Komunikaty PR

Mood Stories - unikalny przewodnik po nastrojach wnętrz

2021-02-23  |  13:00
Biuro prasowe

Nowa kolekcja Pfleiderer to powiew świeżości, coś, czego w branży wyposażenia wnętrz jeszcze nie było. Wyjątkowy sposób pracy nad kolekcją pozwolił stworzyć praktyczne i wygodne narzędzie do pracy architektom, zaś nam wszystkim, urządzającym swoje wnętrza, dał drogowskaz, jak łączyć ze sobą kolory, materiały, faktury, aby stworzyć wyjątkowy klimat w swojej przestrzeni do życia.

Kolekcja Mood Stories jest wynikiem pracy zespołowej różnych światów – architektów i projektantów, stolarzy oraz firm sieci Pfleiderer Partner. To właśnie ich cenne doświadczenia, doskonała znajomość rynku oraz preferencji klientów wpłynęła na ostateczny kształt kolekcji. W zupełnie inny niż dotychczas sposób pogrupowaliśmy dekory, nie łączyliśmy ich na zasadzie podobieństwa, lecz kierując się tym, czy do siebie pasują i jakie nastroje we wnętrzach daje ich zestawienie. Dzięki temu kolekcja Mood Stories jest wskazówką, jak urządzić wnętrze w ulubionym stylu. Jak w zgodzie z nim dopasować dekory. To doskonałe narzędzie do pracy dla architektów, ale także wszystkich tych, którzy szukają ciekawych rozwiązań aranżacyjnych. Mood Stories zabierze nas w inspirującą podróż po dekorach i wzorach zamkniętych w 10 nastrojach. A w każdym z nich znajdziemy kawałek duszy ludzi, którzy pracowali przy tworzeniu tej wyjątkowej kolekcji.

Ambasadorzy kolekcji

Do pracy nad kolekcją zaprosiliśmy wyjątkowe osoby, a jedną z nich jest Maja Ganszyniec, ceniona polska projektantka pracująca z międzynarodowymi markami (IKEA, PROFIM), inspirująca się lokalnością oraz zwracająca uwagę na kwestie środowiskowe. Została ona ambasadorką główną kolekcji Mood Stories. W grupie ambasadorów znaleźli się również architekci i projektanci, którzy podzielili się swoją znajomością trendów, a także stolarze, których wiedza techniczna i znajomość materiałów oraz różnorodnych rozwiązań projektowych, okazała się nieocenioną pomocą przy tworzeniu kolekcji. To właśnie współpraca i dialog pomiędzy partnerami i ambasadorami projektu pozwoliły uwzględnić potrzeby oraz doświadczenie wszystkich grup odbiorców. Stworzyć kolekcję, która idealnie wpisuje się w trendy oraz gusta.

10 inspirujących nastrojów

Na kolekcję Mood Stories składa się 10 nastrojów, które są niczym przewodnik po mapie projektowania wnętrz. Nie tylko ułatwiają pracę z dekorami Pfleiderer, ale przede wszystkim są zgodne z trendami. Można je wykorzystać jako gotowy „moodboard” lub potraktować jako swoisty punkt wyjścia; zestaw, który można dowolnie rozbudować, kierując się swoją wrażliwością i potrzebami inwestora. Każdy „Mood” jest przewodnikiem, który podpowiada gotowe rozwiązania do wykreowania aranżacji wnętrza w konkretnym nastroju. Już niedługo odsłonimy wszystkie nastroje tej wyjątkowej kolekcji.

Zrównoważony rozwój

Mood Stories to nie tylko piękne dekory i ich modne zestawienia. Niezwykle ważnym elementem kolekcji jest aspekt ekologiczny. Chcemy, aby była ona początkiem do budowania świadomości i pokazywania, że materiały drewnopochodne są nośnikami, które powstają z myślą o środowisku i zdrowiu. Bazą kolekcji Mood Stories są materiały drewnopochodne powstające z surowca poprodukcyjnego z zakładów przemysłu drzewnego i surowca pochodzącego z recyklingu. Pfleiderer jako największy recykler drewna poużytkowego przetwarza m.in. zniszczone palety, stare meble itp., dając im w finalnym efekcie drugie życie. Firma działa zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju wprowadzając rozwiązania, które pozwolą nam zachować bezcenne zasoby naturalne dla kolejnych pokoleń.

Mood Stories jako nowy początek

Wybrane kompozycje dekorów, które znajdują się w każdym z Moodów stanowią gotowe, wygodne narzędzie do pracy projektowej. Traktujemy je jednak jako narzędzie otwarte, które można swobodnie rozwijać w zgodzie ze swoim gustem, indywidualną wrażliwością czy specyficznymi potrzebami inwestora. Zachęcamy, by z jego pomocą dopisywać nowe historie, tworzyć niepowtarzalne wnętrza, pełne emocji i wyjątkowych nastrojów.

Więcej interesujących informacji na www.pfleiderer.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce Biuro prasowe
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne

Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Prawo

Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.