Moondust - nowa kolekcja Ceramiki Paradyż inspirowana kosmosem
Made in PR
Wejnerta 26/2
02-613 Warszawa
m.madiuk|madeinpr.pl| |m.madiuk|madeinpr.pl
+48 607 404 460
https://madeinpr.pl/
Od lat należy do najgorętszych trendów wnętrzarskich, nadaje charakteru i idealnie współgra z innymi elementami. To właśnie cement, bo o nim mowa, stanowi motyw przewodni nowego setu kolekcji Ceramiki Paradyż – Home of Concrete. Jego fundamentem są ekspresyjne płytki z kolekcji Moondust.
Kosmos uchwycony
Moondust to pierwsza propozycja z wyczekiwanych przez rynek i klientów nowych wdrożeń polskiego producenta. Inspiracją do jej stworzenia był kosmos oraz powracające do architektury wnętrz terazzo (lastriko). Warto wspomnieć, że to właśnie ta typologia zdominowała ostatnią edycję międzynarodowych targów Cersaie, które stanowią wyrocznię trendów w designie branży ceramicznej. W kolekcji Moondust na pierwszy plan wyłania się grafika przywodząca na myśl rozświetlone galaktyki, w których surowe odcienie cementu zostały przełamane barwnymi akcentami. Kolorystyka antracytowa oddaje z kolei barwy nocnego nieba, natomiast półpolerowana powierzchnia kolorystyk bianco i silver tworzy srebrzystą poświatę charakterystyczną dla gwiezdnego pyłu i drogi mlecznej. Mimo bogactwa wzorów i dekorów łączących w sobie wszystkie kolorystyki, kolekcja utrzymana jest w nowoczesnym, minimalistycznym stylu. Doskonale sprawdzi się na ścianach i podłogach różnych wnętrz, nadając im wyrazu charakterystycznego dla butikowych hoteli i najsłynniejszych restauracji europejskich metropolii.
Cement w nowej odsłonie
Set Home of Concrete, który właśnie zadebiutował na rynku to 6 wyjątkowych kolekcji: Moondust, Sunnydust, Silkdust, Granddust, Industrialdust i Desertdust o stonowanej kolorystyce. Inspirację do jego stworzenia stanowił cement w zupełnie nowej odsłonie. Ponadto zastosowano nieoczywiste rozwiązania grafiki concrete mix oraz technologię specjalnego tuszu deep glossy. Wszystko to w autentyczny sposób wpisuje się w aktualne trendy, dając efekt, który zachwyci niejednego wielbiciela industrialnych przestrzeni.
- Dla klientów urządzających swoje domy i mieszkania najważniejsze są emocje. Pojedyncza płytka jest bazą do stworzenia wnętrza, które pobudza naszą wyobraźnię i wywołuje dumę i uśmiech zadowolenia. Ceramika Paradyż poprzez swoje produkty inspiruje pięknem i doskonałym wzornictwem oraz ułatwia aranżację otoczenia odpowiadającą potrzebom klientów. Home of Concrete to rozwiązanie dla osób wymagających. Nowoczesne cementowe wzory i kolorystyki pozwolą im podkreślić swoją znajomość trendów i dadzą poczucie zdecydowanego panowania nad własną przestrzenią - wyjaśnia Michał Drożdż, dyrektor generalny ds. designu i strategii marketingowej w Ceramice Paradyż. – Dzięki zastosowaniu najnowszych technologii i najwyższej jakości surowców oraz stonowanych kolorystyk ukazaliśmy cement w zupełnie nowym wydaniu. Cement zachwycający industrialną surowością, który równocześnie, dzięki uzyskanym na powierzchni efektom, jest przyjazny, wyrafinowany i przyjemny w dotyku.
Wszystkie kolekcje Ceramiki Paradyż z setu Home of Concrete wpisują się w koncepcję Domu z Paradyża, dającą możliwości płynnego i modularnego aranżowania różnych przestrzeni domowych, od łazienki, pokoju dziennego, sypialni, holu, kuchni, tarasów, po elewację budynków. Ich uniwersalne, ponadczasowe wzornictwo oraz naturalna kolorystyka wpisują się w aktualne trendy wnętrzarskie.
Elementy kolekcji
Format płytek: 59,8x119,8 cm, 59,8x59,8 cm, 19,8x19,8 cm (dekor colour mix)
Kolory: antracite, bianco, silver
Wykończenie: mat, półpoler
Cena: 105,78 - 153,75 zł

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.