Moc natury we wnętrzach z Jedynką
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
Kolory i detale nawiązujące do natury nie tracą na popularności w świecie stylizacji wnętrz. Zieleń trawy, błękit nieba, słonecznie żółcienie czy rośliny doniczkowe kojarzą się
z pozytywnym klimatem i błogim relaksem w otoczeniu przyrody, dlatego tak dobrze sprawdzają się w domowej palecie barw. Wśród aranżacyjnych pomysłów marki Jedynka nie brakuje urokliwych inspiracji do stworzenia przestrzeni w naturalnym stylu.
Czy można cieszyć się latem nawet w jesienne miesiące? Jak najbardziej – wystarczy zatrzymać jego odcienie w pomieszczeniu! Radosne i świeże kolory Dzień pełen słońca i Relaks w zieleni z kolekcji Jedynka Deco & Protect Zmywalna to sposób na wprowadzenie przyjemnego i odprężającego nastroju do pomieszczenia. Biało-zielony, geometryczny deseń na ścianach i poduszkach nada wnętrzu lekki charakter, napawający domowników optymizmem. Idealnym uzupełnieniem aranżacji będą dekoracyjne źdźbła trawy i figurka drzewa, które przywiodą na myśl odpoczynek w parku w ciepły, letni dzień.
Delikatne odcienie niebieskiego słyną ze swoich uspokajających właściwości. Tonacje te są zatem dobrym wyborem w pokojach, w których wyciszenie przed nocnym wypoczynkiem jest najważniejsze – czyli sypialniach. Ściana za łóżkiem w kolorze Niebieskie migdały będzie dobrym rozwiązaniem dla osób pragnących połączyć elegancję i styl z kojącą aurą. Chcąc pokusić się o podkreślenie nieoczywistego wyrazu pomieszczenia, możemy przełamać nasycony błękit poprzez zastosowanie na prostopadłej ścianie delikatnej, beżowej barwy Błogo na piasku. Wystrój wystarczy wzbogacić wiszącą lampą przypominającą chmurkę i zapaść w błogi sen niczym pod gołym niebem.
Wielbiciele klasycznych rozwiązań aranżacyjnych wcale nie muszą rezygnować z inspiracji przyrodą. Uniwersalna biała farba, jak np. Jedynka Perfekcyjna Biała, będzie wdzięcznym tłem dla doniczkowych roślin i feerii barw wprowadzonych w dodatkach w postaci różnobarwnych poduszek czy obrazów. W poszukiwaniu motywu natury możemy pójść o krok dalej i nadać drugie życie drewnianym skrzynkom po owocach i warzywach, które świetnie sprawdzą się w roli pomysłowej komody w duchu zero waste.
Więcej pomysłów na aranżacje w naturalnym stylu z Jedynką znajduje się na stronie: www.farbyjedynka.pl

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu
W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Bankowość
Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.
Konsument
Prawie 2/3 Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze. Kojarzy im się to z pracowitością i zaradnością

64 proc. Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze, a 78 proc. sądzi, że ludzie w naszym kraju są przedsiębiorczy – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego. Na przestrzeni 30 lat postrzeganie przedsiębiorcy znacząco się zmieniło – od prywaciarza w latach 80. do startupowca i innowatora obecnie. Przedsiębiorczość dla dużej grupy badanych oznacza pracowitość i zaradność, jednak – co ciekawe – każde pokolenie ma inne skojarzenia z pojęciem „przedsiębiorca”.