Komunikaty PR

Najdłuższa gwarancja na materiały izolacyjne w Polsce

2021-01-22  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Best Brands PR
Best Brands PR

Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl

Kiedy ocieplamy nasz dom, chcemy, by wykorzystany materiał był jak najtrwalszy oraz jak najwyższej jakości. Jest to szczególnie ważne dla nowych inwestycji, ponieważ od 1 stycznia 2021 roku wchodzą „w życie” nowe, znacznie bardziej restrykcyjne normy dotyczące parametrów związanych z energooszczędnością budynków użytkowych. Dlatego w przypadku termoizolacji warto użyć płyt styropianowych – są one wyjątkowo odporne na działanie wielu czynników zewnętrznych, takich jak wilgoć czy wysokie temperatury. Dodatkowo nadają się do wykorzystania niemal we wszystkich częściach domu – od fundamentów, przez ściany zewnętrzne, aż po dach. W ofercie firmy Styropmin znajdziemy styropiany przeznaczone do ocieplenia wszystkich miejsc w domu, narażonych na ucieczkę ciepła – fasadowe do ocieplenia ścian zewnętrznych, podkładowe do podłóg i dachów, silnie hydrofobowe płyty do izolacji fundamentów czy ścian piwnic oraz styropiany pasywne o charakterystycznym szarym kolorze i wyjątkowo dobrych właściwościach termoizolacyjnych przy mniejszej grubości płyty. Jednak ważna jest także gwarancja producenta, że produkt będzie właściwie spełniał swoją funkcję przez długie lata.

„Firma Styropmin posiada ponad 25-letnie doświadczenie na rynku materiałów do izolacji. Lata testów oraz najnowocześniejsze obecnie zakłady produkcyjne z własnymi laboratoriami na najwyższym poziomie w Polsce zaowocowały produktami najwyższej jakości o stabilnych, powtarzalnych parametrach technicznych, dlatego zdecydowaliśmy się na wydłużenie okresu gwarancyjnego z dwóch do dziesięciu lat.” – mówi Dariusz Pruszkowski, doradca techniczny w firmie Styropmin.

Zgodnie z deklaracją producenta styropiany marki Styropmin zamontowane  zgodnie z zaleceniami producenta będą przez okres gwarancyjny zachowywały następujące  właściwości:

  • w przypadku styropianów fasadowych - współczynnik przewodzenia ciepła (lambda), opór cieplny oraz wytrzymałość na rozciąganie prostopadle do powierzchni czołowych (TR),
  • w przypadku styropianów podłogowych - współczynnik przewodzenia ciepła (lambda), opór cieplny, oraz naprężenia ściskające przy 10% odkształceniu (CS).

Klienci, którzy chcą otrzymać kartę gwarancyjną, powinni po zakupie wypełnić specjalny formularz dostępny na stronie internetowej www.styropmin.pl w terminie jednego miesiąca od daty zakończenia montażu produktów, jednak nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od daty zakupu.

Warunki gwarancji: https://www.styropmin.pl/10-lat-gwarancji-2/  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Best Brands PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.

Handel

W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów

Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.

Podróże

Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych

Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.