Komunikaty PR

Mocno Mleczna przyjemności smaku!

2020-08-11  |  10:00
Biuro prasowe

Nowa Mocno Mleczna – kunszt tworzenia mlecznych czekolad

Nad smakiem czekolad E.Wedel od lat czuwa ekspertka - Renata Kamińska. Kontynuując wedlowską tradycję czekoladnictwa, przez lata stworzyła kilkadziesiąt produktów, które kochają konsumenci. Spod ręki Renaty wyszły, m.in. produkty takie jak: najlepiej sprzedająca się czekolada gorzka w Polsce, unikalna czekolada biała karmelowa, czy też dobrze znana biała czekolada od E.Wedel. Jej autorstwa jest również najnowsza receptura czekolady Mocno Mlecznej. Sekret tego unikalnego smaku to wyjątkowe połączenie czekolady i mleka oraz gładka konsystencja, która sprawia, że nowa czekolada przyjemnie rozpływa się w ustach.

Szeroki wybór

Na portfolio nowej linii czekolad składa się kilka wariantów: Mocno Mleczna, Mocno Mleczna z bakaliami, Mocno Mleczna z corn flakes oraz Mocno Mleczna z orzechami laskowymi. E.Wedel wierzy, że nowa receptura Mocno Mlecznych przypadnie do gustu konsumentom, którzy cenią sobie aksamitne rozpływanie kostki czekolady w ustach i poszukują prawdziwej przyjemności płynącej z doskonale połączonych składników.

Nowa szata graficzna

Wprowadzeniu na rynek czekolady Mocno Mlecznej towarzyszy zmiana szaty graficznej opakowań tabliczek E.Wedel. Odmieniony design bazuje na kolorach, które od lat kojarzone są z markę E.Wedel – odcienie niebieskiego i granatu. Teraz, zobaczymy je w zupełnie innej odsłonie. Nowe opakowania czekolad mlecznych będą jaśniejsze, w kolorze błękitu, zaś gorzkie zyskają nowy odcień granatu.

Na opakowaniach dostrzec można dobrze znany symbol marki – chłopca i zebrę autorstwa Leonetto Capiello, który powstał już w roku 1926r. Ten zgrany duet pojawia się na tabliczkach w nowej, odświeżonej wersji. Chłopiec i zebra, pojawią się na każdej tabliczce czekolady w rozmaitych scenkach przedstawiających małe, codzienne przyjemności.

Nowe opakowania tabliczek zawierają także atrakcyjne demo produktowe. Duże, apetyczne kostki czekolady podkreślają aspekt przyjemnościowy produktów, a także zachęcają do ich spróbowania.

Dodatkowo, na tyle opakowań znajdziemy ciekawostki związane z marką E.Wedel. Dzięki czemu, możemy bliżej zapoznać się z blisko 170-letnią historią marki.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.