Komunikaty PR

Lepsza łazienka, lepsze życie

2021-02-15  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Dobrze zaprojektowana łazienka musi łączyć w sobie styl, jakość i praktyczne rozwiązania. Takie połączenie pragmatyzmu i estetyki zapewni domownikom przyjemność z codziennej toalety. Po prostu – lepsza łazienka, to lepsze życie. A to „lepsze” oznacza nowe technologie i innowacyjne rozwiązania, które sprawiają, że wnętrze jest przyjazne dla wszystkich i funkcjonalne niezależnie od wielkości. A ponadto gwarantują absolutną higienę i czystość. A jakie konkretnie oczekiwania ma użytkownik łazienki? Okazuje się, że skupiają się one na sześciu głównych obszarach: przestrzeni, komforcie, dostępności, funkcjonalnym wzornictwie, a także użyteczności i czystości.

Więcej przestrzeni

Użytkownicy pragną dziś przede wszystkim lepszej organizacji przestrzeni w łazience, która da im poczucie przestronności wnętrza. Większość osób potrzebuje rozwiązań zajmujących mało miejsca, które są zarówno funkcjonalne, jak i estetyczne. Dziś nie musimy już iść na kompromis między funkcjonalnością a miejscem do przechowywania. Wystarczy, że zdecydujemy się na kolekcję łazienkową Geberit Acanto, która charakteryzuje się ciekawym designem i maksymalną swobodą aranżacji. Poszczególne produkty można ze sobą dowolnie łączyć i zestawiać. Ponadczasowe, eleganckie wzornictwo pasuje do każdej łazienki, tym bardziej że pozostawia też miejsce dla twórczej swobody aranżacji. Smukłe meble łazienkowe zapewniają przestrzeń do przechowywania nawet w małych łazienkach, a innowacyjne rozwiązania gwarantują ponadprzeciętną higienę - bezkrawędziowe toalety ułatwiają czyszczenie, a deski sedesowe można łatwo zdjąć dzięki funkcji QuickRelease. Linia Acanto to przykład funkcjonalności, którą można dopasować do wnętrza i do indywidualnych potrzeb. Dzięki niej zagospodarowanie tego wnętrza zawsze nas usatysfakcjonuje.

Wyższy standard czystości

Obecnie oczekujemy, że producenci zaoferują nam rozwiązania gwarantujące w łazience absolutną higienę i poczucie świeżości. I bardzo dobrze! Prawie każdy element wyposażenia łazienki jest obecnie projektowany tak, by zapewniał czystość. Jeśli w naszej łazience zdecydowaliśmy się na natrysk bezbrodzikowy zapewniający bezprogowe wejście do strefy prysznica, to dobrym wyborem będzie odpływ liniowy Geberit CleanLine. Cechuje go wyjątkowa łatwość czyszczenia. Jego kształt sprawia, że nie ma ukrytych miejsc i zakamarków, więc w rynnie nie gromadzi się brud i nie powoduje powstawania nieprzyjemnych zapachów. Podczas czyszczenia rynnę wystarczy delikatnie przepłukać wodą. Dostęp do odpływu jest bardzo łatwy, dzięki czemu można go bez problemu wyczyścić. Poręczna pokrywa może być w prosty sposób zdjęta za pomocą przyssawki znajdującej się w komplecie z rynną. Znajdujący się pod pokrywą zintegrowany wkład grzebieniowy, który łatwo się zdejmuje i czyści, zapobiega zatykaniu się odpływu. Czysta higiena.

Bardziej funkcjonalne wzornictwo

Oprócz estetyki istotnym elementem dobrego wzornictwa jest zapewnienie wyjątkowych cech produktu. Funkcjonalność i ciekawy design nie stanowią sprzecznych koncepcji. Można stworzyć produkty zgodnie z hasłem „Design Meets Function”. I w zgodzie z tą myślą zaprojektowano podwieszaną toaletę Geberit ONE o doskonałych proporcjach. Asymetryczna, całkowicie bezkrawędziowa, wewnętrzna geometria zapewnia dokładne i ciche spłukiwanie ceramicznej miski ustępowej. Dzięki zaawansowanej technologii montażu wysokość toalety można łatwo regulować bez konieczności otwierania konstrukcji podtynkowej, nawet po wielu latach od zamontowania toalety. Ten produkt to większa czystość, przestrzeń i elastyczność w łazience.

Większa dostępność

Łazienka powinna być wygodna w użytkowaniu dla wszystkich domowników. A każdy z nich ma inne nie tylko potrzeby, lecz także możliwości. Jeśli w naszym domu mieszkają osoby starsze, z niepełnosprawnością lub małe dzieci, musimy przystosować łazienkę do ich wymagań. Jeżeli z łazienki nie będą korzystały osoby ze szczególnymi potrzebami, to i tak powinniśmy spojrzeć na to wnętrze z innej perspektywy i zaprojektować je z ułatwieniami dostępu, by zapewnić w niej komfort na przestrzeni wielu lat. Praktycznym rozwiązaniem są np. siedziska prysznicowe. Mogą mieć regulowaną wysokość lub można je zamontować na stałej wysokości. Są też dostępne siedziska przenośne, które można zawiesić. Dzięki zintegrowanej funkcji składania wytrzymują one obciążenia i zajmują bardzo mało miejsca. Ułatwieniem są też bezprogowe wejścia do strefy prysznica. Ważne jest też to, by w łazience się nie pośliznąć. Nowy panel do natrysków Geberit Setaplano wykonany jest z wysokiej jakości trwałego materiału powierzchniowego. W przeciwieństwie do metalu, szkła lub ceramiki jest on przyjemnie ciepły i jedwabiście gładki w dotyku. Co więcej, ten nieporowaty materiał ma wyjątkowe właściwości antypoślizgowe. W łazience istotny jest też łatwy dostęp do akcesoriów. Przyda się zatem płyta magnetyczna z serii Acanto, na której można umieścić pudełka do przechowywania np. kosmetyków. Można także w mgnieniu oka zmienić ich położenie. Jak widać urządzenie łazienki, w której dobrze będzie się czuć każdy domownik, nie jest zadaniem trudnym. Wystarczy znaleźć na rynku takie produkty, które powstały z myślą o naszej wygodzie.

Większa użyteczność i czystość

Lepsza łazienka to taka, w której zachowanie higieny jest proste i nie wymaga nakładu sił i czasu. Liczy się wygoda w codziennym użytkowaniu oraz łatwe czyszczenie, tak aby sprzątanie było szybkie, sprawne i nie oznaczało szorowania przy użyciu silnych detergentów. Brak kompromisów to motto marki Geberit, jeśli chodzi o zapewnienie higieny i czystości. Z tego względu w toaletach myjących zastosowano mechanizmy, dzięki którym urządzenie to praktycznie samodzielnie się czyści. Pomocne są wysokiej jakości materiały i poziom ich wykonania. Specjalna powłoka powierzchni zapobiega gromadzeniu się bakterii i drobnoustrojów. Bezkołnierzowa miska z techniką spłukiwania TurboFlush gwarantują oszczędne i bardzo dokładne spłukiwanie. Co więcej, jest ono również znacznie cichsze niż w tradycyjnych systemach. Do minimum zredukowano wszystkie niedostępne obszary dla zachowania higieny; wyeliminowano wszystkie rogi i krawędzie. Technologia Rimfree umożliwia z kolei osiągnięcie perfekcyjnej czystości bez użycia szczotki i agresywnych środków czystości. System QuickRelease pozwala na zdjęcie deski sedesowej jednym ruchem. Czyszczenie może więc przebiegać szybko i sprawnie pod bieżącą wodą.

Większy komfort

Coraz więcej osób ma alergię, także na zapachy. Mocne odświeżacze powietrza to dość agresywny sposób na komfort.  W idealnej łazience komfort to świeże i neutralne w zapachu powietrze. Krótkotrwałe rozwiązania nie eliminują problemu, dlatego warto zastosować coś, co naprawdę sprawi, że w pomieszczeniu będzie miły zapach. System Geberit DuoFresh to skuteczne rozwiązanie, które dba o świeże powietrze w łazience. Odciąg nieprzyjemnych zapachów, dzięki czujnikowi zbliżeniowemu, włącza się automatycznie. Powietrze jest odprowadzane bezpośrednio z miski ceramicznej, by po dokładnym przefiltrowaniu trafić z powrotem do pomieszczenia. Moduł Geberit DuoFresh wyposażony jest w światło orientacyjne LED umieszczone pod przyciskiem, które zapewnia dyskretne oświetlenie podczas korzystania z toalety w nocy (jest uruchamiane za pomocą czujnika ruchu, którego działanie można dostosować za pomocą aplikacji Geberit Duofresh). Instalacja modułu jest prosta i dobrze przemyślana. Jedynym wymogiem jest zapewnienie przyłącza elektrycznego 230 V. Innowacyjność tego rozwiązania sprawia, że problem, który dotyczył łazienki „od zawsze” po prostu przestaje istnieć.

Jeśli przy planowaniu czy remoncie łazienki pod uwagę weźmiemy sześć wymienionych wyżej potrzeb, to mamy szansę na stworzenie łazienki idealnej. Takiej, w której funkcjonalność idzie ramię w ramię z estetyką i innowacyjną technologią, w której zastosowane rozwiązania ułatwią nam codzienne, rutynowe czynności i obowiązki czyniąc nasze życie po prostu wygodniejszym lepszym.

Więcej informacji na www.geberit.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.

Handel

W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów

Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.

Podróże

Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych

Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.