Modne aranżacje z powiewem luksusu
Postawmy zatem na nutę luksusu i udajmy się do paryskiej willi, tajskiego spa czy eleganckiego weneckiego hotelu. Wszystko to możliwe do zaprojektowania w naszych czterech ścianach, dzięki marce Cersanit.
Luksusowe wnętrze z duszą
Pomieszczenia w naszych mieszkaniach często odzwierciedlają naszą osobowość i styl życia. Chcemy, aby wyglądały one nie tylko perfekcyjnie, ale były też funkcjonalne i praktyczne w użytkowaniu. Luksusu nie warto szukać w przepychu, a w prostocie i idealnie dobranych detalach. Stawiając na płytki marki Cersanit, stworzenie eleganckiej łazienki nigdy nie było prostsze. Podkreśl lśniące powierzchnie srebrnymi dodatkami lub rozbudź stonowane barwy elementami miedzianymi – prawdziwe piękno płynie z twojej kreatywności i tego, jak ją wykorzystasz. Wraz z każdą wizytą w swojej łazience poczuj się jak w luksusowym kurorcie stworzonym specjalnie dla Ciebie i doświadcz prawdziwej harmonii w nowoczesnym stylu.
Efekt luksusowych kompozycji w każdym calu
Łazienka to pierwsze miejsce, do którego udajemy się rano. Z tego powodu warto, aby jej wystrój nas pobudzał i pozytywnie nastrajał do codziennych wyzwań. Efektowana kolekcja płytek SIMPLE ART od Cersanit to łatwy sposób na luksusowe wnętrze pełne energii i charakteru. Strukturalne płytki oparte na akwarelowym motywie 3-elementowego inserto przykuwają uwage dostarczając kojącej aury i rozpraszając promienie porannego słońca. Z kolei lśniące powierzchnie płytek w rozmiarze 20x60 cm będą prezentowały się niezwykle szykownie w akompaniamencie lśniących, metalowych dodatków i luster. Kolekcja SIMPLE ART to idealne zwieńczenie wystroju i gwarancja efektu pełnego artystycznej gracji. Odrzuć nudę i postaw na detal!
Szyk na miarę potrzeb
Jeśli chcemy cieszyć się klimatycznym i przyciągającym wzrok wnętrzem nawiązującym do naturalnej estetyki i nowoczesnego wzornictwa postawmy na kolekcję MARKURIA od Cersanit. Wśród projektantów design inspirowany naturą jest na topie od lat. Łączenie tego, co dała nam Matka Ziemia z nowoczesnymi wzorami tworzy niepowtarzalne aranżacje zachwycające nietuzinkowością i wdziękiem. Kolekcja MARKURIA integruje te dwa światy – nieskazitelnie zestawia naturalną estetykę z minimalistycznym wzornictwem. Płytki ścienne dostępne są w dwóch wariantach – gładkim oraz pokrytym geometrycznym wzorem i znakomicie kreują oblicze kamienia, napełniając łazienkę nutą surowego luksusu. Będą się one idealnie komponować z delikatnymi mozaikowymi kaflami, tworząc nieszablonową symbiozę stylistyk i nastrojów. Ponadto domieszkę przytulności dodadzą drewnopodobne płytki podłogowe CHESTERWOOD – ich beżowe odcienie ocieplą wnętrze i otulą nas charakterem ze szczyptą luksusu.
Dwukolorowa elegancja
Bezkonkurencyjna harmonia czerni i bieli od zawsze stoi w centrum designu. Te dwa przeciwieństwa, uzupełniają się wzajemnie i ustanawiają wzorzec eleganckiego piękna, który nie ma sobie równych. Kolekcja BLACK&WHITE z portfolio marki Cersanit to gwarancja perfekcyjnej harmonii, która nada wnętrzu ponadczasowego wyglądu. Wybór płytek w kolekcji jest bardzo szeroki – od gładkich płytek bazowych przez płytki dekoracyjne zdobione prostą grafiką, insterta zaskakujące motywami roślinnymi czy szklane listwy. Dla ceniących prostotę, idealnym wyborem będą jednokolorowe płytki SATIN, stanowiące idealną bazę pod każdy projekt. Dla miłośników nowoczesnego wzornictwa, w ofercie znajdują się zdobione płytki BLACK&WHITE PATTERN. Postaw na grę kontastów! Twoja przestrzeń łazienkowa urządzona w taki sposób stanie się elegancka i szykowna jak nigdy wcześniej.
![Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1068143937,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024
![Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit](/files/_uploaded/glownekonf_1952727664,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
![„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!](/files/_uploaded/glownekonf_1305400198,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Psychologia
![](/files/1922771799/luna-alive-foto-ramka,w_274,_small.jpg)
Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie
Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.
Handel
W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów
![](/files/1922771799/zywnosc-ekologiczna-foto,w_133,r_png,_small.png)
Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.
Podróże
Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych
![](/files/1922771799/carlos-wakacje-foto,w_133,_small.jpg)
Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.