Nieoczywiste metamorfozy we wnętrzach
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
Sufit to zdecydowanie powierzchnia o niedocenianym potencjale. Zwykle pomijany na etapie kolorystycznych zmian, w nowym wydaniu może okazać się prawdziwą designerską perełką, która całkowicie odmieni oblicze pomieszczenia. Wystarczy pomalować go zdecydowanym odcieniem, jak np. Lips in Lyon z palety Tikkurila, a zaskoczy niebywałą głębią i wyrazistością, zapewniając końcowy efekt wow.
Popularnym i stosunkowo łatwym do zrealizowania rozwiązaniem w przypadku wnętrzarskich zmian jest też malowanie mebli. Poddane metamorfozie zwracają uwagę zmienionym kolorem i wnoszą świeżą energię do aranżacji. Jeśli jednak zamiast zwykłej farby nawierzchniowej wykorzystamy tablicową, meble zyskają dodatkową, nieoczywistą funkcjonalność. Blat biurka pokryty Tikkurila Liitu dostępną w ponad 13 tys. odcieni będzie pomocną w nauce tablicą. Jednocześnie, dzięki wykonywanym kredą zmieniającym się rysunkom będzie stanowić spersonalizowaną dekoracją wnętrza. Intrygującą przeciwwagą dla tablicowej czerni będzie ściana w barwnym duecie, na której soczysta pomidorowa czerwień będzie charakternie kontrastować z jaśniutką zielenią.
Praktycznie każdy element wyposażenia w domowym pomieszczeniu można przemalować, nadając mu nowy look. Stary kominek ma szansę stać się przyciągającą już od progu wzrok dekoracją wnętrza, jeśli pomalujemy go na niesztampowy kolor. Energetyczny odcień Flamingo zastosowany na ścianach i kominku sprawia, że aranżacja emanuje radością i urzeka temperamentnym dynamizmem. Dodatki w pasujących tonacjach nie zaburzają zbudowanej kolorem pozytywnej atmosfery, lecz stanowią spójną aranżacyjną „kropkę nad i”.
Niecodziennym pomysłem na dekoratorską zmianę może być też kolorystyczna metamorfoza drzwi. Podążając za aktualnymi trendami, można przemalować je na odcień dominującej w pomieszczeniu barwy, by uzyskać zaskakująco zgrane i modne wnętrze. Mieszanka bieli i szarości V503 Winter farby Tikkurila Everal Aqua na drzwiach będzie efektownie kontrastować z grafitem sąsiadującej ściany i czernią mebli, tworząc urzekającą wyrafinowanym chłodem aranżację.

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm
Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.
Muzyka
Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.