Komunikaty PR

Moc korzyści z lodówkami Candy Fresco

2024-07-30  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Agnieszka Cybulska
Studio 111

Strzemińskiego 11/67
93-218 Łódź
haier_pr|studio111.pl| |haier_pr|studio111.pl
534407000
studio111.pl

W ślad za premierą lodówek z serii Fresco marka Candy przygotowała promocję, dzięki której klient, który kupi chłodziarko-zamrażarkę z puli objętej promocją, ma możliwość testowania jej przez 30 dni w swoim domu. Dodatkowo kupując teraz urządzenie w sieciach Euro RTV AGD lub Media Expert za wniesienie i podłączenie zapłaci tylko 1 zł.

Satysfakcja gwarantowana lub zwrot pieniędzy

Każdy klient, który do końca roku zakupi jeden z 17 modeli lodówek Candy z serii Fresco, może przez 30 dni testować go w swojej kuchni. Jeżeli kupione urządzenie nie spełni w tym czasie pokładanych w nim oczekiwań, można je zwrócić po wypełnieniu formularza zwrotu na stronie promocji Candy.

Co wyróżnia lodówki Candy Fresco?

Przede wszystkim imponująca pojemność nawet 409 litrów przy standardowej szerokości 60 cm, co pozwoli zmieścić produkty dla całej rodziny. W tej kategorii to jedne z najbardziej pojemnych lodówek na rynku. W chłodziarkach zastosowano szereg rozwiązań, które dbają o świeżość produktów. Szuflada Fresh 0°C Area doskonale nadaje się do przechowywania delikatnych produktów, takich jak ryby czy mięsa. Warzywa i owoce najlepiej przechowywać w szufladzie Adaptive Humidity Area, która za sprawą specjalnej membrany z włókien naturalnych Natura Fiber utrzymuje wilgotność na poziomie powyżej 80%. To sprawia, że warzywa i owoce pozostają świeże prawie dwukrotnie dłużej. Funkcja Total No Frost Circle Fresh zapewnia boczny przepływ powietrza wewnątrz urządzenia przez co temperatura i wilgotność utrzymywane są na odpowiednim poziomie. Dzięki temu żywność dłużej zachowuje smak oraz pełnię wartości odżywczych.

Klienci docenią praktyczne rozwiązania i wygodę użytkowania. Do dyspozycji mają cztery półki z hartowanego szkła i 5 balkoników na drzwiach, które można dowolnie konfigurować w zależności od potrzeb. W zamrażarce znajdują się 3 pojemne szuflady, z których największa ma pojemność aż 30 litrów. Wnętrze lodówki rozświetlają mocne i równomiernie rozłożone diody LED, dzięki którym przechowywane produkty są świetnie widoczne. I wreszcie – Candy Fresco są bardzo ciche. Poziom ich głośności nie przekracza 38 dB.

Wniesienie i podłączenie za 1 zł!

Do 30 sierpnia 2024 r. trwają także promocje w sieciach sklepów Euro RTV AGD i Media Expert. Każdy klient, który kupi w nich lodówkę Candy Fresco biorącą udział w promocji, otrzyma pakiet usług wniesienia, rozpakowania, ustawienia i podłączenia tylko za 1 zł.

Pełna lista urządzeń biorących udział w promocjach oraz szczegóły wszystkich trzech akcji dostępne są na stronach:

https://promocja-candy.pl/testuj-lodowke-fresco

https://www.mediaexpert.pl/lp,21508-candy-pakiet-pelen-komfort-za-1-zl

https://www.euro.com.pl/cms/candy-pakiet-max-1zl.bhtml

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Studio 111
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.