MAJSTER-POL dołącza do kampanii #zostanwpolsce
Sytuacja epidemiologiczna w Polsce jak i na świecie mocno oddziałuje na gospodarkę, co
z kolei bezpośrednio przekłada się na rodzime firmy i przedsiębiorstwa, często rzutując na ich funkcjonowanie. Pewne jest, że skutki COVID-19 mogą wpływać na nasze życie jeszcze przez długie lata. Stąd też powstała inicjatywa #zostanwpolsce.
#zostanwpolsce to akcja mająca na celu wsparcie rodzimych przedsiębiorców. Ma ona zaangażować społeczeństwo w czynne wspieranie, a tym samym przyczynienie się do odbudowywania polskiej gospodarki. Jej organizatorem jest Warszawska Izba Gospodarcza, która przy współpracy ze Stowarzyszeniem Polskich Mediów. Teraz jego częścią został również MAJSTER-POL.
MAJSTER-POL przyłączył się do kampanii #zostanwpolsce, która ma zachęcać do pozostawania w Polsce. Jednocześnie, ma to być okazją do decydowania się na wybór polskich przedsiębiorstw, marek i produktów, a także korzystania z usług firm rodzinnych, posiadających polski kapitał. Dla MAJSTER-POL, niezmiennie istotnym elementem jest podkreślanie swojego pochodzenia i stawianie na polskość. Dlatego też akcja ta stanowi doskonałą okazję do wsparcia i solidaryzowania się z innymi polskimi przedsiębiorstwami.
MAJSTER-POL to polski producent chemii budowlanej, w ofercie którego można znaleźć tynki, farby, grunty, kleje, zaprawy i wiele innych artykułów. To firma rodzinna. Za główny cel stawia sobie wytwarzanie produktów o wysokich parametrach użytkowych, ulepszanie oferty oraz ciągłe podnoszenie jakości obsługi klientów.

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.