Nowe ekologiczne farby Tikkurila Nature
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
Tikkurila wprowadza nową ekologiczną linię farb o jakości premium – Tikkurila Nature – która pozwala uzyskać niezwykle eleganckie, aksamitne wykończenie ścian i sufitów z poszanowaniem zasobów naturalnych Ziemi. Innowacyjna receptura, wykorzystująca substancje roślinne, zapewnia jednoczenie najwyższą funkcjonalność pomalowanych powierzchni, m.in. w zakresie trwałości oraz odporności za zabrudzenia i szorowanie. W ramach nowej linii dostępna jest farba w wersji białej - Tikkurila Optiva White oraz farby Tikkurila Optiva Nature, które można barwić na ponad 13 tys. odcieni. Wszystkie produkty sprzedawane są w opakowaniach wyprodukowanych w co najmniej 64% z plastiku pochodzącego z recyklingu. Ich przyjazność ludziom i środowisku potwierdzają liczne certyfikaty, m.in. Ecolabel i rekomendacja PTA.
Tikkurila Optiva Natura oraz Tikkurila Nature White to wodorozcieńczalne farby najnowszej generacji, wyprodukowane na bazie składników pochodzenia roślinnego*, niewykorzystywanych do produkcji żywności, dzięki czemu zmniejszone zostało zużycie surowców nieodnawialnych. Innowacyjna receptura farby pozwoliła jednocześnie uzyskać najwyższą jakość farb w zakresie estetycznym i funkcjonalnym. Zapewniają one piękne, jednolite wykończenie oraz trwałość koloru i powłoki przez wiele lat. Pomalowane nimi powierzchnie są odporne na plamy i zabrudzenia oraz posiadają najwyższą klasę odporności na zmywanie i szorowanie na mokro.
Farby Tikkurila Optiva Nature oraz Tikkurila Nature White posiadają certyfikat ekologiczny Ecolabel i są produktami rekomendowanymi przez Polskie Towarzystwo Alergologiczne. Spełniają jednocześnie normy ekologicznych certyfikacji BREEAM i LEED oraz międzynarodowej klasyfikacji M1 dla niskoemisyjnych materiałów budowlanych. Są również zgodne z rozporządzeniem parlamentu europejskiego REACH, którego celem jest zapewnienie wysokiego poziomu ochrony zdrowia i środowiska.
- Tikkurila jest od lat pionierem w tworzeniu rozwiązań ekologicznych w branży. Idea troski o środowisko i zdrowie ludzi oraz szeroko rozumianego zrównoważonego rozwoju jest wpisane w DNA naszej działalności. Systematycznie wdrażamy innowacje branżowe, które udowadniają, że można tworzyć piękne wnętrza i dbać o estetykę wokół domu, wykorzystując produkty wytwarzane z poszanowaniem zasobów naszej planety i zdrowia ludzi. Takie również są nasze najnowsze farby Tikkurila Nature, które dowodzą, że nie trzeba szukać kompromisów, lecz można cieszyć się najwyższą jakością, jednocześnie dbając o nasze wspólny dom, Ziemię – komentuje Marta Chowańczak, Kierownik Marki Tikkurila.
Więcej informacji nt. produktów Tikkurila można znaleźć na stronie: https://tikkurila.pl/

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.