Lepsza łazienka, lepsze życie. Kolejne webinarium OKK! design
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Łazienka traktowana jest jako miejsce wycieszenia i codziennego relaksu, a także strefa domowego SPA. To już nie tylko pomieszczenie związane z higieną ciała. Jak zaprojektować łazienkę, kiedy ogranicza nas metraż, a chcemy zachować maksymalną funkcjonalność pomieszczenia? Jakie wyzwania stoją wtedy przed architektem wnętrz? Na te i inne pytania odpowie arch. Anna Koszela podczas kolejnego spotkania online OKK! design ,,Lepsza łazienka, lepsze życie”.
Bezpłatne webinarium z cyklu OKK! design odbędzie się w poniedziałek 12 kwietnia 2021 r. o godzinie 12:00. Gościem specjalnym spotkania będzie ach. Anna Koszela, właścicielka Pracowni Architektury Wnętrz i ambasadorka marki Geberit. Partnerami spotkania są marki Geberit i Cosentino.
W trakcie spotkania zaproszeni goście poruszą następujące tematy:
- Projekt a rzeczywistość – jakie wyzwania napotyka architekt?
- Jakie cechy powinna mieć łazienka idealna?
- Jak funkcjonalnie zaprojektować małą łazienkę, a jak dużą? W jaki sposób stworzyć w domu własny salon kąpielowy?
- Dobry design w łazience. Jakich rozwiązań oczekują Klienci?
Gościem specjalnym webinarium będzie architektka Anna Koszela, właścicielka Pracowni Architektury Wnętrz, absolwentka Wydziału Architektury i Urbanistyki Politechniki Łódzkiej oraz ambasadorka marki Geberit. W trakcie spotkania Anna Koszela przybliży tematykę projektowania łazienek. Wskaże, na co trzeba zwrócić szczególną uwagę, mając do zaprojektowania niewielką przestrzeń, a jakie rozwiązania zastosować, gdy nie ogranicza nas metraż. Opowie, jakie wyzwania napotyka architekt podczas projektowania łazienki oraz jakich rozwiązań oczekują Kienci.
Architektka Anna Koszela projektuje wnętrza prywatne oraz komercyjne od ponad osiemnastu lat. Jej realizacje są nagradzane w międzynarodowych konkursach (między innymi European Property Awards), ale to zaufanie klientów przynosi jej największą satysfakcję. W swoich kompozycjach stawia na naturalne materiały, klasyki designu, elegancję. Często wykorzystuje w realizacjach przedmioty vintage, które nadają przestrzeniom osobisty charakter. Uważa, że miejsca, w których mieszkamy, powinny odzwierciedlać nasz styl życia, przyzwyczajenia, gust. Tylko wtedy będą mogły stać się naszym prawdziwym Domem.
Partnerami spotkania są marki Geberit i Cosentino. Grupa Geberit to europejski lider w produkcji zaawansowanej technologii sanitarnej. Od momentu jej powstania w roku 1874 jest pionierem w tym sektorze, nieprzerwanie ustanawiając nowe trendy swoimi wszechstronnymi rozwiązaniami. Z ramienia marki Geberit wystąpi Małgorzata Jarosik, która przybliży rozwiązania marki Geberit. Opowie o nowościach produktowych, a także przedstawi niezbędne informacje dla architektów, m.in. konfigurator przycisków i stelaży.
Cosentino to hiszpańska rodzinna firma o zasięgu globalnym, która wytwarza wysokiej jakości wielkoformatowe powierzchnie dla branży architektury i projektowania wnętrz oraz zajmuje się ich dystrybucją. Konglomeraty Silestone®, spiek ultrakompaktowy Dekton® i kamienie Sensa by Cosentino®, to wyjątkowo wszechstronne i zaawansowane technologicznie powierzchnie, które pozwalają tworzyć unikatowe projekty wnętrz, budynków jednorodzinnych oraz przestrzeni publicznej. Podczas spotkania Łukasz Warzybok, dyrektor generalny nowego centrum dystrybucyjnego Cosentino w Katowicach, opowie o wielkoformatowych płytach, które znajdują zastosowanie w strefach SPA, a także jako blaty łazienkowe czy kuchenne.
Jak zwykle w trakcie spotkania będzie też czas na dyskusję, a uczestnicy będą mieć możliwość zadawania pytań prelegentom.
Aby wziąć udział w bezpłatnym webinarium, wystarczy się zarejestrować, klikając w link: https://tiny.pl/rk3fx
Wydarzenie online dostępne jest również na fanpage’u OKK! design.
Partnerzy spotkania: Geberit oraz Cosentino
Patroni webinariów OKK! design: Elle Decoration, WhiteMAD, Dobre Wnętrze, Czas na Wnętrze, MAGAZIF.com, Foorni.pl, Example.pl, Exspace.pl, Designteka.pl, Weranda, AMBIENTE.info.pl
Organizator: OKK! PR
AGENDA SPOTKANIA:
12.00 – powitanie gości i widzów
12.05 – prezentacja Geberit
12.25 – Wielkoformatowe powierzchnie od Cosentino – kreatywność i higiena w łazience (Łukasz Warzybok, Cosentino)
12.45 – wystąpienie arch. Anny Koszeli
13.25 – pytania widzów do arch. Anny Koszeli

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.