LEO – sztuka w nowoczesnym wydaniu
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
LEO tworzy swoje dzieła z myślą o osobach, które poszukują do swych przestrzeni czegoś więcej niż klasycznych obrazów na ścianę. Nowatorska idea stanowi ciekawą propozycję dla miłośników sztuki nowoczesnej i kolekcjonerów, którzy pragną wnieść do swych wnętrz nie tylko estetykę, ale także element oryginalności. Obrazy LEO łączą współczesną technologię DeePrint, naturę i fotografię, stanowiąc doskonałą dekorację i inwestycję, zarówno do przestrzeni mieszkalnych, jak i biurowych. To właśnie niezwykłe ujęcia dronowe stają się punktem wyjścia, a każde zdjęcie pulsuje życiem, opowiadając historię, którą można odczuć nie tylko wzrokiem, ale i dotykiem.
DeePrint – technologia, która wyprzedza czas
Opracowana przez LEO technologia DeePrint, czyli innowacyjna metoda druku, pozwalająca osiągnąć niespotykaną dotąd jakość wielowarstwowych struktur, stanowi serce marki LEO. Perfekcyjnie odwzorowane detale, połączone z grą światła sprawiają, że każdy obraz ożywa, zmieniając się w zależności od pory dnia. W efekcie mamy do czynienia z dziełami, które zachwycają, ale też intrygują, zmuszając do zatrzymania się i kontemplacji otaczającego nas świata.
Dla prawdziwego konesera
LEO współpracuje z wybitnymi fotografami natury; Markiem Biegalskim, Tomaszem Gładysem, Marcinem Gibą i Kevinem Pages’em, których kadry są publikowane i nagradzane na całym świcie. Dzięki ich wyjątkowej perspektywie powstają obrazy będące prawdziwym hołdem dla piękna i ulotności świata natury. Każdy obraz LEO jest bowiem wynikiem pieczołowicie zaplanowanego procesu twórczego; nic tutaj nie jest przypadkowe – od harmonii wybranych kadrów, po liczbę naniesionych w druku DeePrint warstw.
Sztuka na lata
W świecie pełnym różnorodnych form sztuki, fotografii i kreatywnego wyrazu, łatwo jest ulec chwilowym trendom, które przemijają tak szybko, jak się pojawiają. W tej różnorodności szczególną wartość mają propozycje, które wyróżniają się niebanalnością, ponadczasowym charakterem i zdolnością opierania się zmieniającym modom. Sztuka proponowana przez LEO, która łączy w sobie wyjątkowo oryginalną wizję i precyzję wykonania, nie tylko przyciąga uwagę architektów i firm zajmujących się art consultingiem, ale staje się także inwestycją na lata – zarówno w sensie emocjonalnym, jak i materialnym. Wybierając LEO, wchodzimy w dialog z twórczością, która ma zdolność wywoływania głębszych refleksji, a dodatkowo odzwierciedla naszą troskę o środowisko, jeszcze bardziej podkreślając znaczenie świadomych i wartościowych wyborów w świecie sztuki.
Więcej informacji:https://leo-art.com/

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm
Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.
Muzyka
Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.