Maty podłogowe pod panele laminowane – sposób na cichą, równą i stabilną podłogę

Fly pr
Pl. Solny 15
50-062 Wrocław
anna.szeflinska|flypr.pl| |anna.szeflinska|flypr.pl
784 428 106
budflypr.newslink.pl/, flypr.newslink.pl/
Profesjonalne maty pod panele wineo to propozycja dla wszystkich tych, którzy w swoim domu stawiają na trwałe, praktyczne i ekologiczne rozwiązania. W przeciwieństwie do popularnych i powszechnie dostępnych mat piankowych wykonane są niemal w całości z surowców odnawialnych, nie zawierają w sobie chloru, środków zmiękczających oraz rozpuszczalników. Są zatem bezpieczne w użytkowaniu i przyjazne środowisku naturalnemu. Maty podkładowe wineo są również ukłonem w stronę tych użytkowników, których do zastosowania paneli laminowanych zniechęca charakterystyczny, wysoki odgłos stawianych na ich powierzchni kroków. Wykonane z ecuranu podkłady wineo wyróżnia duży ciężar, który przekłada się na ich właściwości akustyczne. Mata o grubości 2 mm waży ok. 1,7 kg/ m2, natomiast mata o grubości 3 mm waży aż 2,8 kg/m2, dzięki czemu uciążliwe dźwięki zostają zredukowane o ok. 30% w stosunku do podłóg, pod którymi zastosowano materiały podkładowe XPS. Inaczej mówiąc: odgłosy stają się dużo przyjemniejsze dla ucha. Warto również dodać, że maty z ecuranu idealnie nadają się do zastosowania na ogrzewanie podłogowe. Współczynnik oporu ciepła wynosi w ich przypadku tylko 0,01 (m² K) / W, co jest najlepszym wynikiem wśród wszystkich wyciszających mat podłogowych dostępnych na naszym rynku.
Pięć produktów na piątkę z plusem
Pośród nowoczesnych, ekologicznych mat podłogowych wineo na szczególną uwagę zasługuje 5 propozycji. Pierwszą z nich jest mata soundProtect, o grubości 2 milimetrów, która zalecana jest jako izolacja do redukcji pogłosów kroków w przypadku podłóg, które nie posiadają fabrycznie zintegrowanej maty podkładowej. Druga z propozycji wineo to cicha i ekonomiczna 3-milimetrowa mata soundPROTECT PROFI, która pozwala na stłumienie dźwięku kroków na zewnątrz pomieszczenia o około 20 decybeli, natomiast wewnątrz o około 31 %. Kolejne produkty z oferty wineo, mata soundPROTECT Profi SD o grubości 3 mm i dwumilimetrowa mata soundPROTECT SD, w charakterystycznym, srebrnym kolorze, nie tylko zapewniają znakomitą redukcję hałasu przy miękkich i twardych podłogach, ale również skracają czas montażu paneli. Można ją bowiem stosować na podłożach mineralnych (np. jastrych), bez potrzeby rozkładania folii paroizolacyjnej - wystarczy skleić krawędzie maty taśmą Combi. Ostatnia z propozycji to najbardziej innowacyjna mata, wyróżniająca się samoprzylepną górną stronąi przylegającą dolną warstwą. Takie właściwości 2-milimetrowego podkładu wineo soundSTOP sprawiają, że jest on wyjątkowo łatwy w montażu, bardzo trwały i stabilny, a do tego zapewnia wysoką oszczędność przy ogrzewaniu podłogowym. W przypadku maty wineo soundSTOP można stłumić dźwięk kroków na zewnątrz o około 18 dB, natomiast wewnątrz pomieszczenia aż o niemal 50 %! Takie parametry z pewnością przekonają do montażu paneli laminowanych nawet najbardziej sceptycznych i wrażliwych na hałasy inwestorów.
Dodatkowe informacje o produktach marki wineo dostępne są na stronie internetowej: https://www.wineo-polska.pl/

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.