Nowa marka, nowy nurt. FDESIGN wprowadza kolekcje armatury
Komfort i radość życia, doskonałe wzornictwo, bogactwo inspiracji, wszystko zaś w trosce o dobro planety i oszczędzanie zasobów. Takie idee stają się symbolem współczesności, a poszukiwanie produktów dla domu wiąże się z rosnącymi wymaganiami środowiskowymi. Na tej bazie powstała marka FDESIGN, która proponuje armaturę łazienkową i kuchenną znakomicie wpisującą się w powyższe trendy. Designerska perfekcja idzie w parze z podejściem proekologicznym, co wyznacza nowy nurt w podejściu zarówno do estetyki, jak i funkcjonalności na miarę czasów.
Marka FDESIGN debiutuje na rynku z kolekcjami baterii i armatury do łazienki oraz kuchni, jak również dedykowanymi do nich zestawami akcesoriów. Proponowane produkty wyróżniają się wzornictwem dopracowanym w najdrobniejszych detalach, które odpowiada współczesnym gustom stylistycznym, a jednocześnie pozostaje uniwersalne i ponadczasowe, zwinnie adaptując się do dynamiki trendów. W ofercie FDESIGN znajdziemy modele zarówno spod znaku kreatywnego minimalizmu (kolekcje Meandro, Seppia, Brezza, Flusso, Pinea), nowoczesnej, kunsztownej elegancji (Ardesia, Zaffiro), jak i klasyki nawiązującej do tradycji bogatego europejskiego wzornictwa (Lacrima).
Armatura prezentowana jest w inspirujących kontekstach, a katalog produktowy FDESIGN ma formę magazynową i lifestyle’ową. Gotowe pomysły na wystrój łazienki pojawiają się w różnorodnych konwencjach, odpowiadających najgorętszym i szczególnie lubianym trendom wnętrzarskim. Produktom wysokiej jakości towarzyszy więc solidna dawka wiedzy projektowej, co pozwala wygodniej i z doskonałym efektem urządzić domowe przestrzenie.
Wyrafinowane wzornictwo to niejedyny atut nowych kolekcji FDESIGN. Z racji tego, że powstały w nurcie szacunku do przyrody, głównym ich bohaterem jest woda, ściślej zaś – odpowiedzialne korzystanie z tego cennego zasobu. Zastosowane rozwiązania technologiczne, takie jak aeratory, pozwalają cieszyć się na co dzień dobrodziejstwem natury, a jednocześnie obniżyć zużycie wody nawet o 50%. To zaś przekłada się również na mniejszy pobór energii na jej podgrzanie, dostarczenie, a także późniejsze zarządzanie ściekami. Co ważne, świadome gospodarowanie wodą nie odbywa się kosztem niższej funkcjonalności czy estetyki produktów.
Baterie, zestawy prysznicowe i akcesoria FDESIGN to również wybór na lata, dzięki czemu stanowi pewną inwestycję oraz ogranicza ilość generowanych odpadów, które wiążą się z częstymi remontami i zmianami wystroju. Wszystkie zastosowane elementy konstrukcyjne i użytkowe wyróżniają się wysoką trwałością, co potwierdza wydłużona, bezpłatna gwarancja do 7 lat na takie kluczowe elementy jak głowice oraz korpusy baterii. FDESIGN dąży również do redukcji zużycia ołowiu, stąd wykorzystywany jest mosiądz o obniżonej jego zawartości na poziomie nawet przewyższającym standardy unijne. Ponadto polipropylenowe elementy korków click-clack, które znajdują się w zestawie z bateriami, zastąpiono metalowymi, co oznacza mniejszą ilość obciążających środowisko tworzyw sztucznych.
Troska o dobrostan planety i działania proekologiczne towarzyszą wszystkim aspektom produktów – od koncepcji przez powstawanie produktów po logistykę i eksploatację. FDESIGN jako odpowiedzialny producent i dystrybutor w opakowaniach stosuje przyjazne dla środowiska materiały, takie jak proste, ale eleganckie kartony, papierowa taśma pakowa z naturalnym klejem czy woreczki z folii z recyklingu. Menedżerowie produktu stale poszukują też nowych, ekologicznych rozwiązań dotyczących zabezpieczenia w transporcie. Mniej użytych surowców pozostaje w zgodzie z duchem minimalizmu i oszczędności, a neutralna forma opakowań pozwala je na nowo wykorzystać do innych celów. Wszystko opiera się na zasadzie 3R – reduce, recycle i reuse.
Uwzględnienie współczesnych potrzeb wzorniczych, funkcjonalnych i środowiskowych znajduje swoje odzwierciedlenie w ofercie marki FDESIGN. Pozwala doświadczyć komfortu, otaczać się świetnie zaprojektowanymi produktami, a jednocześnie podążać ścieżką slow life z poszanowaniem natury.

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.