Komunikaty PR

NOWA linia produktów Foxy, dedykowana ochronie pszczół. Kupując Foxy Love the Be

2023-09-11  |  10:00
Biuro prasowe

Informacja prasowa

25.07.2023

NOWA linia produktów Foxy, dedykowana ochronie pszczół.
Kupując Foxy Love the Bee – wspierasz bioróżnorodność i pomagasz chronić pszczoły

Foxy wspiera świadome wybory zakupowe konsumentów i zwraca ich uwagę na ochronę przyrody. Podkreślając znaczenie bioróżnorodności oraz ogromnej roli, jaką odgrywają pszczoły, dedykuje ich ochronie linię produktów Foxy Love The Bee. Marka nawiązuje współpracę z 3Bee, włoską firmą, która opracowuje inteligentne systemy monitorowania uli i diagnostyki zdrowia zapylaczy.

 

Tworzymy oazy bioróżnorodności i pomagamy zapylaczom

Pszczoły to niezwykłe zwierzęta: przyczyniają się do 1/3 światowej produkcji żywności i umożliwiają istnienie aż 70% gatunków roślin na Ziemi. Mimo że te dzielne zapylacze odgrywają kluczową rolę w naszym ekosystemie, odpowiadają za różnorodność biologiczną i bez nich życie na ziemi byłoby praktycznie niemożliwe, doprowadziliśmy do tego, że grozi im wyginięcie. Każdego dnia muszą mierzyć się z zagrożeniami, takimi jak zmiany klimatu, odbieranie im naturalnych siedlisk, stosowane w rolnictwie przemysłowym pestycydy, czy różnorodne pasożyty, choroby i bakterie. Rola pszczół w  środowisku jest niezastąpiona, dlatego by je chronić, powinniśmy zacząć działać jak najszybciej.

 

Foxy, producent papierów toaletowych oraz ręczników kuchennych, pomaga konsumentom w podejmowaniu świadomych decyzji i transparentnie informuje o rozwiązaniach stosowanych w swoich produktach. Nieustannie szuka również innowacyjnych rozwiązań, które pomogą chronić bioróżnorodność i środowisko, z którego zasobów wspólnie korzystamy. Dlatego teraz marka zwraca uwagę na ochronę pszczół i zachęca do wspólnej zmiany świata, by był przyjaznym i bezpiecznym dla tych małych stworzeń miejscem. We współpracy z włoską firmą 3Bee, opracowującą inteligentne systemy monitorowania i diagnostyki zdrowia pszczół, prezentuje linię produktów Foxy Love The Bee, które powstały z miłości do pszczół.

Wszystkie papiery toaletowe oraz ręczniki kuchenne są produkowane z celulozy, która pochodzi z odpowiedzialnie zarządzanych upraw i kontrolowanych źródeł. Opakowania produktów Foxy Love The Bee nawiązują do naturalnych siedlisk zapylaczy oraz faktury plastra miodu. Są wykonane z plastiku, który w 50% pochodzi z recyklingu i w 100% nadają się do ponownego przetworzenia. Dodatkowo, na opakowaniach umieszczony został kod QR, który po zeskanowaniu, kieruje do strony z informacjami o współpracy Foxy z firmą 3Bee.

 

 

Produkty dostępne są w szerokiej dystrybucji w całym kraju.

 

Więcej informacji na temat linii produktów Foxy Love The Bee: www.foxy.eu/pl/3-bee/

Dodatkowe informacje o firmie 3Bee:  https://www.3bee.com

 

***

O Foxy:

Marka Foxy została wprowadzona na włoski rynek w 1982 roku i stopniowo zaczęła zyskiwać popularność i poważanie wśród klientów, w niedługim czasie stając się jedną z najlepiej znanych marek na rynku w swojej kategorii. W 2004 marka Foxy została wprowadzona na rynek polski i podobnie jak we Włoszech i Hiszpanii, szybko zyskała uznanie konsumentów.

 

Strategia marki oparta jest na trzech filarach:

  • wysokiej  jakości produktów
  • stałej innowacji  (zarówno samych produktów, jak i ich opakowań oraz kanałów  promocji),
  • regularnym i stałym  wsparciu reklamowym, które pozwala marce na systematyczny rozwój.

***

O 3Bee:

Firma 3Bee łączy przyrodę z technologią i wykorzystuje ją w służbie różnorodności biologicznej. Opracowuje systemy, których celem jest poprawa warunków życia i zdrowia pszczół oraz ochrona bioróżnorodności. Unikalne i innowacyjne technologie 3Bee pozwalają wsłuchiwać się w potrzeby pszczół i interweniować, gdy coś im grozi. Zainstalowane w  ulach systemy stale zbierają szczegółowe dane dotyczące ich stanów (temperatura, natężenie hałasu, poziom wilgotności, masa miodu) i za pomocą aplikacji na telefonie komórkowym natychmiast udostępniają je zdalnie pszczelarzom. Dzięki temu zapobiegają problemom i chorobom typowym dla uli. Aktualnie 3Bee analizuje parametry życiowe prawie 2 miliardów pszczół, obejmując swoim monitoringiem ponad 350 siedlisk.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Muzyka

Piotr Kupicha: Feel to jeden z ostatnich bastionów żywego rock’n’roll’owego grania. Myślę, że to jest klucz do tego, że jesteśmy na scenie już 20 lat

Lider zespołu Feel przyznaje, że 2025 rok jest szczególnym w ich karierze, świętują bowiem 20-lecie istnienia. Muzyk nie kryje wzruszenia i jest dumny z tego, że udało im się przetrwać w branży przez tyle lat i odnieść duży sukces. Swój jubileusz grupa będzie świętować w piątek, 23 maja podczas Sopot Hit Festival. Z tej okazji nie zabraknie niespodzianek. Na scenie pojawi się chociażby Zespół Pieśni i Tańca Śląsk.

Problemy społeczne

60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.