Lepsza łazienka, lepsze życie. Kolejne webinarium OKK! design
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Łazienka traktowana jest jako miejsce wycieszenia i codziennego relaksu, a także strefa domowego SPA. To już nie tylko pomieszczenie związane z higieną ciała. Jak zaprojektować łazienkę, kiedy ogranicza nas metraż, a chcemy zachować maksymalną funkcjonalność pomieszczenia? Jakie wyzwania stoją wtedy przed architektem wnętrz? Na te i inne pytania odpowie arch. Anna Koszela podczas kolejnego spotkania online OKK! design ,,Lepsza łazienka, lepsze życie”.
Bezpłatne webinarium z cyklu OKK! design odbędzie się w poniedziałek 12 kwietnia 2021 r. o godzinie 12:00. Gościem specjalnym spotkania będzie ach. Anna Koszela, właścicielka Pracowni Architektury Wnętrz i ambasadorka marki Geberit. Partnerami spotkania są marki Geberit i Cosentino.
W trakcie spotkania zaproszeni goście poruszą następujące tematy:
- Projekt a rzeczywistość – jakie wyzwania napotyka architekt?
- Jakie cechy powinna mieć łazienka idealna?
- Jak funkcjonalnie zaprojektować małą łazienkę, a jak dużą? W jaki sposób stworzyć w domu własny salon kąpielowy?
- Dobry design w łazience. Jakich rozwiązań oczekują Klienci?
Gościem specjalnym webinarium będzie architektka Anna Koszela, właścicielka Pracowni Architektury Wnętrz, absolwentka Wydziału Architektury i Urbanistyki Politechniki Łódzkiej oraz ambasadorka marki Geberit. W trakcie spotkania Anna Koszela przybliży tematykę projektowania łazienek. Wskaże, na co trzeba zwrócić szczególną uwagę, mając do zaprojektowania niewielką przestrzeń, a jakie rozwiązania zastosować, gdy nie ogranicza nas metraż. Opowie, jakie wyzwania napotyka architekt podczas projektowania łazienki oraz jakich rozwiązań oczekują Kienci.
Architektka Anna Koszela projektuje wnętrza prywatne oraz komercyjne od ponad osiemnastu lat. Jej realizacje są nagradzane w międzynarodowych konkursach (między innymi European Property Awards), ale to zaufanie klientów przynosi jej największą satysfakcję. W swoich kompozycjach stawia na naturalne materiały, klasyki designu, elegancję. Często wykorzystuje w realizacjach przedmioty vintage, które nadają przestrzeniom osobisty charakter. Uważa, że miejsca, w których mieszkamy, powinny odzwierciedlać nasz styl życia, przyzwyczajenia, gust. Tylko wtedy będą mogły stać się naszym prawdziwym Domem.
Partnerami spotkania są marki Geberit i Cosentino. Grupa Geberit to europejski lider w produkcji zaawansowanej technologii sanitarnej. Od momentu jej powstania w roku 1874 jest pionierem w tym sektorze, nieprzerwanie ustanawiając nowe trendy swoimi wszechstronnymi rozwiązaniami. Z ramienia marki Geberit wystąpi Małgorzata Jarosik, która przybliży rozwiązania marki Geberit. Opowie o nowościach produktowych, a także przedstawi niezbędne informacje dla architektów, m.in. konfigurator przycisków i stelaży.
Cosentino to hiszpańska rodzinna firma o zasięgu globalnym, która wytwarza wysokiej jakości wielkoformatowe powierzchnie dla branży architektury i projektowania wnętrz oraz zajmuje się ich dystrybucją. Konglomeraty Silestone®, spiek ultrakompaktowy Dekton® i kamienie Sensa by Cosentino®, to wyjątkowo wszechstronne i zaawansowane technologicznie powierzchnie, które pozwalają tworzyć unikatowe projekty wnętrz, budynków jednorodzinnych oraz przestrzeni publicznej. Podczas spotkania Łukasz Warzybok, dyrektor generalny nowego centrum dystrybucyjnego Cosentino w Katowicach, opowie o wielkoformatowych płytach, które znajdują zastosowanie w strefach SPA, a także jako blaty łazienkowe czy kuchenne.
Jak zwykle w trakcie spotkania będzie też czas na dyskusję, a uczestnicy będą mieć możliwość zadawania pytań prelegentom.
Aby wziąć udział w bezpłatnym webinarium, wystarczy się zarejestrować, klikając w link: https://tiny.pl/rk3fx
Wydarzenie online dostępne jest również na fanpage’u OKK! design.
Partnerzy spotkania: Geberit oraz Cosentino
Patroni webinariów OKK! design: Elle Decoration, WhiteMAD, Dobre Wnętrze, Czas na Wnętrze, MAGAZIF.com, Foorni.pl, Example.pl, Exspace.pl, Designteka.pl, Weranda, AMBIENTE.info.pl
Organizator: OKK! PR
AGENDA SPOTKANIA:
12.00 – powitanie gości i widzów
12.05 – prezentacja Geberit
12.25 – Wielkoformatowe powierzchnie od Cosentino – kreatywność i higiena w łazience (Łukasz Warzybok, Cosentino)
12.45 – wystąpienie arch. Anny Koszeli
13.25 – pytania widzów do arch. Anny Koszeli
![Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1068143937,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024
![Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit](/files/_uploaded/glownekonf_1952727664,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
![„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!](/files/_uploaded/glownekonf_1305400198,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Psychologia
![](/files/1922771799/luna-alive-foto-ramka,w_274,_small.jpg)
Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie
Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.
Handel
W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów
![](/files/1922771799/zywnosc-ekologiczna-foto,w_133,r_png,_small.png)
Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.
Podróże
Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych
![](/files/1922771799/carlos-wakacje-foto,w_133,_small.jpg)
Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.