Luksusowa metamorfoza wnętrza
Nie bez powodu Annie Sloan nazwała najnowszy kolor Capri Pink z palety farb Chalk Paint™ na cześć ekskluzywnego kurortu na wyspie Capri. Ten gorący odcień różu, z wyjątkową głębią i energią, emanuje radością życia i symbolizuje wszystko to, co kryje się w słynnym włoskim powiedzeniu „la dolce vita”.
Powiew luksusu, elegancja w stylu włoskim, meble jak z żurnala… Wystarczy sięgnąć po jedyny w swoim rodzaju odcień różu, najnowszy kolor w palecie farb kredowych Chalk Paint™. Za sprawą Capri Pink prosta metamorfoza mebla może przynieść wyjątkowe efekty. W tym wypadku wraz z nowym kolorem przedmioty zyskują nieprzeciętny charakter. - Zainspirowany włoskim kurortem, będącym mekką dla artystów i arystokratów od XIX wieku, Capri Pink to róż pełen osobowości, jak i barwy − mówi Annie Sloan, ekspertka w dziedzinie kolorów i twórczyni farb Chalk Paint™. - Od odważnych spodni Sonji de Lennart i prac surrealistycznej projektantki mody Elsy Schiaparelli, ten inspirujący, szokujący odcień różu zawsze domagał się uwagi − wyjaśnia Annie. - W latach czterdziestych XX wieku, Schiaparelli wykorzystywała ten prowokacyjny, ale figlarny kolor w kolekcjach mody haute couture, udowadniając, że jasny róż to kosmopolityczny, elegancki i zdecydowany wybór kobiety. Opracowałam Capri Pink, aby wprowadzić ten szyk także do wnętrz. Za każdym razem, otwierając puszkę Capri Pink, fundujemy sobie podróż do połowy ubiegłego wieku, czasu rozkwitu tego międzynarodowego, kulturowego hotspotu. Włoskie słońce niestety nie jest wliczone w cenę – dodaje Annie Sloan.
***
W realizacji wykorzystano farby Chalk Paint™:
• konsola, lustro, wazon oraz grzejnik w kolorze Capri Pink
• szachownica na podłodze wykonana przy użyciu odcieni Greek Blue i Louis Blue
• ściana i drzwi w kolorze Louis Blue
• podstawy lamp w kolorze Firle, abażury: Paloma i Olive
• detale konsoli ozdobione płatkami metalu Gold Leaf
Więcej informacji na stronie: https://www.anniesloan.com/pl/

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.