NOBONOBO wprowadza ekskluzywne wzornictwo do Bielska-Białej
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
NOBONOBO, specjalizujące się w produkcji wysokiej klasy sof i mebli, z dumą ogłasza otwarcie swojego drugiego fabrycznego showroomu w Polsce. Po świetnie przyjętej przez architektów i klientów przestrzeni w Warszawie, Monika Struska i Tomasz Matejczyk inwestują w rozwój marki w Bielsku-Białej – mieście tworzącym idealne warunki dla rozwoju współczesnych trendów. Nowa przestrzeń znajduje się w odrestaurowanym głównym budynku historycznej Fabryki Wódek i Likierów, założonej przez żydowskiego kupca Jacoba Grossa. Po latach popadania w ruinę, budynek z 1857 roku przeszedł generalną rewitalizację i otrzymał nazwę Manufaktura Grossa. Dziś stał się drugim domem NOBONOBO, marki konsekwentnie wyznaczającej standardy współczesnego wzornictwa.
Bielsko-Biała, miasto położone u stóp Beskidów, łączy tradycję ze współczesną myślą projektową, co sprzyja tworzeniu nowych, ciekawych inicjatyw z zakresu architektury i designu. Prężnie działają tu zarówno lokalni rzemieślnicy, jak i duże firmy zajmujące się produkcją mebli. W mieście, znajdującym się zaledwie 15 minut od fabryki NOBONOBO w Łodygowicach, potencjał do rozwoju marki dostrzegli właściciele NOBONOBO, decydując się na otwarcie w tym miejscu swojego drugiego showroomu. Podczas oficjalnego otwarcia, z właścicielami i zespołem NOBONOBO świętowało około 160 osób, w tym architekci, partnerzy biznesowi, przedstawiciele mediów oraz najbliżsi przyjaciele.
Nowa przestrzeń stanowi doskonały przykład zaangażowania marki w rozwój współczesnego wzornictwa. Showroom NOBONOBO mieści się w dawnym pomieszczeniu beczkowni, zajmując imponującą powierzchnię 273 m², co nadaje mu unikalny charakter. Jego wnętrza zostały starannie zaprojektowane przez biuro Wiewióra i Golczyk Architekci z Żywca, które umiejętnie połączyło nowoczesną estetykę z historycznym duchem miejsca. Zachowano oryginalne elementy architektury, podkreślając industrialne korzenie budynku, jednocześnie wprowadzając eleganckie, współczesne rozwiązania aranżacyjne, idealnie współgrające z luksusowymi meblami.
Nowa przestrzeń na mapie Podbeskidzia stała się nie tylko miejscem sprzedaży, ale także źródłem inspiracji dla architektów i klientów, którzy mogą teraz na własne oczy przekonać się, jak tradycja i nowoczesny design współistnieją razem w harmonii. Showroom oferuje możliwość zapoznania się z najnowszymi kolekcjami marki, które odzwierciedlają dbałość producenta o najwyższą jakość i wzornictwo, sygnowane najlepszymi nazwiskami designerów. To miejsce, gdzie zakupy stają się doświadczeniem estetycznym, a odwiedzający mogą zanurzyć się w nowoczesnym designie, eksplorując funkcjonalne rozwiązania dla swoich wnętrz.
Atutem lokalizacji nowego showroomu NOBONOBO, znajdującego się przy ul. Księdza Stanisława Stojałowskiego 63/1, jest nie tylko jego unikalna architektura i historia, ale również doskonała lokalizacja w centrum miasta. Budynek usytuowany jest przy głównej arterii komunikacyjnej miasta (zbieg ulic Stojałowskiego, Żywieckiej i Lwowskiej), stanowiąc zwieńczenie historycznego traktu pieszego, jakim jest ulica 11-go Listopada. Niewątpliwym atutem budynku jest mieszczący się przed nim parking – miejsce jest osiągalne łatwo zarówno pieszo, jak i samochodem.
Otwarcie showroomu wsparły firmy, takie jak Browar Pinta z Wieprza – największy browar rzemieślniczy w Polsce, HIFI Studio z Bielska-Białej – najstarszy i największy salon audio na południu Polski, oraz BMW Sikora, który zaprezentował przed salonem najnowsze modele BMW Series 5 i Series X.
Więcej informacji na stronie: https://nobonobo.pl/

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.