Komunikaty PR

Minimalizm i ochrona prywatności – tendencje przy wyborze ogrodzenia

2022-02-09  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Sylwia Makowska
Orchidea Creative Group

ul. Ruska 51B
50-079 Wrocław
s.makowska|grupaorchidea.pl| |s.makowska|grupaorchidea.pl
517 412 466
https://grupaorchidea.pl/

Ogrodzenie to rama zamykająca przydomową przestrzeń. Inwestorzy, wybierając konkretne rozwiązanie, zwracają uwagę nie tylko na wygląd, ale również względy praktyczne. W ostatnim czasie największą popularnością cieszyły się modele o prostej formie – zarówno w klasycznym wydaniu z pionowych metalowych kształtowników, jak też te nowoczesne z szerokimi, poziomymi poprzeczkami. Dodatkowo zauważyć można rosnące zainteresowanie ogrodzeniami, które w pewnym stopniu ograniczają wgląd do wnętrza posesji.  

Ciężkie, bogato zdobione, kute ogrodzenia przestały być wyznacznikiem elegancji i dobrego stylu. Ich miejsce zajęły znacznie prostsze, lżejsze optycznie konstrukcje bez zbędnych dekoracji. Dziś nawiązanie do tradycji oznacza wybór ogrodzenia z pionowych, metalowych elementów, ale bez ozdobników i fantazyjnych form. Wyznacznikiem dobrego smaku jest minimalizm i oszczędność w wyrazie.

- Niezaprzeczalnym hitem ubiegłego roku było ogrodzenie Agat – podsumowuje rok 2021 Małgorzata Podemska, menadżer ds. rozwoju rynku w firmie Plast-Met Systemy Ogrodzeniowe. – To model, który spośród różnorodnej oferty Nowoczesnych Ogrodzeń Frontowych, był przez klientów wybierany najczęściej. Smukłe, regularnie rozmieszczone kształtowniki budują subtelną przegrodę, która pasuje praktycznie do każdej przestrzeni. Dodatkowo wiele osób docenia praktyczną zaletę Agatu, mianowicie optymalne zagęszczenie elementów, które zapewnia bezpieczeństwo dzieciom i małym zwierzętom.  Walory te posiada również nasz inny bestsellerowy model, czyli Ametyst. 

Prostota i prywatność w cenie      

Minimalizm i swego rodzaju surowość estetyczna to bez wątpienia cechy stylu ogólnie określanego jako nowoczesny. Zamiłowanie do zgeometryzowanych kształtów i wyraźnych, poziomych linii przekłada się na popularność ogrodzeń z elementami ułożonymi horyzontalnie. 

- W czołówce najlepiej sprzedających się ogrodzeń firmy Plast-Met znalazł się model Malachit – stwierdza Małgorzata Podemska. – Charakteryzuje się szerokimi, płaskimi elementami ułożonymi poziomo. To ostatnio bardzo modny wzór. Ogrodzenie to występuje w różnych wariantach. Inwestorzy mają do wyboru różne szerokości poprzeczek, a także mniejsze lub większe przerwy pomiędzy nimi. Co ciekawe, grono osób zainteresowanych mniej przeziernymi rozwiązaniami jest coraz liczniejsze.

Klienci, którym szczególnie zależało na ochronie prywatności, chętnie decydowali się na zakup Nowoczesnego Ogrodzenia Frontowego Beryl. Zapewnia ono całkowite wizualne odcięcie od tego, co na zewnątrz. Ułożone w formie żaluzji metalowe lamele tworzą nieprzezierną przegrodę, która skutecznie chroni posesję przed wzrokiem przechodniów.     


Plast-Met Systemy Ogrodzeniowe z siedzibą w Trzebnicy to jeden z czołowych producentów nowoczesnych i trwałych systemów ogrodzeniowych w Polsce. Firma specjalizuje się w produkcji takich wyrobów jak: nowoczesne ogrodzenia frontowe, modułowe ogrodzenia frontowe, lampy LED, Centerbox, panele ogrodzeniowe, siatki ogrodzeniowe, słupki, akcesoria oraz bramy i furtki. Plast-Met Systemy Ogrodzeniowe istnieje na rynku od 1988 r. i jest firmą ze 100% polskim kapitałem. www.plast-met.pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Orchidea Creative Group
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia? Biuro prasowe
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
2025-04-24 | 14:00

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.