MYSIA 3 – pomysł na udane zakupy w czasie pandemii.
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Zamiast wypadu do galerii handlowych, proponujemy Wam wycieczkę po unikatowych butikach lokalnych marek i światowych brandów, stawiających na minimalizm i prostotę. Tu możecie do woli oglądać, przymierzać i kupować w niepowtarzalnej, przyjaznej atmosferze, przy zachowaniu najwyższej dbałości o higienę.
MYSIA 3 w Warszawie to adres znany większości osób poszukujących dla siebie i przyjaciół niepowtarzalnych produktów najwyższej jakości. Odnajdziemy tu polskie i zagraniczne marki, znane wszystkim lubiącym ponadczasową jakość i minimalizm połączony ze świadomością, że marki z MYSIEJ 3 dbają, by produkcja była przyjazna dla środowiska. Bogata oferta otulającej jesienią i zimą odzieży w duchu #lesswaste, autorskie projekty biżuterii czy okularów oraz oczywiście drobne przyjemności – takie jak miękka lniana pościel, ręcznie robione szczotki do ciała, świece czy unikatowe perfumy – to zaledwie niewielka część bogatej oferty tutejszych butików. Uwielbiane przez warszawiaków poszukujących niebanalnych rzeczy miejsce, zlokalizowane jest w ścisłym centrum stolicy, przy ulicy Mysiej 3, pomiędzy placem Trzech Krzyży i rondem De Gaulla. Na pięciu poziomach kamienicy znajdziemy fantastyczne sklepy z ubraniami, biżuterią, naturalnymi kosmetykami, meblami, oświetleniem, a także galerię fotografii, kawiarnię oraz przestrzeń konferencyjną.
Wyjątkowe na mapie Warszawy miejsce, którego współtwórcą jest architekt wnętrz Joanna Kulczyńska-Dołowy, współwłaścicielka pracowni Kulczyński Architekt, wciąż pozostaje otwarte. Jak nigdy kusi teraz unikatową atmosferą, świetnym designem, odzieżą i dodatkami, wykonanymi z materiałów najwyższej jakości, dostępnymi zwykle w kilkunastu bądź kilkudziesięciu egzemplarzach. Warto tam zajrzeć przed zbliżającymi się świętami Bożego Narodzenia.
Marki dostępne w przestrzeni MYSIA 3: COS, NAP, MUJI, Odette, ORSKA, Alba1913, Bynamesakke, Blask Store, SVOI, Rilke, perfumeria niszowa Impressium, Elementy, Balagan, Gloomy Sunday, Leica Store, 6x7 Leica Gallery Warszawa.
Dodatkowe informacje www.mysia3.pl

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Doda: Zostawiłam po sobie niesamowite dzieło filmowe, ale nie myślę o powrocie do branży. Mam za dużą traumę
Trwa 78. Międzynarodowy Festiwal Filmowy w Cannes, a plejada gwiazd z całego świata obiera kierunek Lazurowe Wybrzeże. Doda, która trzykrotnie uczestniczyła w tym wydarzeniu, przyznaje, że niektóre zasady obowiązujące na gali i na czerwonym dywanie były dla niej wręcz nie do zaakceptowania. Dorota Rabczewska podkreśla, że tym razem nie wybiera się do Cannes. Nie planuje też współpracy z branżą filmową.
Muzyka
Piotr Kupicha: Feel to jeden z ostatnich bastionów żywego rock’n’roll’owego grania. Myślę, że to jest klucz do tego, że jesteśmy na scenie już 20 lat

Lider zespołu Feel przyznaje, że 2025 rok jest szczególnym w ich karierze, świętują bowiem 20-lecie istnienia. Muzyk nie kryje wzruszenia i jest dumny z tego, że udało im się przetrwać w branży przez tyle lat i odnieść duży sukces. Swój jubileusz grupa będzie świętować w piątek, 23 maja podczas Sopot Hit Festival. Z tej okazji nie zabraknie niespodzianek. Na scenie pojawi się chociażby Zespół Pieśni i Tańca Śląsk.
Problemy społeczne
60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.