Komunikaty PR

Nowe ekologiczne farby Tikkurila Nature

2021-06-02  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Kinga Szkutnik
Practum Consulting

Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
Do pobrania Tikkurila ( 0.77 MB )

Tikkurila wprowadza nową ekologiczną linię farb o jakości premium – Tikkurila Nature – która pozwala uzyskać niezwykle eleganckie, aksamitne wykończenie ścian i sufitów z poszanowaniem zasobów naturalnych Ziemi. Innowacyjna receptura, wykorzystująca substancje roślinne, zapewnia jednoczenie najwyższą funkcjonalność pomalowanych powierzchni, m.in. w zakresie trwałości oraz odporności za zabrudzenia i szorowanie. W ramach nowej linii dostępna jest farba w wersji białej - Tikkurila Optiva White oraz farby Tikkurila Optiva Nature, które można barwić na ponad 13 tys. odcieni. Wszystkie produkty sprzedawane są w opakowaniach wyprodukowanych w co najmniej 64% z plastiku pochodzącego z recyklingu. Ich przyjazność ludziom i środowisku potwierdzają liczne certyfikaty, m.in. Ecolabel i rekomendacja PTA.

Tikkurila Optiva Natura oraz Tikkurila Nature White to wodorozcieńczalne farby najnowszej generacji, wyprodukowane na bazie składników pochodzenia roślinnego*, niewykorzystywanych do produkcji żywności, dzięki czemu zmniejszone zostało zużycie surowców nieodnawialnych. Innowacyjna receptura farby pozwoliła jednocześnie uzyskać najwyższą jakość farb w zakresie estetycznym i funkcjonalnym. Zapewniają one piękne, jednolite wykończenie oraz trwałość koloru i powłoki przez wiele lat. Pomalowane nimi powierzchnie są odporne na plamy i zabrudzenia oraz posiadają najwyższą klasę odporności na zmywanie i szorowanie na mokro.

Farby Tikkurila Optiva Nature oraz Tikkurila Nature White posiadają certyfikat ekologiczny Ecolabel i są produktami rekomendowanymi przez Polskie Towarzystwo Alergologiczne. Spełniają jednocześnie normy ekologicznych certyfikacji BREEAM i LEED oraz międzynarodowej klasyfikacji M1 dla niskoemisyjnych materiałów budowlanych. Są również zgodne z rozporządzeniem parlamentu europejskiego REACH, którego celem jest zapewnienie wysokiego poziomu ochrony zdrowia i środowiska.

- Tikkurila jest od lat pionierem w tworzeniu rozwiązań ekologicznych w branży. Idea troski o środowisko i zdrowie ludzi oraz szeroko rozumianego zrównoważonego rozwoju jest wpisane w DNA naszej działalności. Systematycznie wdrażamy innowacje branżowe, które udowadniają, że można tworzyć piękne wnętrza i dbać o estetykę wokół domu, wykorzystując produkty wytwarzane z poszanowaniem zasobów naszej planety i zdrowia ludzi. Takie również są nasze najnowsze farby Tikkurila Nature, które dowodzą, że nie trzeba szukać kompromisów, lecz można cieszyć się najwyższą jakością, jednocześnie dbając o nasze wspólny dom, Ziemię – komentuje Marta Chowańczak, Kierownik Marki Tikkurila.  

 

Więcej informacji nt. produktów Tikkurila można znaleźć na stronie: https://tikkurila.pl/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Practum Consulting
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.