NOWA linia produktów Foxy, dedykowana ochronie pszczół. Kupując Foxy Love the Be
Informacja prasowa
25.07.2023
NOWA linia produktów Foxy, dedykowana ochronie pszczół.
Kupując Foxy Love the Bee – wspierasz bioróżnorodność i pomagasz chronić pszczoły
Foxy wspiera świadome wybory zakupowe konsumentów i zwraca ich uwagę na ochronę przyrody. Podkreślając znaczenie bioróżnorodności oraz ogromnej roli, jaką odgrywają pszczoły, dedykuje ich ochronie linię produktów Foxy Love The Bee. Marka nawiązuje współpracę z 3Bee, włoską firmą, która opracowuje inteligentne systemy monitorowania uli i diagnostyki zdrowia zapylaczy.
Tworzymy oazy bioróżnorodności i pomagamy zapylaczom
Pszczoły to niezwykłe zwierzęta: przyczyniają się do 1/3 światowej produkcji żywności i umożliwiają istnienie aż 70% gatunków roślin na Ziemi. Mimo że te dzielne zapylacze odgrywają kluczową rolę w naszym ekosystemie, odpowiadają za różnorodność biologiczną i bez nich życie na ziemi byłoby praktycznie niemożliwe, doprowadziliśmy do tego, że grozi im wyginięcie. Każdego dnia muszą mierzyć się z zagrożeniami, takimi jak zmiany klimatu, odbieranie im naturalnych siedlisk, stosowane w rolnictwie przemysłowym pestycydy, czy różnorodne pasożyty, choroby i bakterie. Rola pszczół w środowisku jest niezastąpiona, dlatego by je chronić, powinniśmy zacząć działać jak najszybciej.
Foxy, producent papierów toaletowych oraz ręczników kuchennych, pomaga konsumentom w podejmowaniu świadomych decyzji i transparentnie informuje o rozwiązaniach stosowanych w swoich produktach. Nieustannie szuka również innowacyjnych rozwiązań, które pomogą chronić bioróżnorodność i środowisko, z którego zasobów wspólnie korzystamy. Dlatego teraz marka zwraca uwagę na ochronę pszczół i zachęca do wspólnej zmiany świata, by był przyjaznym i bezpiecznym dla tych małych stworzeń miejscem. We współpracy z włoską firmą 3Bee, opracowującą inteligentne systemy monitorowania i diagnostyki zdrowia pszczół, prezentuje linię produktów Foxy Love The Bee, które powstały z miłości do pszczół.
Wszystkie papiery toaletowe oraz ręczniki kuchenne są produkowane z celulozy, która pochodzi z odpowiedzialnie zarządzanych upraw i kontrolowanych źródeł. Opakowania produktów Foxy Love The Bee nawiązują do naturalnych siedlisk zapylaczy oraz faktury plastra miodu. Są wykonane z plastiku, który w 50% pochodzi z recyklingu i w 100% nadają się do ponownego przetworzenia. Dodatkowo, na opakowaniach umieszczony został kod QR, który po zeskanowaniu, kieruje do strony z informacjami o współpracy Foxy z firmą 3Bee.
Produkty dostępne są w szerokiej dystrybucji w całym kraju.
Więcej informacji na temat linii produktów Foxy Love The Bee: www.foxy.eu/pl/3-bee/
Dodatkowe informacje o firmie 3Bee: https://www.3bee.com
***
O Foxy:
Marka Foxy została wprowadzona na włoski rynek w 1982 roku i stopniowo zaczęła zyskiwać popularność i poważanie wśród klientów, w niedługim czasie stając się jedną z najlepiej znanych marek na rynku w swojej kategorii. W 2004 marka Foxy została wprowadzona na rynek polski i podobnie jak we Włoszech i Hiszpanii, szybko zyskała uznanie konsumentów.
Strategia marki oparta jest na trzech filarach:
- wysokiej jakości produktów
- stałej innowacji (zarówno samych produktów, jak i ich opakowań oraz kanałów promocji),
- regularnym i stałym wsparciu reklamowym, które pozwala marce na systematyczny rozwój.
***
O 3Bee:
Firma 3Bee łączy przyrodę z technologią i wykorzystuje ją w służbie różnorodności biologicznej. Opracowuje systemy, których celem jest poprawa warunków życia i zdrowia pszczół oraz ochrona bioróżnorodności. Unikalne i innowacyjne technologie 3Bee pozwalają wsłuchiwać się w potrzeby pszczół i interweniować, gdy coś im grozi. Zainstalowane w ulach systemy stale zbierają szczegółowe dane dotyczące ich stanów (temperatura, natężenie hałasu, poziom wilgotności, masa miodu) i za pomocą aplikacji na telefonie komórkowym natychmiast udostępniają je zdalnie pszczelarzom. Dzięki temu zapobiegają problemom i chorobom typowym dla uli. Aktualnie 3Bee analizuje parametry życiowe prawie 2 miliardów pszczół, obejmując swoim monitoringiem ponad 350 siedlisk.

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne
Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Prawo
Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.