Marka Komfort partnerem 10. edycji programu „Zgłoś Remont”

Marka Komfort została oficjalnym partnerem jubileuszowej 10. edycji programu „Zgłoś Remont”, emitowanego na antenach TVN Style, HGTV i TVN7. Premierowy odcinek nowego sezonu zadebiutował 23 listopada, przyciągając uwagę widzów poszukujących inspiracji oraz praktycznych rozwiązań do aranżacji wnętrz.
Program prowadzony przez cenionego architekta Krzysztofa Mirucia, oferuje spektakularne metamorfozy przestrzeni, dostosowane do indywidualnych potrzeb ich użytkowników. Każdy odcinek przedstawia proces transformacji pomieszczeń lub mieszkań wskazanych przez uczestników programu. Komfort, jako główny partner, odegrał kluczową rolę w realizacji tych przemian. Marka nie ograniczyła się wyłącznie do lokowania, ale aktywnie uczestniczyła w każdym etapie realizacji projektów – od projektowania wnętrz i szczegółowych pomiarów, po dobór wysokiej jakości materiałów, dostawę produktów oraz usługi montażowe. Dzięki temu 10 rodzin może już dzisiaj cieszyć się satysfakcją z odmienionych przestrzeni, które łączą estetykę z funkcjonalnością.
„Partnerstwo w programie „Zgłoś Remont” to dla nas nie tylko okazja do pokazania naszego asortymentu w praktyce, ale także możliwość inspirowania widzów nowoczesnymi rozwiązaniami dla wnętrz. W Komfort stawiamy na rozwój i stale testujemy nowe formaty komunikacyjne, by jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby klientów – zarówno w telewizji, jak i w digitalu. Jako eksperci w czterech kluczowych kategoriach: łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie, chcemy pomóc widzom odkryć, jak wiele satysfakcji daje tworzenie wymarzonych przestrzeni z produktami Komfort” – mówi Konrad Jezierski, Członek Zarządu i OmniSales Director Sklepy Komfort S.A.
W ramach współpracy, w 10 odcinkach programu prezentowane są rozwiązania marki Komfort – od szerokiej oferty płytek i wyposażenia łazienki, przez nowoczesne podłogi, drzwi i kuchnie, aż po kompleksową obsługę montażu. Wszystkie produkty są starannie dopasowane do indywidualnych potrzeb mieszkańców, tworząc aranżacje pełne stylu i funkcjonalności, co dodatkowo zwiększa satysfakcję z realizowanych projektów.
W kampanii promocyjnej zostaną wykorzystane innowacyjne narzędzia, takie jak Addressable TV, umożliwiające precyzyjne targetowanie reklam na platformach VOD, oraz dedykowane rozwiązania e-commerce pozwalające na bezpośrednie kierowanie użytkowników do oferty produktów Komfort.
Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja mediowa Value Media. Obsługę marki w zakresie advocacy oraz komunikacji współpracy realizuje agencja Labcon relevant stories. Za koordynację działań branded content odpowiada CCMS (Crystallize Content Marketing Solutions).
***
Sklepy Komfort S.A.
Sklepy Komfort S.A. to wiodąca marka w branży wyposażenia wnętrz, która od ponad 30 lat jest obecna w Polsce. W swojej ofercie posiada wszystko, co potrzebne do kompleksowego urządzenia łazienki, wykończenia podłóg, wyboru drzwi oraz zaprojektowania kuchni i innych domowych wnętrz. To profesjonalne usługi i produkty od renomowanych producentów. Firma stawia na innowacyjność i nowoczesność, dbając na każdym kroku o satysfakcję swoich klientów w każdym z ponad 160 salonów stacjonarnych i w sklepie internetowym komfort.pl.

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Eliza Gwiazda: Teraz w koszykach ze święconką jest nawet czekolada i alkohol. Ważniejszy jest przepych niż przeżywanie tego czasu w duchu świąteczno-religijnym
Influencerka podkreśla, że dla niej Święta Wielkanocne mają szczególnie wymiar duchowy, bo pokazują zwycięstwo dobra nad złem i są symbolicznym początkiem czegoś nowego. Jej ulubionym rytuałem na tę okazję jest przygotowywanie koszyka ze święconką. Eliza Gwiazda zapewnia, że w tym czasie stawia na umiar i nie pozwala, by komercja wyparła tradycję. Wielkanoc kojarzy się jej bardziej z radością ze spotkania z bliskimi niż z suto zastawionym stołem.
Problemy społeczne
Dramatyczna sytuacja w opiece długoterminowej. Kolejki oczekujących są coraz dłuższe [DEPESZA]

Ponad 20 tys. pacjentów czeka w kolejce do zakładów opiekuńczo-leczniczych, pielęgnacyjno-opiekuńczych i pielęgniarskiej opieki domowej. Wraz ze zmianami wprowadzonymi dla osób z orzeczoną niepełnosprawnością inni oczekujący pacjenci są przesuwani do tyłu w kolejce, nawet jeżeli są w stanie cięższym. Mimo apeli kierowanych od kilku lat do rządzących sytuacja sektora opieki długoterminowej zamiast się poprawiać, wciąż się pogarsza.
Gwiazdy
Krzysztof Skórzyński: Dla mnie Wielkanoc ma wymiar symboliczny i duchowy. Podczas przygotowań w kuchni ja jestem od wykonywania poleceń córki

Gospodarz programu „Dzień Dobry TVN” lubi celebrować Wielkanoc w dużym, rodzinnym gronie. Z ekscytacją czeka więc na te świąteczne dni i zapowiada, że w tym czasie nie stroni również od obowiązków w kuchni. Co prawda szefują w niej panie, ale on dwoi się i troi, by pomóc jak najwięcej. Krzysztof Skórzyński zapewnia, że w menu oczywiście nie zabraknie „królowej” świątecznego stołu – tradycyjnej sałatki jarzynowej, a on będzie miał duży udział w jej przygotowaniu.