Metal pod kompleksową ochroną
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
Wykonane z metalu meble czy też inne elementy wyposażenia i dekoracji ogrodu to nadal popularny wybór. Wdzięcznie uzupełniają przydomowy krajobraz, wpisując się we współczesne trendy, a przy tym stanowią trwalszą alternatywę wobec innych materiałów. I choć metal ceniony jest za swą wytrzymałość, to aby był prawdziwą ozdobą ogrodu, wciąż potrzebuje odpowiedniego zabezpieczenia przed działaniem zmiennych czynników pogodowych.
Metal ma w ogrodzie szerokie zastosowanie. Niezależnie od tego, czy wykonane są z niego meble, ogrodzenia, czy balustrady, w każdej odsłonie wymaga kompleksowej ochrony. Wystawiony na działanie wilgoci może ulegać korozji, co w konsekwencji prowadzi do poważnych uszkodzeń. Aby przeciwdziałać niszczeniu materiału, warto pomalować go antykorozyjną farbą do metalu, np. Dekoral MULTIMETAL, którą bez konieczności stosowania podkładów można nakładać nawet bezpośrednio na rdzę. Pozwoli to zabezpieczyć metal przed korozją nawet do 11 lat i zachować jego funkcjonalność i estetykę.
Urok metalu tkwi w prostocie. Czasem warto jednak dodać mu koloru, by zaskoczył niebanalnym stylem. Nawet najbardziej zwyczajna ogrodowa konstrukcja nabierze charakteru, gdy pomalujemy ją na wyrazisty odcień, jak Żółty z palety Dekoral MULTIMETAL. Ławka w tak energetycznej odsłonie stanie się niebanalną ozdobą ogrodu, jednocześnie zyskując odporność na warunki atmosferyczne i promieniowanie UV.
Metal to nie tylko duże elementy wyposażenia ogrodu, ale i dekoracje. Wykonane z aluminium osłonki na doniczki przemalowane na czerwony kolor Dekoral MULTIMETAL będą stylową dekoracją ogrodu wybijającą się na tle zielonej roślinności. Dzięki antykorozyjnym właściwościom farby zarówno podlewanie, jak i intensywne opady przez lata nie zagrożą dobrej ochronie przed rdzą.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.