Komunikaty PR

Nieoczywiste metamorfozy we wnętrzach

2024-11-19  |  15:59
Biuro prasowe
Kontakt
Kinga Szkutnik
Practum Consulting

Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl

Sufit to zdecydowanie powierzchnia o niedocenianym potencjale. Zwykle pomijany na etapie kolorystycznych zmian, w nowym wydaniu może okazać się prawdziwą designerską perełką, która całkowicie odmieni oblicze pomieszczenia. Wystarczy pomalować go zdecydowanym odcieniem, jak np. Lips in Lyon z palety Tikkurila, a zaskoczy niebywałą głębią i wyrazistością, zapewniając końcowy efekt wow.

Popularnym i stosunkowo łatwym do zrealizowania rozwiązaniem w przypadku wnętrzarskich zmian jest też malowanie mebli. Poddane metamorfozie zwracają uwagę zmienionym kolorem i wnoszą świeżą energię do aranżacji. Jeśli jednak zamiast zwykłej farby nawierzchniowej wykorzystamy tablicową, meble zyskają dodatkową, nieoczywistą funkcjonalność. Blat biurka pokryty Tikkurila Liitu dostępną w ponad 13 tys. odcieni będzie pomocną w nauce tablicą. Jednocześnie, dzięki wykonywanym kredą zmieniającym się rysunkom będzie stanowić spersonalizowaną dekoracją wnętrza. Intrygującą przeciwwagą dla tablicowej czerni będzie ściana w barwnym duecie, na której soczysta pomidorowa czerwień będzie charakternie kontrastować z jaśniutką zielenią.

Praktycznie każdy element wyposażenia w domowym pomieszczeniu można przemalować, nadając mu nowy look. Stary kominek ma szansę stać się przyciągającą już od progu wzrok dekoracją wnętrza, jeśli pomalujemy go na niesztampowy kolor. Energetyczny odcień Flamingo zastosowany na ścianach i kominku sprawia, że aranżacja emanuje radością i urzeka temperamentnym dynamizmem. Dodatki w pasujących tonacjach nie zaburzają zbudowanej kolorem pozytywnej atmosfery, lecz stanowią spójną  aranżacyjną „kropkę nad i”.   

Niecodziennym pomysłem na dekoratorską zmianę może być też kolorystyczna metamorfoza drzwi. Podążając za aktualnymi trendami, można przemalować je na odcień dominującej w pomieszczeniu barwy, by uzyskać zaskakująco zgrane i modne wnętrze. Mieszanka bieli i szarości V503 Winter farby Tikkurila Everal Aqua na drzwiach będzie efektownie kontrastować z grafitem sąsiadującej ściany i czernią mebli, tworząc urzekającą wyrafinowanym chłodem aranżację.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Practum Consulting
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Przygotuj dom na zimę, czyli o polisach ubezpieczeniowych Biuro prasowe
2024-11-21 | 15:00

Przygotuj dom na zimę, czyli o polisach ubezpieczeniowych

Odpowiednie zabezpieczenie domu na zimę to temat, który szczególnie w obliczu trudnych i coraz częściej zmieniających się warunków pogodowych zyskuje na znaczeniu. Niskie
Dom NAJEM KRÓTKOTERMINOWY – WYZWANIA BRANŻY
2024-11-20 | 16:00

NAJEM KRÓTKOTERMINOWY – WYZWANIA BRANŻY

Branża mierzy się jednak z różnymi wyzwaniami, a pomysły ich rozwiązania wywołują falę komentarzy – choćby ostatnio wokół wypowiedzi Pani Minister Katarzyny
Dom Zamów teraz, odbierz nawet na wiosnę – sprawdź najnowszą promocję WIŚNIOWSKI
2024-11-20 | 10:32

Zamów teraz, odbierz nawet na wiosnę – sprawdź najnowszą promocję WIŚNIOWSKI

Zbliżająca się zima to idealny moment, aby pomyśleć o odpowiednim zabezpieczeniu domu. Kluczowym elementem jest dobór stolarki budowlanej i solidnego ogrodzenia, które zapewnią

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.