MAJSTER-POL dołącza do kampanii #zostanwpolsce
Sytuacja epidemiologiczna w Polsce jak i na świecie mocno oddziałuje na gospodarkę, co
z kolei bezpośrednio przekłada się na rodzime firmy i przedsiębiorstwa, często rzutując na ich funkcjonowanie. Pewne jest, że skutki COVID-19 mogą wpływać na nasze życie jeszcze przez długie lata. Stąd też powstała inicjatywa #zostanwpolsce.
#zostanwpolsce to akcja mająca na celu wsparcie rodzimych przedsiębiorców. Ma ona zaangażować społeczeństwo w czynne wspieranie, a tym samym przyczynienie się do odbudowywania polskiej gospodarki. Jej organizatorem jest Warszawska Izba Gospodarcza, która przy współpracy ze Stowarzyszeniem Polskich Mediów. Teraz jego częścią został również MAJSTER-POL.
MAJSTER-POL przyłączył się do kampanii #zostanwpolsce, która ma zachęcać do pozostawania w Polsce. Jednocześnie, ma to być okazją do decydowania się na wybór polskich przedsiębiorstw, marek i produktów, a także korzystania z usług firm rodzinnych, posiadających polski kapitał. Dla MAJSTER-POL, niezmiennie istotnym elementem jest podkreślanie swojego pochodzenia i stawianie na polskość. Dlatego też akcja ta stanowi doskonałą okazję do wsparcia i solidaryzowania się z innymi polskimi przedsiębiorstwami.
MAJSTER-POL to polski producent chemii budowlanej, w ofercie którego można znaleźć tynki, farby, grunty, kleje, zaprawy i wiele innych artykułów. To firma rodzinna. Za główny cel stawia sobie wytwarzanie produktów o wysokich parametrach użytkowych, ulepszanie oferty oraz ciągłe podnoszenie jakości obsługi klientów.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.