Komunikaty PR

Niezwykle wytrzymała podłoga do otwartej kuchni

2021-03-31  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Jarosław Kril
Nowicki PR

ul. Filtrowa 68 lok. 86
02-057 Warszawa
jaroslaw.kril|nowickipr.com| |jaroslaw.kril|nowickipr.com
502 538 324
nowickipr.com
Do pobrania foto ( 0.86 MB )

Od wybuchu pandemii kuchnia stała się najważniejszym miejscem w domu. Jako że spędzamy w niej coraz więcej czasu, przejęła ona poniekąd rolę salonu. Quick-Step odpowiada na ten nowy trend ofertą niezwykle wytrzymałych i odpornych na działanie wody paneli Alpha Vinyl.

Bijące serce każdego domu

Już od jakiegoś czasu koncepcja otwartej kuchni zyskuje na popularności. Ma to związek z faktem, że coraz więcej osób dostrzega korzyści płynące z połączenia jej z resztą przestrzeni mieszkalnej, a że spędzamy w niej większą część dnia, zmieniło się jej przeznaczenie. To już nie tylko miejsce przygotowywania posiłków, ale również przestrzeń biurowa oraz miejsce prowadzenia konferencji wideo czy nauki. Z kolei wieczorem staje się ona idealną przestrzenią do spotkań i rozmów. Innymi słowy: kuchnia stała się bijącym sercem domu.

W czasach naszych dziadków o kuchni myślano jedynie w kategoriach użytkowych. Jadalnia z kolei była miejscem rodzinnych posiłków, a pokój gościnny służył do przyjmowania rodziny lub znajomych. Współcześnie nie ograniczamy się już do takiego podziału i – wraz ze zmieniającym się stylem życia – coraz częściej rezygnujemy ze ścian działowych między kuchnią a przestrzenią mieszkalną. 

Podłoga do kuchni zaprojektowana z myślą o jej mieszkańcach

Trendy wnętrzarskie, takie jak eksperymenty z organicznymi kształtami i naturalnymi materiałami – drewnem i kamieniem – równie często widoczne są w sposobie, w jaki urządzamy otwartą kuchnię. Przejawiają się one również w stosowaniu odważniejszych kolorów. Częściej sięgamy po czarne akcenty, a wybierając miękkie pastelowe odcienie, takie jak przygaszony róż, mięta i blady błękit, przełamujemy klasyczną, wszechobecną w ostatnich latach biel. Możemy także zaobserwować połączenia z rdzawą czerwienią, koralem i miedzią, co pozwala stworzyć wizualnie wydzielone miejsce, które – pozostając w harmonii z resztą domu – optycznie powiększa przestrzeń mieszkalną. 

Efekt ten wzmacnia wybór jednej podłogi dla całego domu, w tym także kuchni. Sztuką jest jednak właściwe połączenie estetyki z funkcjonalnością tego typu rozwiązań. Choć większość z nas chciałaby mieć we wnętrzach podłogę z drewna lub kamienia, w kuchni potrzebne jest rozwiązanie gwarantujące maksymalną wytrzymałość, łatwość w utrzymaniu i odporność na wodę. 

Naprzeciw takiemu zapotrzebowaniu wychodzą panele Alpha Vinyl produkowane przez Quick-Step. Łączą one praktyczne zalety winylu i autentyczny design oddający walory prawdziwego drewna czy kamienia. Ich wierzchnia warstwa ochronna zapobiega powstawaniu plam i zadrapań, a dzięki mocnemu rdzeniowi, panele Alpha Vinyl są także odporne na obicia. Nawet jeśli na podłogę przypadkowo spadnie nam patelnia czy garnek, na nie uraczymy na niej śladu po tym zdarzeniu. 

Połączenie zaawansowanego, wodoszczelnego systemu zatrzasków z technologią wspierającą  wodoodporność oznacza, że panele Alpha Vinyl są również w 100% niepodatne na wilgoć. Rozlane napoje czy eksperymenty kulinarne z naszymi dziećmi przestają być powodem do zmartwień, a łatwość czyszczenia podłogi gwarantuje szybkie i bezstresowe pozbycie się brudu i bakterii. Takie praktyczne rozwiązania są idealną odpowiedzią na nasze obecne oczekiwania względem kuchni. www.quick-step.com.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Nowicki PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.

Handel

W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów

Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.

Podróże

Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych

Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.