Komunikaty PR

Najpiękniejsze wnętrza w jednej publikacji - premiera Homebook Design vol. 8

2020-11-16  |  10:00
Biuro prasowe

 

Na półki trafiło właśnie ósme wydanie albumu, w którym znalazły się najbardziej wyjątkowe wnętrza autorstwa wybranych polskich pracowni współpracujących z platformą Homebook.pl. To kolejna dawka inspiracji i podpowiedzi, jak mieszkać piękniej i bardziej komfortowo.  Projekty można nie tylko obejrzeć, ale i o nich posłuchać – nowy album Homebook Design powstanie również w formie audiobooka.

Album Homebook Design vol. 8 to jedyny w swoim rodzaju zbiór wyselekcjonowanych wnętrz, które w tym wydaniu łączy idea funkcjonalności. Na kartach książki znalazło się 30 projektów domów, apartamentów i mieszkań, udowadniających, że estetyka i wygoda idą ze sobą w parze.

Komfort na pierwszym planie

Punktem wyjścia dla twórców albumu stała się refleksja nad zmianami w sferze stylu życia, które przyniosła pandemia. Czas spędzany w czterech ścianach zaowocował narodzinami definicji domu, rozszerzonej o zupełnie nowe obszary, łącząc w jednym pojęciu nieskończoną liczbę ról. Wśród nich znalazły się nie tylko przestrzeń nauki i pracy zdalnej, ale również – co trudniejsze w realizacji – zamiennik ulubionej restauracji. Przesunięcie akcentu w stronę pragmatyzmu nie spowodowało jednak rezygnacji z kwestii estetycznych.

- Wspólnym mianownikiem wszystkich definicji funkcjonalności pozostaje uczynienie życiowej przestrzeni jak najbardziej przyjazną codziennej egzystencji. W nowym wydaniu albumu Homebook Design przyglądamy się najpiękniejszym polskim wnętrzom właśnie z tej perspektywy. Na kartach ósmego wydania publikacji nie tylko podważamy ugruntowany konflikt pomiędzy pięknem a wygodą użytkowania, ale i udowadniamy, że tak powszechny zwrot jak „ładne, ale niepraktyczne!” odchodzi do lamusa – mówi Ewelina Saja, redaktorka naczelna albumu Homebook Design.

Funkcjonalność to nie tylko prostota

Nie tylko minimalistyczne wnętrza zasługują na to, by znaleźć się na liście najbardziej komfortowych i funkcjonalnych. Twórcy nowego Homebook Design przekonują, że bez względu na gust i preferencje, stworzenie wnętrza w pełni funkcjonalnego i opowiadającego specyficznym potrzebom jest możliwe.

- W najnowszym wydaniu albumu Homebook Design prezentujemy wnętrza zaprojektowane m.in. z myślą o rodzinach z dziećmi, osobach pracujących zdalnie i poszukujących unikatowych rozwiązań funkcjonalnych, związanych z koniecznością połączenia wielu ról pomieszczeń. We wszystkich tych przypadkach kluczowy okazał się właśnie komfort. W ten sposób chcieliśmy podkreślić inkluzywność designu, przekonując, że absolutnie każdy – bez względu na styl życia i możliwości – zasługuje na to, by mieszkać pięknie, zgodnie z własnymi potrzebami i poczuciem estetyki – kontynuuje Ewelina Saja.

Wychodząc naprzeciw idei dostępności i inkluzywności designu, autorzy albumu przygotowują również jego wersję audio, dedykowaną osobom niewidomym i niedowidzącym. Publikacja będzie dostępna bezpłatnie na stronie internetowej nowego wydania.

Tegorocznej edycji Homebook Design patronują: Elle Decoration, Label Magazine, Czas na Wnętrze, WhiteMAD, Wp.pl, Magazif.com oraz PLN Design.

Nowy album jest dostępny w salonach Empik oraz na stronie sprzedaży homebookdesign.pl od 15 listopada.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Katarzyna Pakosińska: Cieszę się, że miałam odwagę podjąć decyzję o rozstaniu z Kabaretem Moralnego Niepokoju. Rwało mnie już wtedy gdzie indziej

Kabareciarka przyznaje, że kiedy zaczęły się psuć relacje między nią a pozostałymi członkami Kabaretu Moralnego Niepokoju, to wtedy pojawiła się myśl, by opuścić grupę i zacząć się spełniać na innej płaszczyźnie zawodowej. Przekonuje też, że już wówczas miała w zanadrzu kilka ciekawych pomysłów na rozwój swojej kariery, a to tylko przyspieszyło decyzję o zerwaniu współpracy. I choć na początku trudno jej było się odnaleźć w nowej rzeczywistości, to z perspektywy czasu nie żałuje tamtego kroku. Z zapałem angażuje się w realizację nowych projektów, ale nie wyklucza, że jeszcze kiedyś znów zabłyśnie w kabarecie.

Media i PR

Wydawcy polskich mediów liczą na zmiany w przyjętej przez Sejm nowelizacji prawa autorskiego. Ruszają kolejne rozmowy z rządem

Polskie media apelują do polityków o zmiany w treści przyjętej przez Sejm nowelizacji ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Nowe przepisy, które po trzech latach opóźnienia wdrażają unijną dyrektywę Digital Single Market, dają teoretycznie wydawcom i dziennikarzom prawo do uzyskiwania wynagrodzeń od tzw. big techów za korzystanie z ich utworów. W praktyce może być to jednak trudne do wyegzekwowania. Dlatego media domagają się wzmocnienia pozycji wydawców.  Tym bardziej że obie strony muszą same wynegocjować te wynagrodzenia. – Chcemy mechanizmu, który gwarantuje nam, że w przypadku przedłużania się negocjacji z big techami, wkroczy organ rządowy – tłumaczy Marek Frąckowiak, prezes Izby Wydawców Prasy. Wydawcy liczą, że niezbędne poprawki pojawią się na etapie prac w Senacie.

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.