Najdłuższa gwarancja na materiały izolacyjne w Polsce
Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
Kiedy ocieplamy nasz dom, chcemy, by wykorzystany materiał był jak najtrwalszy oraz jak najwyższej jakości. Jest to szczególnie ważne dla nowych inwestycji, ponieważ od 1 stycznia 2021 roku wchodzą „w życie” nowe, znacznie bardziej restrykcyjne normy dotyczące parametrów związanych z energooszczędnością budynków użytkowych. Dlatego w przypadku termoizolacji warto użyć płyt styropianowych – są one wyjątkowo odporne na działanie wielu czynników zewnętrznych, takich jak wilgoć czy wysokie temperatury. Dodatkowo nadają się do wykorzystania niemal we wszystkich częściach domu – od fundamentów, przez ściany zewnętrzne, aż po dach. W ofercie firmy Styropmin znajdziemy styropiany przeznaczone do ocieplenia wszystkich miejsc w domu, narażonych na ucieczkę ciepła – fasadowe do ocieplenia ścian zewnętrznych, podkładowe do podłóg i dachów, silnie hydrofobowe płyty do izolacji fundamentów czy ścian piwnic oraz styropiany pasywne o charakterystycznym szarym kolorze i wyjątkowo dobrych właściwościach termoizolacyjnych przy mniejszej grubości płyty. Jednak ważna jest także gwarancja producenta, że produkt będzie właściwie spełniał swoją funkcję przez długie lata.
„Firma Styropmin posiada ponad 25-letnie doświadczenie na rynku materiałów do izolacji. Lata testów oraz najnowocześniejsze obecnie zakłady produkcyjne z własnymi laboratoriami na najwyższym poziomie w Polsce zaowocowały produktami najwyższej jakości o stabilnych, powtarzalnych parametrach technicznych, dlatego zdecydowaliśmy się na wydłużenie okresu gwarancyjnego z dwóch do dziesięciu lat.” – mówi Dariusz Pruszkowski, doradca techniczny w firmie Styropmin.
Zgodnie z deklaracją producenta styropiany marki Styropmin zamontowane zgodnie z zaleceniami producenta będą przez okres gwarancyjny zachowywały następujące właściwości:
- w przypadku styropianów fasadowych - współczynnik przewodzenia ciepła (lambda), opór cieplny oraz wytrzymałość na rozciąganie prostopadle do powierzchni czołowych (TR),
- w przypadku styropianów podłogowych - współczynnik przewodzenia ciepła (lambda), opór cieplny, oraz naprężenia ściskające przy 10% odkształceniu (CS).
Klienci, którzy chcą otrzymać kartę gwarancyjną, powinni po zakupie wypełnić specjalny formularz dostępny na stronie internetowej www.styropmin.pl w terminie jednego miesiąca od daty zakończenia montażu produktów, jednak nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od daty zakupu.
Warunki gwarancji: https://www.styropmin.pl/10-lat-gwarancji-2/
![Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1068143937,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024
![Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit](/files/_uploaded/glownekonf_1952727664,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
![„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!](/files/_uploaded/glownekonf_1305400198,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Psychologia
![](/files/1922771799/luna-alive-foto-ramka,w_274,_small.jpg)
Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie
Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.
Handel
W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów
![](/files/1922771799/zywnosc-ekologiczna-foto,w_133,r_png,_small.png)
Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.
Podróże
Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych
![](/files/1922771799/carlos-wakacje-foto,w_133,_small.jpg)
Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.