Komunikaty PR

„Modernizm” – kolekcja, którą pokochali projektanci

2020-08-20  |  11:20
Biuro prasowe
Kontakt
Mateusz Madiuk
Made in PR

Wejnerta 26/2
02-613 Warszawa
m.madiuk|madeinpr.pl| |m.madiuk|madeinpr.pl
+48 607 404 460
https://madeinpr.pl/
Do pobrania modernizm ( 0.81 MB )

Od ponad wieku jest jednym z najbardziej cenionych prądów w architekturze. Modernizm, bo
o nim mowa, zachwyca funkcjonalnością i fascynuje dbałością o każdy detal. Jego ponadczasowy charakter znalazł odzwierciedlenie w wyjątkowej kolekcji Ceramiki Paradyż, która łączy w sobie urok przedwojennych wnętrz z nowoczesnością.

 

Fokus na detal

Unikalne wzornictwo, geometryczne kształty, a jednocześnie funkcjonalność i wytrzymałość to powody, dla których modernizm na stałe zagościł w architekturze. Od ponad wieku stanowi inspirację, w jaki sposób za pomocą detali wydobyć maksimum estetyki i funkcjonalności. Właśnie stąd swoją genezę czerpie kolekcja „Modernizm” stworzona przez specjalistów Ceramiki Paradyż we współpracy z cenioną projektantką Mają Ganszyniec. Jej kwintesencją są przedwojenne wzory gorsecików dopełnione autorskimi kompozycjami. To kolekcja z duszą, która pozwala ocalić od zapomnienia unikalny przedwojenny styl wnętrz i przenieść go do współczesnych lokali, budynków użyteczności publicznej czy mieszkań.

 

Historia ocalona

W ramach kolekcji odtworzone zostały gorseciki, czyli kultowe już dziś płytki ceramiczne, które stały się nieoficjalnym symbolem przedwojennej Warszawy. Wyróżniają się charakterystycznymi wcięciami i kształtem nawiązującym do gorsetu, któremu zawdzięczają swoją nazwę. „Modernizm” dostępna jest w sześciu nowoczesnych, lecz nawiązujących do międzywojennej estetyki kolorach: czerni, szarości, bieli, ciepłych tonacjach cegły i ochry oraz w chłodnym odcieniu niebieskiego. Uzupełnienie kolekcji stanowią gorsecikowe mozaiki oraz dodatkowe formaty płytek, dostosowane do wymogów współczesnych wnętrz, które swoim wzornictwem nawiązują do lat 20. i 30. Współczesne gorseciki wytwarzane są przy wykorzystaniu nowoczesnej technologii, co nadaje im nie tylko ponadczasowy charakter, ale jednocześnie podnosi ich trwałość i praktyczność.

 

Nie tylko do kamienic

To właśnie ze względu na uniwersalny charakter i ponadczasowość, kolekcja „Modernizm” cieszy się niesłabnącą popularnością wśród architektów, projektantów, inwestorów jak i samych użytkowników. Niezwykła forma, estetyka i funkcjonalność sprawiają, że kolekcja doskonale wpisuje się w aranżacje dzisiejszych wnętrz. Ikoniczne gorseciki stanowią nie tylko idealne podkreślenie stylu i klasycznej elegancji remontowanych kamienic czy odrestaurowywanych budynków, ale także doskonale współgrają z nowoczesnymi, industrialnymi projektami. Ceramika z tej linii zdobi m.in. podłogę flagowego butiku duetu Paprocki & Brzozowski zlokalizowanego w zrewitalizowanej Elektrowni Powiśle. Ich surowa forma nadaje wnętrzu ponadczasowy, indywidualny charakter, czyniąc je wyjątkowym. Sprawdzają się nie tylko na podłogach, ale równie często są wykorzystywane jako unikalny element zdobiący ściany.

 

Polskie wzornictwo docenione na międzynarodowej arenie

Niezwykła kolekcja Ceramiki Paradyż zaprojektowana przez Maję Ganszyniec została doceniona na międzynarodowej arenie, zdobywając prestiżową nagrodę Bronze A' Design Award w kategorii materiały budowlane i elementy konstrukcyjne. Ponadto zdobyła uznanie środowisk związanych ze wzornictwem przemysłowym i została polskim kandydatem do EDIDA (ELLE Decoration International Design Awards). Kolekcja otrzymała także nagrodę must have w jednym z najbardziej prestiżowych plebiscytów w dziedzinie designu w Polsce.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Made in PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Luksus, który nie przytłacza Biuro prasowe
2024-12-23 | 13:00

Luksus, który nie przytłacza

Styl quiet luxury to elegancja w najbardziej subtelnej, wysmakowanej formie. Nie znajdziemy tu krzykliwych wzorów, przesadnego przepychu ani trendów, które
Dom Klienci zaakceptowali naszą wizję architektoniczną
2024-12-23 | 10:00

Klienci zaakceptowali naszą wizję architektoniczną

Ponad dwie dekady zawodowych doświadczeń, długa lista zrealizowanych projektów oraz setki rozmów z klientami, by lepiej zrozumieć ich potrzeby i dopasować do nich kształt
Dom Pure Concept Natura i struktura w nowej kolekcji płytek ceramicznych
2024-12-23 | 01:00

Pure Concept Natura i struktura w nowej kolekcji płytek ceramicznych

W dzisiejszym zabieganym świecie poszukujemy miejsc, które nas uspokajają i pozwalają oderwać się od codzienności. Kolekcja Pure to odpowiedź na tę potrzebę – jej łagodne

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.