych w druku DeePrint warstw.

Sztuka na lata

W świecie pełnym różnorodnych form sztuki, fotografii i kreatywnego wyrazu, łatwo jest ulec chwilowym trendom, które przemijają tak szybko, jak się pojawiają. W tej różnorodności szczególną wartość mają propozycje, które wyróżniają się niebanalnością, ponadczasowym charakterem i zdolnością opierania się zmieniającym modom. Sztuka proponowana przez LEO, która łączy w sobie wyjątkowo oryginalną wizję i precyzję wykonania, nie tylko przyciąga uwagę architektów i firm zajmujących się art consultingiem, ale staje się  także inwestycją na lata – zarówno w sensie emocjonalnym, jak i materialnym. Wybierając LEO, wchodzimy w dialog z twórczością, która ma zdolność wywoływania głębszych refleksji, a dodatkowo odzwierciedla naszą troskę o środowisko, jeszcze bardziej podkreślając znaczenie świadomych i wartościowych wyborów w świecie sztuki.

Więcej informacji:https://leo-art.com/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek Biuro prasowe
2025-07-23 | 13:15

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm

Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.