Marmoleum – ekologiczne rozwiązanie podłogowe
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
W ostatnich latach na skutek zmian klimatycznych zachodzi wiele niepokojących zjawisk, takich jak globalne ocieplenie, susze, powodzie czy huragany. Wybierając świadomie neutralne dla środowiska materiały budowlane, wykończeniowe i do wnętrz, możemy powstrzymać globalne zmiany klimatu. Jednym z takich produktów jest naturalna podłoga Marmoleum firmy Forbo.
Najnowsza generacja podłóg Marmoleum marki Forbo to prawdziwy „kamień milowy” w historii firmy. Jeszcze nigdy żadna wykładzina nie mogła poszczycić się tak dobrymi parametrami technicznymi przy jednoczesnym zachowaniu najwyższych standardów estetycznych i ekologicznych. Dzięki zastosowaniu naturalnych surowców, takich jak olej lniany z ziaren lnu, włókno z łodyg juty czy żywica z drzew sosnowych, oraz wykorzystaniu w 100% zielonej energii przy produkcji, udało się stworzyć linoleum całkowicie neutralne pod względem emisji szkodliwego CO2, przez co maksymalnie przyjazne człowiekowi i środowisku naturalnemu. Każdy metr kwadratowy Marmoleum uwalnia środowisko od 40g CO2, ponieważ w swoim cyklu życia uprawy wykorzystywane do wytwarzania składników Marmoleum pochłaniają z atmosfery więcej CO2 niż generuje jego produkcja.
Jakub Kuszewski, Country Manager Forbo Flooring: „Marmoleum stanowi doskonałą propozycję na podłogę. Jest to produkt w 97% naturalny, biodegradowalny, bez dodatków poprawiających wygląd czy podwyższających profil ekologiczny, a co za tym idzie, całkowicie bezpieczny dla ludzi i środowiska.”
Wykładziny Marmoleum zachwycają bogatym wzornictwem i kolorystyką. W najnowszej odsłonie tej kolekcji znalazła się szeroka gama wzorów inspirowanych naturą, zarówno w jej delikatnej, chłodnej wersji, jak i w nieco bardziej wyrazistym, ciepłym i żywiołowym wydaniu. Nowoczesny design to jednak nie jedyna przewaga Marmoleum nad innymi wykładzinami. Podłogi z tej linii charakteryzują się doskonałymi właściwościami użytkowymi oraz niezwykłą trwałością, nawet przez 30 lat i więcej. Funkcjonalność wykładzin marki Forbo, to w dużej mierze zasługa technologii Topshield2, czyli podwójnie utwardzanej promieniami UV powłoki, która zabezpiecza ich powierzchnię przed wnikaniem brudu, a także chroni przed zarysowaniami. Dzięki temu wykładzinę z powodzeniem można stosować w domach prywatnych i obiektach publicznych, takich jak szpitale, szkoły, żłobki, przedszkola czy biura.
Jakub Kuszewski, Country Manager Forbo Flooring Polska: Marmoleum to najlepsza dostępna podłoga elastyczna na długie lata, która sprawdzi się w każdym zrównoważonym wnętrzu. Używając tego trwałego i w pełni naturalnego produktu w budownictwie obiektowym i mieszkaniowym możemy przyczynić się do lepszego środowiska!
Wyjątkowe właściwości Marmoleum doceniają nie tylko użytkownicy i inwestorzy, ale również eksperci z branży zrównoważonego budownictwa. Marmoleum znajduje się w gronie produktów, którym przyznano najwięcej międzynarodowych ekoznaków i certyfikatów, m.in. PLGBC Green Building Award, Swan, Blue Angel, North American Sequoia Seal, Nature Plus i wiele innych. Nic dziwnego, że produkt ten z powodzeniem jest wykorzystywany w wielu ekologicznych obiektach certyfikowanych w systemie LEED i BREEAM.
Zachęcamy do obejrzenia krótkiego filmu o naturalnym Marmoleum Forbo:
https://www.youtube.com/watch?v=vxrHV1-SVcs&list=PL7ABv09snJm4nslIOUHkU-kCnsv5yKhyZ&index=1
Teraz możesz lepiej poznać Marmoleum! Kliknij i zamów bezpłatny katalog lub próbkę materiału:
https://www.forbo.com/flooring/pl-pl/produkty/marmoleum-live-forward/darmowe-probki/pa26px
![Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1068143937,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024
![Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit](/files/_uploaded/glownekonf_1952727664,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
![„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!](/files/_uploaded/glownekonf_1305400198,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Psychologia
![](/files/1922771799/luna-alive-foto-ramka,w_274,_small.jpg)
Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie
Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.
Handel
W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów
![](/files/1922771799/zywnosc-ekologiczna-foto,w_133,r_png,_small.png)
Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.
Podróże
Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych
![](/files/1922771799/carlos-wakacje-foto,w_133,_small.jpg)
Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.