Nowa odsłona Katalogu Produktowego Domoteki – interaktywna mapa inspiracji
Centrum Wyposażenia Wnętrz Domoteka stawia nie tylko na przemyślaną, różnorodną prezentację produktów, lecz także wszechstronne inspirowanie miłośników dobrego designu. Doskonałym przykładem jest nowy Katalog Produktowy online w formie interaktywnego magazynu, w którym oferta najemców pokazywana jest m.in. w kontekście aranżacji konkretnych pomieszczeń. Szata graficzna nawiązuje przy tym do popularnych kanałów społecznościowych, które współcześnie mają duży wpływ na kreowanie trendów.
Katalog Produktowy Domoteki to realizacja autorskiego konceptu graficznego i merytorycznego, a także wynik pracy zespołu redakcyjnego stworzonego na potrzeby tej publikacji online, wspartego przez specjalistów od technologii cyfrowych. Całkowicie nowa odsłona Katalogu przyjmuje formę lifestyle’ową i magazynową, przede wszystkim zaś ma interaktywny charakter. Po kliknięciu w zdjęcia czytelnicy otrzymują opisy produktów i informacje o cenach, a także mogą przejść na stronę Domoteki, aby poznać więcej szczegółów.
Sposób prezentacji oferty jest również innowatorski i znacznie różni się od poprzednich wydań Katalogu. Tym razem produkty są pokazywane m.in. w blokach tematycznych odpowiadających pomieszczeniom w domu, takim jak kuchnia, łazienka, salon, sypialnia, pokój dziecka, garderoba czy home office. Szczególnie atrakcyjną część stanowią Moodboardy wnętrzarskie z propozycjami zestawień produktów w zgodzie z różnorodnymi trendami stylistycznymi, kolorystycznymi i lifestyle’owymi. W Katalogu pojawiają się także sekcje z bestsellerami sprzedażowymi z oferty najemców, designerskimi perełkami z najwyższej półki dostępnymi w Domotece czy praktycznymi meblami, które wpisują się we współczesną potrzebę mobilności i częstych przeprowadzek.
Do pracy nad Katalogiem Produktowym Domoteka zaangażowała również influencerów – pasjonatów dobrego designu aktywnych w mediach społecznościowych. Na łamach Katalogu dzielą się oni swoimi pomysłami i inspiracjami dotyczącymi zarówno wnętrz, jak i stylu życia. Nawiązanie graficzne i kontentowe do Pinteresta i Instagrama umożliwi także promocję katalogu w tych kanałach. Odpowiada też współczesnemu poszukiwaniu inspiracji online, które nie zawsze wiąże się z przeglądaniem klasycznych katalogów produktowych.
– Innowacyjna forma Katalogu Produktowego Domoteki podyktowana jest współczesnymi trendami w zakresie aranżacji wnętrz, które dotyczą nie tylko nowych dróg poszukiwania inspiracji, lecz także coraz większej roli mediów społecznościowych i influencerów. Lifestyle’owa, atrakcyjna graficznie prezentacja produktów pozwala poznać ofertę Domoteki z poziomu indywidualnych potrzeb, stanowiąc przy tym potężne źródło pomysłów dla domu – mówi Agata Brzezińska, Head of CEE z firmy Pradera, właściciela Domoteki.
Nowy Katalog Produktowy Domoteki łączy w sobie najlepsze doświadczenia magazynów wnętrzarskich z nowoczesnymi technologiami cyfrowymi. Intuicyjna forma pozwala zaś wygodnie nawigować po świecie produktów przedstawionych w inspiracyjnych kontekstach. W ten sposób Domoteka wychodzi naprzeciw współczesnym trendom, zapewniając swoim klientom nowe, szerokie możliwości urządzania wymarzonych domów.
Proste przyjemności na zimowe wieczory
Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie
Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Uroda
Adam Kszczot: Moja żona została mistrzynią świata w makijażu permanentnym. Trochę się też do tego przyczyniłem
W trakcie swojej kariery sportowej lekkoatleta specjalizujący się w biegu na 800 m odniósł wiele sukcesów i zdobył medale na najważniejszych międzynarodowych zawodach. Ale jak się okazuje, w domu nie jest jedynym mistrzem. Jego żona bowiem również może się poszczycić tytułem mistrzyni świata, ale nie w sporcie. Renata Kszczot specjalizuje się w microbladingu, czyli metodzie makijażu permanentnego brwi. Olimpijczyk jest niezwykle dumny z osiągnięć partnerki, wspiera ją i stwarza jej przestrzeń potrzebną do rozwijania pasji. W zamian za to ona wprowadza go w tajniki swojej pracy.
Gwiazdy
Iga Baumgart-Witan: Mama nie pozwoliła mi na udział w programie „Mistrzowskie pojedynki”. Zdecydowałam się i już pierwszego dnia marzyłam, żeby wrócić do domu
Biegaczka nie ukrywa, że miała kilka momentów zwątpienia w kwestii swojego udziału w programie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory”. Po obejrzeniu zajawki zagranicznej edycji zrozumiała bowiem, jak wymagające mogą być konkurencje, i nie była do końca przekonana, czy sobie z nimi poradzi. Oliwy do ognia dolała jej mama, która absolutnie nie godziła się na ten wyjazd. Mimo wątpliwości Iga Baumgart-Witan postanowiła jednak stawić czoła trudnościom i zmierzyć się z wyczerpującymi wyzwaniami, ale jak zaznacza – nic za wszelką cenę.
Media
Iwona Guzowska: W programie „Mistrzowskie pojedynki" jest kilka osób stricte nastawionych na rywalizację. Chciały jak najwyżej zajść i szły po trupach do celu
Mistrzyni świata w kickboxingu z entuzjazmem wspomina swój udział w programie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory”, bo jak podkreśla, okazał się dla niej wyjątkowo cennym doświadczeniem. Realizując poszczególne zadania, sportowcy musieli bowiem stawić czoła nie tylko rywalom, ale i własnym ograniczeniom. Iwona Guzowska zdradza też, że niektórzy uczestnicy byli mocno zdeterminowani. Nie ukrywali, że przyjechali po to, żeby wygrać, i nie dawali sobie żadnej taryfy ulgowej.