Komunikaty PR

Niebanalna aranżacja kawalerki na wynajem

2021-04-09  |  09:50
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Do pobrania jpg ( 0.22 MB )

Warszawa to miasto pełne kontrastów, które nieustannie przyciąga turystów. Tętniące życiem Centrum, klimatyczne Stare Miasto, zabytki, miejsca kultury i wiele innych atrakcji czynią stolicę idealną destynacją na weekendowe wyjazdy. Z myślą o parach, które planują krótki pobyt w tym mieście, powstała komfortowa kawalerka zaprojektowana przez pracownię Decoroom.

Mieszkanie znajduje się w samym sercu miasta, na ulicy Senatorskiej, nieopodal Placu Teatralnego i Starego Miasta. To kawalerka o powierzchni 25 metrów kwadratowych, przeznaczona na wynajem, stworzona jako przestrzeń dla par, które przyjeżdżają tu na krótki pobyt. Niewielka powierzchnia stanowiła wyzwanie dla pracowni Decoroom, której powierzono projekt wnętrz. W efekcie powstało przytulne i komfortowe miejsce wypełnione starannie wyselekcjonowanym designem. Królują tu proste formy i piękny, głęboki odcień niebieskiego, który wycisza i uspokaja.

Między klasyką a nowoczesnością

Wnętrze stanowi swoisty pomost między stylem klasycznym, a nowoczesnym. Do klasyki nawiązują tu między innymi sztukaterie, drewniana podłoga z deski barlineckiej czy płytki na posadzkach w korytarzu i łazience. Nutę nowoczesności wprowadzają dekoracyjne lustro, oświetlenie nad wanną oraz dodatki. Uwagę przykuwa także zabawa barwą - dominuje tu biel oraz nasycony odcień niebieskiego. Farbą w tym kolorze zostały pokryte nie tylko elementy wyposażenia i ściany, ale również sufit w toalecie.

Jedno miejsce, wiele funkcji

Przestrzeń pełni wiele funkcji – łączy w sobie kuchnię, jadalnię, sypialnię oraz… pokoju kąpielowego. Naprzeciwko szerokiego łóżka z dekoracyjną ramą została umieszczona duża wolnostojąca wanna Riho Inspire. Ścianę za nią zdobi kompozycja z luster, która optycznie powiększa pomieszczenie. Granicę tego „salonu kąpielowego” wyznaczają ozdobne płytki marki Vives. Pośrodku pomieszczenia, pod oknem znalazło się miejsce na stolik wraz z jadalnianymi krzesłami. W aneksie kuchennym zastosowano nowoczesną, minimalistyczną zabudowę, która pozwala w pełni wykorzystać potencjał przestrzeni. Toaleta jest nowoczesna i dobrze zorganizowana. Po prawej stronie umieszczono dyskretną zabudowę, w której powstała strefa przechowywania. Ściany i sufit pokryto niebieską farbą, nawiązując do pozostałej części mieszkania. Dodatkową ozdobę stanowią sztukaterie oraz dekoracyjne akcenty w postaci złotych lamp.

Dobry plan

Niewielki metraż wymagał przemyślanego rozplanowania wszystkich powierzchni. Architekci z Decoroom stworzyli dyskretne strefy przechowywania, które wpłynęły na funkcjonalność mieszkania. Zabudowa kuchenna przechodzi do holu, jednocześnie nie przytłaczając wnętrza. Aby jak najlepiej zagospodarować część dzienną, zdecydowano się tylko na najbardziej potrzebne elementy wyposażenia, dzięki czemu powstało miejsce na wannę. Całość jest przyjemna dla oka i komfortowa. Turyści wypoczywający w tym miejscu chętnie do niego wracają.

Zdjęcia i stylizacja: Marta Behling, Pion Poziom – fotografia wnętrz

Projekt i realizacja Pracowania Architektury Wnętrz Decoroom

Więcej na: https://www.decoroom.eu/

Facebook: https://www.facebook.com/decoroom.eu/

Instagram: https://www.instagram.com/decoroom_eu/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.

Handel

W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów

Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.

Podróże

Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych

Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.