Komunikaty PR

MAJSTER-POL dołącza do kampanii #zostanwpolsce

2020-08-05  |  16:28
Biuro prasowe

Sytuacja epidemiologiczna w Polsce jak i na świecie mocno oddziałuje na gospodarkę, co
z kolei bezpośrednio przekłada się na rodzime firmy i przedsiębiorstwa, często rzutując na ich funkcjonowanie. Pewne jest, że skutki COVID-19 mogą wpływać na nasze życie jeszcze przez długie lata. Stąd też powstała inicjatywa #zostanwpolsce
.

#zostanwpolsce to akcja mająca na celu wsparcie rodzimych przedsiębiorców. Ma ona zaangażować społeczeństwo w czynne wspieranie, a tym samym przyczynienie się do odbudowywania polskiej gospodarki. Jej organizatorem jest Warszawska Izba Gospodarcza, która przy współpracy ze Stowarzyszeniem Polskich Mediów. Teraz jego częścią został również MAJSTER-POL.

MAJSTER-POL przyłączył się do kampanii #zostanwpolsce, która ma zachęcać do pozostawania w Polsce. Jednocześnie, ma to być okazją do decydowania się na wybór polskich przedsiębiorstw, marek i produktów, a także korzystania z usług firm rodzinnych, posiadających polski kapitał. Dla MAJSTER-POL, niezmiennie istotnym elementem jest podkreślanie swojego pochodzenia i stawianie na polskość. Dlatego też akcja ta stanowi  doskonałą okazję do  wsparcia i solidaryzowania się z innymi polskimi przedsiębiorstwami.

MAJSTER-POL to polski producent chemii budowlanej, w ofercie którego można znaleźć tynki, farby, grunty, kleje, zaprawy i wiele innych artykułów. To firma rodzinna. Za główny cel stawia sobie wytwarzanie produktów o wysokich parametrach użytkowych, ulepszanie oferty oraz ciągłe podnoszenie jakości obsługi klientów.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.