Nowa kolekcja drzwi wejściowych AWIDOOR od AWILUX. Kto stoi za tymi drzwiami?

Hanna Gehrke - Gut
GutPR Hanna Gehrke - Gut
ul. Ludwika Rydygiera 14/14
50-249 Wrocław
gutpr|gutpr.pl| |gutpr|gutpr.pl
512078181
gutpr.pl
Firma AWILUX wprowadza na rynek ponad 70 modeli nowych drzwi zewnętrznych AWIDOOR. Kolekcja zawiera cztery nowe linie drzwiowe, a także możliwość stworzenia indywidualnego rozwiązania. Nowa oferta dostępna będzie w sprzedaży od listopada.
Nowa oferta drzwi AWIDOOR składa się z czterech linii stylistycznych – AVANGARDE, PRESTIGE, STYLE i GARDEN, a także linii INDIVIDUAL umożliwiającej samodzielne konfigurowanie wyglądu oraz wyposażenia drzwi.
- Jako wiodący producent stolarki okiennej i jednocześnie firma, która się nie zatrzymuje, rozszerzamy ofertę o szeroką paletę produktów uzupełniających - drzwi wejściowych. Ich jakość wykonania, estetyka i niepowtarzalny design już od progu przedstawią gościom, kim są ich właściciele. Tą ofertą zamierzamy kreować nowe trendy oraz inspirować architektów i inwestorów, promując najciekawsze rozwiązania na rynku. - mówi prezes firmy AWILUX, Marek Sprengel.
Nie są to jednak pierwsze drzwi dostępne w ofercie AWILUX. Początki kolekcji AWIDOOR sięgają roku 2018, kiedy to na rynku pojawiło się pierwszych dziesięć modeli bazujących na prostszych wypełnieniach z aluminium. Tegoroczna premiera to efekt współpracy dwóch wizjonerskich przedsiębiorstw – osiągającej rewelacyjne wyniki w kraju i na świecie firmy AWILUX oraz europejskiego lidera i producenta niepowtarzalnych wypełnień drzwiowych, czyli firmy Rodenberg.
Kto stoi za drzwiami AWIDOOR?
Nowa oferta drzwi wejściowych AWIDOOR powstała w oparciu o realne potrzeby inwestorów – zarówno polskich, jak i zagranicznych. Została stworzona po to, aby ułatwić wybór i zaproponować gotowe rozwiązania, a tym samym przyspieszyć proces decyzyjny inwestorów. Szeroki wybór stylistyczny trafi w gusta wszystkich zainteresowanych osób, a wysoka jakość wykonania sprawi, że będą się oni cieszyli nowoczesnym designem i bezpieczeństwem przez długie lata.
- Moim marzeniem jest, by za drzwiami AWILUX stali ich szczęśliwi posiadacze. Jednak od strony technologicznej i wizualnej, stoją za nimi doświadczeni projektanci i pracownicy firmy AWILUX. Wspólnie dołożyliśmy wszelkich starań, by stworzyć bogatą kolekcję nowoczesnych i bezpiecznych drzwi, które spełnią wszelkie oczekiwania przyszłych posiadaczy. Zarówno pod względem technologicznym, jak i wizualnym, nowe drzwi AWIDOOR gwarantują najwyższą jakość, która dla naszej firmy jest wyznacznikiem współczesnej stolarki otworowej – komentuje Marek Sprengel.
Za drzwiami AWIDOOR mają szansę stanąć nie tylko ich przyszli użytkownicy. Kto jeszcze stoi za tymi drzwiami? Jak mówi Marek Sprengel z AWILUX - Za drzwiami AWIDOOR stoi jeszcze jedna wyjątkowa osoba - wielokrotna mistrzyni Polski, triathlonistka, osoba o wyjątkowo żelaznym charakterze i rozbrajającym uśmiechu, czyli Agnieszka Jerzyk. Jest to ambasadorka marki AWILUX która uosabia w sobie wszystkie cechy, które jako firma chcemy przekazać naszym klientom, czyli wytrwałość, zaangażowanie i dawanie z siebie wszystkiego, co najlepsze.
Kolekcje dla każdego
Kolekcja AVANGARDE to nowoczesna linia drzwi aluminiowych, w ramach której klienci mogą wybierać pomiędzy jedną z sześciu stylistyk wypełnienia: naturalną okładzinę dębową, okleiny drewnopodobne, ceramikę imitującą zardzewiałą stal, kamień, stal czy beton architektoniczny. Ich proste linie i stonowana stylistyka wpisuje się w obecne trendy nowoczesnych budynków jednorodzinnych.
Drugą kolekcją wyodrębnioną w ramach nowej oferty jest kolekcja PRESTIGE. Jest to technologia oraz modele, które stanowią kontynuację dotychczasowej oferty drzwiowej dostępnej pod ogólną nazwą AWIDOOR. Ta kolekcja wzbogaciła się o kolejne modele o nowoczesnej stylistyce i obejmuje obecnie aż 15 wariantów o ciekawym wypełnieniu z aplikacjami ze stali szlachetnej.
Kolejną kolekcją proponowaną w ramach nowej oferty AWIDOOR jest kolekcja STYLE, która oparta jest na systemach PVC. Łącznie do wyboru będzie 27 propozycji w 10 wariantach kolorystycznych.
Ostatnią kolekcją drzwi PVC jest kolekcja GARDEN, w której skład wchodzą propozycje drzwiowe stanowiące bezpośrednie wyjście do ogrodu, garażu czy pomieszczeń gospodarczych, wymagających zamknięcia od zewnątrz.
Opcja INDIVIDUAL skierowana jest do osób o określonych potrzebach, którzy nie znajdą wśród powyższych kolekcji modelu idealnego. Umożliwia ona samodzielne skonfigurowanie drzwi przy pomocy dostępnych w ofercie AWILUX wypełnień, zamków i niepowtarzalnych akcesoriów.
Nowa kolekcja drzwi AWIDOOR od AWILUX to szeroka oferta najnowocześniejszych rozwiązań, obejmująca wachlarz ponad 70 modeli oraz możliwość stworzenia drzwi według własnego pomysłu. Jakość ich wykonania, estetyka i niepowtarzalny design już od progu przedstawią gościom, kim są ich właściciele.

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

Qczaj: Na drogach szybkiego ruchu lubię mocniej wcisnąć pedał gazu. Niebawem planuję też zrobić prawo jazdy na motocykl
Trener podkreśla, że decyzja o zrobieniu prawa jazdy była jedną z najlepszych w jego życiu. Teraz, kiedy odpowiedni dokument ma już w kieszeni, z ogromną przyjemnością wsiada za kierownicę i mknie przed siebie. Najbardziej lubi drogi szybkiego ruchu, bo tam może mocniej wcisnąć pedał gazu. W innych okolicznościach jednak jeździ z dużą rozwagą, dostosowując prędkość do warunków panujących na jezdni. Qczaj zdradza też, że kolejnym krokiem będzie kurs na prawo jazdy na motocykl.
Edukacja
Uczelnie zaczynają wspólnie walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji. Ruszają badania nad skalą problemu

Szkoły wyższe chcą aktywniej walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji zarówno wobec pracowników, jak i studentów. W ramach projektu Bezpieczna Uczelnia będą się wymieniać dobrymi praktykami w zakresie polityki antymobbingowej. Zostaną przeprowadzone także badania na temat obecnej sytuacji w środowisku akademickim. Dotychczasowe badania prowadzone przez Fundację Science Watch Polska wskazują, że mobbing to dość powszechne zjawisko na uczelniach, które przybiera charakterystyczne dla środowiska formy.
Edukacja
Polki coraz bardziej świadomie podchodzą do profilaktyki nowotworów piersi. Wciąż jednak blisko połowa się nie bada

Profilaktyka raka piersi przestaje być dla Polek źródłem lęku i tematem tabu. Coraz częściej motywacją do wykonania badań jest odpowiedzialność za siebie i bliskich – wynika z najnowszego badania Maison & Partners dla Henkel Polska. 36 proc. kobiet jako motywację wskazało rekomendacje lekarskie, a 30 proc. – potrzebę dbania o swój organizm. Mimo że około 40 proc. kobiet w wieku 20–60 lat bada się regularnie, wykonując badania palpacyjne czy USG, podobny odsetek nie bada się wcale, a co piąta deklaruje, że w ogóle nie interesuje się tym tematem.