Komunikaty PR

Miliony ludzi, miliony domów, różne łazienki – każda z nich zasługuje na odpowie

2024-08-08  |  01:00
Biuro prasowe

W Polsce żyją miliony ludzi, w milionach domów i mieszkań i nieskończoną liczbą różnych łazienek. Duże, średnie, małe, te z oknem czy wąskie – każda z nich jest wyjątkowa i każda pełni ważną rolę w codziennym życiu domowników. To w łazience rozpoczynamy i kończymy każdy dzień, wykonując codzienne czynności higieniczne, ale także oddajemy się chwilom relaksu i odprężenia.

Nasze życie toczy się w łazience – miejscu, które zasługuje na wyjątkową oprawę. Niezależnie od wielkości czy układu, każda łazienka może stać się oazą spokoju i komfortu. Odpowiednie wyposażenie, dobrze dobrane akcesoria oraz starannie przemyślany wystrój potrafią zdziałać cuda, przekształcając nawet najmniejszą przestrzeń w miejsce pełne harmonii i wygody.

Małgorzata Hulisz, Kierownik Działu Marketingu w SANPLAST, podkreśla:

"Łazienka ma być miejscem, w którym każdy czuje się bezpiecznie, dobrze i komfortowo. Dlatego już tak wiele lat zapewniamy Czystą przyjemność kąpieli w łazienkach w całej Polsce.  SANPLAST oferuje obecnie kabiny prysznicowe w 12 seriach, w różnych wersjach wyposażenia, kształtach i rozmiarach, a także 13 linii wanien. Do tego nasz asortyment obejmuje brodziki w 9 liniach wzorniczych, szerokiej gamie wymiarów, a także prostokątne umywalki nablatowe w 2 liniach wzorniczych – Space Mineral i Free Mineral. Daje nam to olbrzymią ilość kompozycji, zestawów i propozycji do łazienek w różnych stylach czy rozmiarach. W SANPLAST SA wierzymy, że każda łazienka zasługuje na najlepsze rozwiązania, które podkreślą jej indywidualny charakter i spełnią potrzeby użytkowników. Nasza oferta jest szeroka i różnorodna, i dopasowana tak aby sprostać oczekiwaniom wszystkich klientów, niezależnie od ich gustu czy możliwości przestrzennych. Proponujemy produkty najwyższej jakości, które łączą w sobie funkcjonalność z estetyką, tworząc niepowtarzalne wnętrza.”

Łazienkowe inspiracje od SANPLAST

Stylowa, elegancka czy może klasyczna łazienka, wyposażona w praktyczne i estetyczne rozwiązania? Obojętnie jakie są wyobrażenia o twoim wymarzonym łazienkowym wnętrzu - osiągnięcie tego celu może być wyzwaniem. Jak zatem połączyć indywidualne potrzeby, dostępne przestrzenie, najnowsze trendy i osobiste preferencje estetyczne wszystkich domowników? Inspiruj się z SANPLAST SA!

Oto 2 propozycje na łazienkę black&white.

Czarno-biała łazienka z wanną i prysznicem

Wanna w takiej łazience może stanowić główny punkt aranżacji. Biała wanna wolnostojąca, tworzy imponujący efekt. Prezentuje się bardzo nowocześnie. Pamiętaj, że w odpowiednio przestronnej łazience możesz również zamontować prysznic.

Łazienka z kabiną prysznicową

Monochromatyczna czerń i biel to doskonały wybór dla nowoczesnej łazienki. Tutaj z kabiną prysznicową w roli głównej. Aby dodać ciepła, warto pomyśleć o ciemnym, stonowanym, drewnianym blacie. Czarne akcenty dodają szlachetności i sprawiają, że wnętrze staje się ponadczasowe.

Kombinacja czerni i bieli w łazience to zawsze modny wybór. Starannie zaplanowane, z wykorzystaniem wysokiej jakości materiałów i odpowiednich dodatków, taka łazienka stanie się prawdziwą ozdobą domu.

Więcej inspiracji znajdziesz na stronie: https://sanplast.pl/blog/category/inspiracje

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.