Komunikaty PR

Nowe kolory Jedynki Fasadowej

2021-03-27  |  08:00
Biuro prasowe
Kontakt
Kinga Szkutnik
Practum Consulting

Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl

Marka Jedynka rozszerza paletę gotowych kolorów dostępnych w ramach farb elewacyjnych Jedynka Fasadowa. Wśród nowych odcieni miłośnicy klasycznych jasnych budynków znajdą Subtelny Ecru, stawiający na nowoczesną elegancję zyskają dodatkową szarość do wyboru – Głęboki Popielaty, zaś poszukujący bardziej wyrafinowanych barw będą mogli zdecydować się na ciepłe, bardziej intensywne odcienie, jak Słodki Miodowy lub Ceglany Brązowy.

Nowe kolory Jedynki Fasadowej sprawdzą się zarówno jako niezależne odcienie elewacji, jak i w koncepcjach wykończeniowych fasad, zakładających ozdobne łączenie barw. Będą komponować się z innymi kolorami z palety, zapewniając wyróżniające, estetyczne rozwiązania w ramach jednej bryły oraz sąsiadujących ze sobą budynków. W klasycznych zestawieniach jako dodatkowy kolor świetnie będzie się sprawdzać Jedynka Fasadowa Biała, jednak dostępna paleta barw pozwali także stworzyć unikatowe połączenia kolorystyczne – o mniejszym lub większym kontraście.

Jedynka Fasadowa stanowi atrakcyjną propozycje dla osób, które poszukują sprawdzonych rozwiązań i chcą zapewnić estetykę budynku na wiele lat. Tworzy matową, mikroporowatą powłokę, która jest odporna na warunki atmosferyczne, a jednocześnie zapewnia wentylację pomalowanej powierzchni. Jest też łatwa i efektywna w malowaniu - Jedynka Fasadowa charakteryzuje się bardzo wysoką wydajnością i doskonałą przyczepnością do podłoża. Jej ekologiczna receptura sprawia, że jest to rozwiązanie nie tylko praktyczne, ale także przyjazne ludziom i środowisku.

Więcej na temat Jedynki Fasadowej znajduje się na stronie: https://www.farbyjedynka.pl/produkty/jedynka-fasadowa-biala#kolory

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Practum Consulting
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór Biuro prasowe
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań
2025-04-24 | 14:00

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane
Dom Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
2025-04-01 | 11:30

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Organizacja przestrzeni w garażu to wyzwanie, z którym zmaga się wielu właścicieli domów. Wąskie regały metalowe stanowią idealne rozwiązanie tego problemu,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.