Komunikaty PR

Luksusowa metamorfoza wnętrza

2021-05-11  |  13:31
Biuro prasowe

Nie bez powodu Annie Sloan nazwała najnowszy kolor Capri Pink z palety farb Chalk Paint™ na cześć ekskluzywnego kurortu na wyspie Capri. Ten gorący odcień różu, z wyjątkową głębią i energią, emanuje radością życia i symbolizuje wszystko to, co kryje się w słynnym włoskim powiedzeniu „la dolce vita”.

Powiew luksusu, elegancja w stylu włoskim, meble jak z żurnala… Wystarczy sięgnąć po jedyny w swoim rodzaju odcień różu, najnowszy kolor w palecie farb kredowych Chalk Paint™. Za sprawą Capri Pink prosta metamorfoza mebla może przynieść wyjątkowe efekty. W tym wypadku wraz z nowym kolorem przedmioty zyskują nieprzeciętny charakter. - Zainspirowany włoskim kurortem, będącym mekką dla artystów i arystokratów od XIX wieku, Capri Pink to róż pełen osobowości, jak i barwy − mówi Annie Sloan, ekspertka w dziedzinie kolorów i twórczyni farb Chalk Paint™. - Od odważnych spodni Sonji de Lennart i prac surrealistycznej projektantki mody Elsy Schiaparelli, ten inspirujący, szokujący odcień różu zawsze domagał się  uwagi − wyjaśnia Annie. - W latach czterdziestych XX wieku, Schiaparelli wykorzystywała ten prowokacyjny, ale figlarny kolor w kolekcjach mody haute couture, udowadniając, że jasny róż to kosmopolityczny, elegancki i zdecydowany wybór kobiety. Opracowałam Capri Pink, aby wprowadzić ten szyk także do wnętrz. Za każdym razem, otwierając puszkę Capri Pink, fundujemy sobie podróż do połowy ubiegłego wieku, czasu rozkwitu tego międzynarodowego, kulturowego hotspotu. Włoskie słońce niestety nie jest wliczone w cenę – dodaje Annie Sloan.

***

W realizacji wykorzystano farby Chalk Paint™:

• konsola, lustro, wazon oraz grzejnik w kolorze Capri Pink

• szachownica na podłodze wykonana przy użyciu odcieni Greek Blue i Louis Blue

• ściana i drzwi w kolorze Louis Blue

• podstawy lamp w kolorze Firle, abażury: Paloma i Olive

• detale konsoli ozdobione płatkami metalu Gold Leaf

Więcej informacji na stronie: https://www.anniesloan.com/pl/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek Biuro prasowe
2025-07-23 | 13:15

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.