Mocno Mleczna przyjemności smaku!
Nowa Mocno Mleczna – kunszt tworzenia mlecznych czekolad
Nad smakiem czekolad E.Wedel od lat czuwa ekspertka - Renata Kamińska. Kontynuując wedlowską tradycję czekoladnictwa, przez lata stworzyła kilkadziesiąt produktów, które kochają konsumenci. Spod ręki Renaty wyszły, m.in. produkty takie jak: najlepiej sprzedająca się czekolada gorzka w Polsce, unikalna czekolada biała karmelowa, czy też dobrze znana biała czekolada od E.Wedel. Jej autorstwa jest również najnowsza receptura czekolady Mocno Mlecznej. Sekret tego unikalnego smaku to wyjątkowe połączenie czekolady i mleka oraz gładka konsystencja, która sprawia, że nowa czekolada przyjemnie rozpływa się w ustach.
Szeroki wybór
Na portfolio nowej linii czekolad składa się kilka wariantów: Mocno Mleczna, Mocno Mleczna z bakaliami, Mocno Mleczna z corn flakes oraz Mocno Mleczna z orzechami laskowymi. E.Wedel wierzy, że nowa receptura Mocno Mlecznych przypadnie do gustu konsumentom, którzy cenią sobie aksamitne rozpływanie kostki czekolady w ustach i poszukują prawdziwej przyjemności płynącej z doskonale połączonych składników.
Nowa szata graficzna
Wprowadzeniu na rynek czekolady Mocno Mlecznej towarzyszy zmiana szaty graficznej opakowań tabliczek E.Wedel. Odmieniony design bazuje na kolorach, które od lat kojarzone są z markę E.Wedel – odcienie niebieskiego i granatu. Teraz, zobaczymy je w zupełnie innej odsłonie. Nowe opakowania czekolad mlecznych będą jaśniejsze, w kolorze błękitu, zaś gorzkie zyskają nowy odcień granatu.
Na opakowaniach dostrzec można dobrze znany symbol marki – chłopca i zebrę autorstwa Leonetto Capiello, który powstał już w roku 1926r. Ten zgrany duet pojawia się na tabliczkach w nowej, odświeżonej wersji. Chłopiec i zebra, pojawią się na każdej tabliczce czekolady w rozmaitych scenkach przedstawiających małe, codzienne przyjemności.
Nowe opakowania tabliczek zawierają także atrakcyjne demo produktowe. Duże, apetyczne kostki czekolady podkreślają aspekt przyjemnościowy produktów, a także zachęcają do ich spróbowania.
Dodatkowo, na tyle opakowań znajdziemy ciekawostki związane z marką E.Wedel. Dzięki czemu, możemy bliżej zapoznać się z blisko 170-letnią historią marki.
Luksus, który nie przytłacza
Klienci zaakceptowali naszą wizję architektoniczną
Pure Concept Natura i struktura w nowej kolekcji płytek ceramicznych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.