Komunikaty PR

Marka Komfort partnerem 10. edycji programu „Zgłoś Remont”

2024-12-04  |  16:00
Biuro prasowe

Marka Komfort została oficjalnym partnerem jubileuszowej 10. edycji programu „Zgłoś Remont”, emitowanego na antenach TVN Style, HGTV i TVN7. Premierowy odcinek nowego sezonu zadebiutował 23 listopada, przyciągając uwagę widzów poszukujących inspiracji oraz praktycznych rozwiązań do aranżacji wnętrz.

Program prowadzony przez cenionego architekta Krzysztofa Mirucia, oferuje spektakularne metamorfozy przestrzeni, dostosowane do indywidualnych potrzeb ich użytkowników. Każdy odcinek przedstawia proces transformacji pomieszczeń lub mieszkań wskazanych przez uczestników programu. Komfort, jako główny partner, odegrał kluczową rolę w realizacji tych przemian. Marka nie ograniczyła się wyłącznie do lokowania, ale aktywnie uczestniczyła w każdym etapie realizacji projektów – od projektowania wnętrz i szczegółowych pomiarów, po dobór wysokiej jakości materiałów, dostawę produktów oraz usługi montażowe. Dzięki temu 10 rodzin może już dzisiaj cieszyć się satysfakcją z odmienionych przestrzeni, które łączą estetykę z funkcjonalnością.

 

„Partnerstwo w programie „Zgłoś Remont” to dla nas nie tylko okazja do pokazania naszego asortymentu w praktyce, ale także możliwość inspirowania widzów nowoczesnymi rozwiązaniami dla wnętrz. W Komfort stawiamy na rozwój i stale testujemy nowe formaty komunikacyjne, by jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby klientów – zarówno w telewizji, jak i w digitalu. Jako eksperci w czterech kluczowych kategoriach: łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie, chcemy pomóc widzom odkryć, jak wiele satysfakcji daje tworzenie wymarzonych przestrzeni z produktami Komfort” – mówi Konrad Jezierski, Członek Zarządu i OmniSales Director Sklepy Komfort S.A.

 

W ramach współpracy, w 10 odcinkach programu prezentowane są rozwiązania marki Komfort – od szerokiej oferty płytek i wyposażenia łazienki, przez nowoczesne podłogi, drzwi i kuchnie, aż po kompleksową obsługę montażu. Wszystkie produkty są starannie dopasowane do indywidualnych potrzeb mieszkańców, tworząc aranżacje pełne stylu i funkcjonalności, co dodatkowo zwiększa satysfakcję z realizowanych projektów.

W kampanii promocyjnej zostaną wykorzystane innowacyjne narzędzia, takie jak Addressable TV, umożliwiające precyzyjne targetowanie reklam na platformach VOD, oraz dedykowane rozwiązania e-commerce pozwalające na bezpośrednie kierowanie użytkowników do oferty produktów Komfort.

Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja mediowa Value Media. Obsługę marki w zakresie advocacy oraz komunikacji współpracy realizuje agencja Labcon relevant stories. Za koordynację działań branded content odpowiada CCMS (Crystallize Content Marketing Solutions).

 

***

Sklepy Komfort S.A. 

Sklepy Komfort S.A. to wiodąca marka w branży wyposażenia wnętrz, która od ponad 30 lat jest obecna w Polsce. W swojej ofercie posiada wszystko, co potrzebne do kompleksowego urządzenia łazienki, wykończenia podłóg, wyboru drzwi oraz zaprojektowania kuchni i innych domowych wnętrz. To profesjonalne usługi i produkty od renomowanych producentów. Firma stawia na innowacyjność i nowoczesność, dbając na każdym kroku o satysfakcję swoich klientów w każdym z ponad 160 salonów stacjonarnych i w sklepie internetowym komfort.pl.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia? Biuro prasowe
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
2025-04-24 | 14:00

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.

Ochrona środowiska

Wokół utylizacji odpadów medycznych narosło wiele mitów. Nowoczesne instalacje pozwalają wykorzystać ten proces do produkcji ciepła i energii

Według różnych szacunków w Polsce powstaje od 60 do nawet 200 tys. t odpadów medycznych. Wymagają one specjalnego trybu postępowania, innego niż dla odpadów komunalnych – jedyną dopuszczalną i obowiązującą w świetle polskiego prawa metodą jest ich spalanie. Obecnie zakłady przetwarzania odpadów to nowoczesne instalacje połączone z odzyskiem energii. Termiczne przekształcenie odpadów może też być elementem gospodarki o obiegu zamkniętym.

Moda

Piotr Zelt: Nie latam po sklepach i nie zawalam sobie szafy jakimiś niepotrzebnymi ciuchami. Mam sporo ubrań, które mają po 20 lat, i cały czas je noszę

Aktor zaznacza, że jego garderoba jest skromna, ale zawiera dobre jakościowo ubrania, które choć były kupione nawet dwie dekady temu, wciąż wyglądają jak nowe. Jego zdaniem nie warto ulegać sezonowym trendom i gromadzić w szafie wielu rzeczy, które modne są zaledwie kilka miesięcy. Zamiast tego lepiej zainwestować w ponadczasowe kurtki, marynarki czy buty z dobrych materiałów i dbać o nie tak, by posłużyły jak najdłużej.