MONOBLOK pierwszorzędna pompa ciepła od STIEBEL ELTRON – skorzystaj z aktualnej

Odkryj darmową energię z powietrza i ogrzewaj swój dom monoblokowymi pompami ciepła STIEBEL ELTRON. W okresie od kwietnia do końca grudnia 2021 r. skorzystaj ze specjalnej promocji na rozwiązania dedykowane nowym i modernizowanym budynkom. Poznaj dostępne pakiety i uzyskaj dofinansowanie z programu CZYSTE POWIETRZE. Zainwestuj w niezależność energetyczną i ciesz się komfortem.
Ekologicznie i nowocześnie z marką STIEBEL ELTRON
MONOBLOK to hermetycznie zamknięta na etapie produkcji konstrukcja pomp ciepła, z fabrycznie zamkniętym układem chłodniczym. Prosta w instalacji, bezpieczna dla Użytkownika. Pompuj czyste ciepło do swojego wnętrza ze STIEBEL ELTRON.
W nowych budynkach pompy ciepła mają doskonałą wydajność. Dodatkowo można je podłączyć do systemu wentylacji, który umożliwia centralną regulację temperatury i jakości powietrza. Ich niskie zużycie w naturalny sposób pomaga zminimalizować koszty ogrzewania, chłodzenia i przygotowania ciepłej wody.
W budynkach modernizowanych zastąpienie tradycyjnych systemów grzewczych powietrzną pompą ciepła przynosi duże oszczędności finansowe. Prosty montaż jest możliwy dla szerokiej gamy budynków, od domków letniskowych po budynki komercyjne, często przy wykorzystaniu istniejącej instalacji grzewczej. Rezygnując ze starych i nieefektywnych pieców czy kotłów warto skorzystać
z dofinansowania w ramach programu CZYSTE POWIETRZE: https://bit.ly/3tCvPki - poczuj moc oszczędności!
Pakiety STIEBEL ELTRON objęte PROMOCJĄ
Pakiet dedykowany do nowych domów o powierzchni 100-220 m2 – HPA 8 Plus COOL FLEX Set. Pakiet zaprojektowany na potrzeby nowych i modernizowanych domów o powierzchni
100-400 m2 w trzech opcjach mocy – HPA 7/10/13 Premium COOL BASIC Set. Wielofunkcyjna centrala grzewcza z wbudowaną powietrzną pompą ciepła – LWZ 8 CS Premium. Przeznaczona
do nowych domów o powierzchni do 200 m2.
Wszystkie pakiety zostały objęte 3 letnią gwarancją z pełnym osprzętem STIEBEL ELTRON z możliwością przedłużenia do 5 lat.
MONOBLKOWE pompy ciepła w promocyjnych cenach i 3 prostych krokach
KROK 1 Sprawdź nasze propozycje, wypełnij formularz i wyślij, TUTAJ: https://bit.ly/3f8AVzv
KROK 2 Otrzymasz dedykowaną ofertę od naszego partnera w Twoim regionie.
KROK 3 Podejmij decyzję, czy chcesz zainwestować w swój komfort na wiele lat.
Już dziś działaj ekologicznie, będąc świadomym efektywność energetycznej i długoterminowych oszczędności w budżecie domowym. Wybierz MONOBLOK STIEBEL ELTRON.
Więcej na: www.stiebel-eltron.pl

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.