Mood Stories - unikalny przewodnik po nastrojach wnętrz
Nowa kolekcja Pfleiderer to powiew świeżości, coś, czego w branży wyposażenia wnętrz jeszcze nie było. Wyjątkowy sposób pracy nad kolekcją pozwolił stworzyć praktyczne i wygodne narzędzie do pracy architektom, zaś nam wszystkim, urządzającym swoje wnętrza, dał drogowskaz, jak łączyć ze sobą kolory, materiały, faktury, aby stworzyć wyjątkowy klimat w swojej przestrzeni do życia.
Kolekcja Mood Stories jest wynikiem pracy zespołowej różnych światów – architektów i projektantów, stolarzy oraz firm sieci Pfleiderer Partner. To właśnie ich cenne doświadczenia, doskonała znajomość rynku oraz preferencji klientów wpłynęła na ostateczny kształt kolekcji. W zupełnie inny niż dotychczas sposób pogrupowaliśmy dekory, nie łączyliśmy ich na zasadzie podobieństwa, lecz kierując się tym, czy do siebie pasują i jakie nastroje we wnętrzach daje ich zestawienie. Dzięki temu kolekcja Mood Stories jest wskazówką, jak urządzić wnętrze w ulubionym stylu. Jak w zgodzie z nim dopasować dekory. To doskonałe narzędzie do pracy dla architektów, ale także wszystkich tych, którzy szukają ciekawych rozwiązań aranżacyjnych. Mood Stories zabierze nas w inspirującą podróż po dekorach i wzorach zamkniętych w 10 nastrojach. A w każdym z nich znajdziemy kawałek duszy ludzi, którzy pracowali przy tworzeniu tej wyjątkowej kolekcji.
Ambasadorzy kolekcji
Do pracy nad kolekcją zaprosiliśmy wyjątkowe osoby, a jedną z nich jest Maja Ganszyniec, ceniona polska projektantka pracująca z międzynarodowymi markami (IKEA, PROFIM), inspirująca się lokalnością oraz zwracająca uwagę na kwestie środowiskowe. Została ona ambasadorką główną kolekcji Mood Stories. W grupie ambasadorów znaleźli się również architekci i projektanci, którzy podzielili się swoją znajomością trendów, a także stolarze, których wiedza techniczna i znajomość materiałów oraz różnorodnych rozwiązań projektowych, okazała się nieocenioną pomocą przy tworzeniu kolekcji. To właśnie współpraca i dialog pomiędzy partnerami i ambasadorami projektu pozwoliły uwzględnić potrzeby oraz doświadczenie wszystkich grup odbiorców. Stworzyć kolekcję, która idealnie wpisuje się w trendy oraz gusta.
10 inspirujących nastrojów
Na kolekcję Mood Stories składa się 10 nastrojów, które są niczym przewodnik po mapie projektowania wnętrz. Nie tylko ułatwiają pracę z dekorami Pfleiderer, ale przede wszystkim są zgodne z trendami. Można je wykorzystać jako gotowy „moodboard” lub potraktować jako swoisty punkt wyjścia; zestaw, który można dowolnie rozbudować, kierując się swoją wrażliwością i potrzebami inwestora. Każdy „Mood” jest przewodnikiem, który podpowiada gotowe rozwiązania do wykreowania aranżacji wnętrza w konkretnym nastroju. Już niedługo odsłonimy wszystkie nastroje tej wyjątkowej kolekcji.
Zrównoważony rozwój
Mood Stories to nie tylko piękne dekory i ich modne zestawienia. Niezwykle ważnym elementem kolekcji jest aspekt ekologiczny. Chcemy, aby była ona początkiem do budowania świadomości i pokazywania, że materiały drewnopochodne są nośnikami, które powstają z myślą o środowisku i zdrowiu. Bazą kolekcji Mood Stories są materiały drewnopochodne powstające z surowca poprodukcyjnego z zakładów przemysłu drzewnego i surowca pochodzącego z recyklingu. Pfleiderer jako największy recykler drewna poużytkowego przetwarza m.in. zniszczone palety, stare meble itp., dając im w finalnym efekcie drugie życie. Firma działa zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju wprowadzając rozwiązania, które pozwolą nam zachować bezcenne zasoby naturalne dla kolejnych pokoleń.
Mood Stories jako nowy początek
Wybrane kompozycje dekorów, które znajdują się w każdym z Moodów stanowią gotowe, wygodne narzędzie do pracy projektowej. Traktujemy je jednak jako narzędzie otwarte, które można swobodnie rozwijać w zgodzie ze swoim gustem, indywidualną wrażliwością czy specyficznymi potrzebami inwestora. Zachęcamy, by z jego pomocą dopisywać nowe historie, tworzyć niepowtarzalne wnętrza, pełne emocji i wyjątkowych nastrojów.
Więcej interesujących informacji na www.pfleiderer.pl
![Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1068143937,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024
![Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit](/files/_uploaded/glownekonf_1952727664,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
![„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!](/files/_uploaded/glownekonf_1305400198,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Psychologia
![](/files/1922771799/luna-alive-foto-ramka,w_274,_small.jpg)
Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie
Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.
Handel
W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów
![](/files/1922771799/zywnosc-ekologiczna-foto,w_133,r_png,_small.png)
Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.
Podróże
Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych
![](/files/1922771799/carlos-wakacje-foto,w_133,_small.jpg)
Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.