NOWA linia produktów Foxy, dedykowana ochronie pszczół. Kupując Foxy Love the Be
Informacja prasowa
25.07.2023
NOWA linia produktów Foxy, dedykowana ochronie pszczół.
Kupując Foxy Love the Bee – wspierasz bioróżnorodność i pomagasz chronić pszczoły
Foxy wspiera świadome wybory zakupowe konsumentów i zwraca ich uwagę na ochronę przyrody. Podkreślając znaczenie bioróżnorodności oraz ogromnej roli, jaką odgrywają pszczoły, dedykuje ich ochronie linię produktów Foxy Love The Bee. Marka nawiązuje współpracę z 3Bee, włoską firmą, która opracowuje inteligentne systemy monitorowania uli i diagnostyki zdrowia zapylaczy.
Tworzymy oazy bioróżnorodności i pomagamy zapylaczom
Pszczoły to niezwykłe zwierzęta: przyczyniają się do 1/3 światowej produkcji żywności i umożliwiają istnienie aż 70% gatunków roślin na Ziemi. Mimo że te dzielne zapylacze odgrywają kluczową rolę w naszym ekosystemie, odpowiadają za różnorodność biologiczną i bez nich życie na ziemi byłoby praktycznie niemożliwe, doprowadziliśmy do tego, że grozi im wyginięcie. Każdego dnia muszą mierzyć się z zagrożeniami, takimi jak zmiany klimatu, odbieranie im naturalnych siedlisk, stosowane w rolnictwie przemysłowym pestycydy, czy różnorodne pasożyty, choroby i bakterie. Rola pszczół w środowisku jest niezastąpiona, dlatego by je chronić, powinniśmy zacząć działać jak najszybciej.
Foxy, producent papierów toaletowych oraz ręczników kuchennych, pomaga konsumentom w podejmowaniu świadomych decyzji i transparentnie informuje o rozwiązaniach stosowanych w swoich produktach. Nieustannie szuka również innowacyjnych rozwiązań, które pomogą chronić bioróżnorodność i środowisko, z którego zasobów wspólnie korzystamy. Dlatego teraz marka zwraca uwagę na ochronę pszczół i zachęca do wspólnej zmiany świata, by był przyjaznym i bezpiecznym dla tych małych stworzeń miejscem. We współpracy z włoską firmą 3Bee, opracowującą inteligentne systemy monitorowania i diagnostyki zdrowia pszczół, prezentuje linię produktów Foxy Love The Bee, które powstały z miłości do pszczół.
Wszystkie papiery toaletowe oraz ręczniki kuchenne są produkowane z celulozy, która pochodzi z odpowiedzialnie zarządzanych upraw i kontrolowanych źródeł. Opakowania produktów Foxy Love The Bee nawiązują do naturalnych siedlisk zapylaczy oraz faktury plastra miodu. Są wykonane z plastiku, który w 50% pochodzi z recyklingu i w 100% nadają się do ponownego przetworzenia. Dodatkowo, na opakowaniach umieszczony został kod QR, który po zeskanowaniu, kieruje do strony z informacjami o współpracy Foxy z firmą 3Bee.
Produkty dostępne są w szerokiej dystrybucji w całym kraju.
Więcej informacji na temat linii produktów Foxy Love The Bee: www.foxy.eu/pl/3-bee/
Dodatkowe informacje o firmie 3Bee: https://www.3bee.com
***
O Foxy:
Marka Foxy została wprowadzona na włoski rynek w 1982 roku i stopniowo zaczęła zyskiwać popularność i poważanie wśród klientów, w niedługim czasie stając się jedną z najlepiej znanych marek na rynku w swojej kategorii. W 2004 marka Foxy została wprowadzona na rynek polski i podobnie jak we Włoszech i Hiszpanii, szybko zyskała uznanie konsumentów.
Strategia marki oparta jest na trzech filarach:
- wysokiej jakości produktów
- stałej innowacji (zarówno samych produktów, jak i ich opakowań oraz kanałów promocji),
- regularnym i stałym wsparciu reklamowym, które pozwala marce na systematyczny rozwój.
***
O 3Bee:
Firma 3Bee łączy przyrodę z technologią i wykorzystuje ją w służbie różnorodności biologicznej. Opracowuje systemy, których celem jest poprawa warunków życia i zdrowia pszczół oraz ochrona bioróżnorodności. Unikalne i innowacyjne technologie 3Bee pozwalają wsłuchiwać się w potrzeby pszczół i interweniować, gdy coś im grozi. Zainstalowane w ulach systemy stale zbierają szczegółowe dane dotyczące ich stanów (temperatura, natężenie hałasu, poziom wilgotności, masa miodu) i za pomocą aplikacji na telefonie komórkowym natychmiast udostępniają je zdalnie pszczelarzom. Dzięki temu zapobiegają problemom i chorobom typowym dla uli. Aktualnie 3Bee analizuje parametry życiowe prawie 2 miliardów pszczół, obejmując swoim monitoringiem ponad 350 siedlisk.
Proste przyjemności na zimowe wieczory
Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie
Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Podróże
Radosław Majdan: W Grecji zaginęła mi walizka. To jest kraj lekkoduchów, wszystko odkładają na jutro, a pracę traktują drugorzędnie
Były piłkarz przyznaje, że z perspektywy uczestników program „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” to bardzo wymagające przedsięwzięcie. Dla niego ten format okazał się nie tylko testem fizycznym, ale także emocjonalnym, bo trzeba było stawić czoła zarówno rywalom, jak i własnym słabościom. Radosław Majdan zdradza też, że emocji nie brakowało już na lotnisku. Tuż po przylocie do Grecji okazało się bowiem, że jego walizka zaginęła. Na szczęście miał przy sobie kilka zapasowych ubrań.
Finanse
Wciąż niewielkie finansowanie wsparcia psychicznego przez państwo. Usługi terapeutyczne są dziś głównie prywatne
Co czwarty Polak przynajmniej raz w ciągu swojego życia zmaga się z poważnym kryzysem zdrowia psychicznego. Może więc on statystycznie dotyczyć każdej polskiej rodziny – przypomina Fundacja Pomagam.pl. Problemem jest wciąż niskie finansowanie wsparcia psychicznego i psychiatrycznego przez państwo oraz słaba wiedza o zdrowiu psychicznym. Organizacja zwraca uwagę, że świadomość problemu może uwolnić ogromny potencjał wzajemnego wsparcia.
Film
Joanna Kurowska: Żaden polski aktor nie dostał miliona dolarów za film. Gramy równie dobrze jak amerykańscy, a jesteśmy niedoceniani i hejtowani
Artystka nie ma żadnych wątpliwości – polska branża filmowa wymaga natychmiastowego uzdrowienia. Konieczne jest wprowadzenie gruntownych zmian po to, aby zapewnić aktorom lepsze warunki pracy, odpowiednie wynagrodzenie i wsparcie w sytuacjach kryzysowych. Joanna Kurowska zauważa, że honoraria w polskim kinie są rażąco niskie i chociażby w stosunku do zarobków amerykańskich gwiazd dysproporcja jest ogromna. Dla przykładu żaden polski aktor nie otrzymał jeszcze miliona dolarów za rolę, podczas gdy w USA takie kwoty są standardem.