Komunikaty PR

Nowa kolekcja drzwi wejściowych AWIDOOR od AWILUX. Kto stoi za tymi drzwiami?

2020-10-16  |  08:00
Biuro prasowe
Kontakt

Hanna Gehrke - Gut
GutPR Hanna Gehrke - Gut

ul. Ludwika Rydygiera 14/14
50-249 Wrocław
gutpr|gutpr.pl| |gutpr|gutpr.pl
512078181
gutpr.pl

Firma AWILUX wprowadza na rynek ponad 70 modeli nowych drzwi zewnętrznych AWIDOOR. Kolekcja zawiera cztery nowe linie drzwiowe, a także możliwość stworzenia indywidualnego rozwiązania. Nowa oferta dostępna będzie w sprzedaży od listopada.

Nowa oferta drzwi AWIDOOR składa się z czterech linii stylistycznych – AVANGARDE, PRESTIGE, STYLE i GARDEN, a także linii INDIVIDUAL umożliwiającej samodzielne konfigurowanie wyglądu oraz wyposażenia drzwi.

- Jako wiodący producent stolarki okiennej i jednocześnie firma, która się nie zatrzymuje, rozszerzamy ofertę o szeroką paletę produktów uzupełniających - drzwi wejściowych. Ich jakość wykonania, estetyka i niepowtarzalny design już od progu przedstawią gościom, kim są ich właściciele. Tą ofertą zamierzamy kreować nowe trendy oraz inspirować architektów i inwestorów, promując najciekawsze rozwiązania na rynku. - mówi prezes firmy AWILUX, Marek Sprengel.

Nie są to jednak pierwsze drzwi dostępne w ofercie AWILUX. Początki kolekcji AWIDOOR sięgają roku 2018, kiedy to na rynku pojawiło się pierwszych dziesięć modeli bazujących na prostszych wypełnieniach z aluminium. Tegoroczna premiera to efekt współpracy dwóch wizjonerskich przedsiębiorstw – osiągającej rewelacyjne wyniki w kraju i na świecie firmy AWILUX oraz europejskiego lidera i producenta niepowtarzalnych wypełnień drzwiowych, czyli firmy Rodenberg.

Kto stoi za drzwiami AWIDOOR?

Nowa oferta drzwi wejściowych AWIDOOR powstała w oparciu o realne potrzeby inwestorów – zarówno polskich, jak i zagranicznych. Została stworzona po to, aby ułatwić wybór i zaproponować gotowe rozwiązania, a tym samym przyspieszyć proces decyzyjny inwestorów. Szeroki wybór stylistyczny trafi w gusta wszystkich zainteresowanych osób, a wysoka jakość wykonania sprawi, że będą się oni cieszyli nowoczesnym designem i bezpieczeństwem przez długie lata.

- Moim marzeniem jest, by za drzwiami AWILUX stali ich szczęśliwi posiadacze. Jednak od strony technologicznej i wizualnej, stoją za nimi doświadczeni projektanci i pracownicy firmy AWILUX. Wspólnie dołożyliśmy wszelkich starań, by stworzyć bogatą kolekcję nowoczesnych i bezpiecznych drzwi, które spełnią wszelkie oczekiwania przyszłych posiadaczy. Zarówno pod względem technologicznym, jak i wizualnym, nowe drzwi AWIDOOR gwarantują najwyższą jakość, która dla naszej firmy jest wyznacznikiem współczesnej stolarki otworowej – komentuje Marek Sprengel.

Za drzwiami AWIDOOR mają szansę stanąć nie tylko ich przyszli użytkownicy. Kto jeszcze stoi za tymi drzwiami? Jak mówi Marek Sprengel z AWILUX - Za drzwiami AWIDOOR stoi jeszcze jedna wyjątkowa osoba - wielokrotna mistrzyni Polski, triathlonistka, osoba o wyjątkowo żelaznym charakterze i rozbrajającym uśmiechu, czyli Agnieszka Jerzyk. Jest to ambasadorka marki AWILUX która uosabia w sobie wszystkie cechy, które jako firma chcemy przekazać naszym klientom, czyli wytrwałość, zaangażowanie i dawanie z siebie wszystkiego, co najlepsze.

Kolekcje dla każdego

Kolekcja AVANGARDE to nowoczesna linia drzwi aluminiowych, w ramach której klienci mogą wybierać pomiędzy jedną z sześciu stylistyk wypełnienia: naturalną okładzinę dębową, okleiny drewnopodobne, ceramikę imitującą zardzewiałą stal, kamień, stal czy beton architektoniczny.  Ich proste linie i stonowana stylistyka wpisuje się w obecne trendy nowoczesnych budynków jednorodzinnych.

Drugą kolekcją wyodrębnioną w ramach nowej oferty jest kolekcja PRESTIGE. Jest to technologia oraz modele, które stanowią kontynuację dotychczasowej oferty drzwiowej dostępnej pod ogólną nazwą AWIDOOR. Ta kolekcja wzbogaciła się o kolejne modele o nowoczesnej stylistyce i obejmuje obecnie aż 15 wariantów o ciekawym wypełnieniu z aplikacjami ze stali szlachetnej.

Kolejną kolekcją proponowaną w ramach nowej oferty AWIDOOR jest kolekcja STYLE, która oparta jest na systemach PVC. Łącznie do wyboru będzie 27 propozycji w 10 wariantach kolorystycznych.

Ostatnią kolekcją drzwi PVC jest kolekcja GARDEN, w której skład wchodzą propozycje drzwiowe stanowiące bezpośrednie wyjście do ogrodu, garażu czy pomieszczeń gospodarczych, wymagających zamknięcia od zewnątrz.

Opcja INDIVIDUAL skierowana jest do osób o określonych potrzebach, którzy nie znajdą wśród powyższych kolekcji modelu idealnego. Umożliwia ona samodzielne skonfigurowanie drzwi przy pomocy dostępnych w ofercie AWILUX wypełnień, zamków i niepowtarzalnych akcesoriów.

Nowa kolekcja drzwi AWIDOOR od AWILUX to szeroka oferta najnowocześniejszych rozwiązań, obejmująca wachlarz ponad 70 modeli oraz możliwość stworzenia drzwi według własnego pomysłu. Jakość ich wykonania, estetyka i niepowtarzalny design już od progu przedstawią gościom, kim są ich właściciele.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: GutPR Hanna Gehrke - Gut
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Katarzyna Pakosińska: Cieszę się, że miałam odwagę podjąć decyzję o rozstaniu z Kabaretem Moralnego Niepokoju. Rwało mnie już wtedy gdzie indziej

Kabareciarka przyznaje, że kiedy zaczęły się psuć relacje między nią a pozostałymi członkami Kabaretu Moralnego Niepokoju, to wtedy pojawiła się myśl, by opuścić grupę i zacząć się spełniać na innej płaszczyźnie zawodowej. Przekonuje też, że już wówczas miała w zanadrzu kilka ciekawych pomysłów na rozwój swojej kariery, a to tylko przyspieszyło decyzję o zerwaniu współpracy. I choć na początku trudno jej było się odnaleźć w nowej rzeczywistości, to z perspektywy czasu nie żałuje tamtego kroku. Z zapałem angażuje się w realizację nowych projektów, ale nie wyklucza, że jeszcze kiedyś znów zabłyśnie w kabarecie.

Media i PR

Wydawcy polskich mediów liczą na zmiany w przyjętej przez Sejm nowelizacji prawa autorskiego. Ruszają kolejne rozmowy z rządem

Polskie media apelują do polityków o zmiany w treści przyjętej przez Sejm nowelizacji ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Nowe przepisy, które po trzech latach opóźnienia wdrażają unijną dyrektywę Digital Single Market, dają teoretycznie wydawcom i dziennikarzom prawo do uzyskiwania wynagrodzeń od tzw. big techów za korzystanie z ich utworów. W praktyce może być to jednak trudne do wyegzekwowania. Dlatego media domagają się wzmocnienia pozycji wydawców.  Tym bardziej że obie strony muszą same wynegocjować te wynagrodzenia. – Chcemy mechanizmu, który gwarantuje nam, że w przypadku przedłużania się negocjacji z big techami, wkroczy organ rządowy – tłumaczy Marek Frąckowiak, prezes Izby Wydawców Prasy. Wydawcy liczą, że niezbędne poprawki pojawią się na etapie prac w Senacie.

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.