Komunikaty PR

Nowe kolory Jedynki Fasadowej

2021-03-27  |  08:00
Biuro prasowe
Kontakt
Kinga Szkutnik
Practum Consulting

Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl

Marka Jedynka rozszerza paletę gotowych kolorów dostępnych w ramach farb elewacyjnych Jedynka Fasadowa. Wśród nowych odcieni miłośnicy klasycznych jasnych budynków znajdą Subtelny Ecru, stawiający na nowoczesną elegancję zyskają dodatkową szarość do wyboru – Głęboki Popielaty, zaś poszukujący bardziej wyrafinowanych barw będą mogli zdecydować się na ciepłe, bardziej intensywne odcienie, jak Słodki Miodowy lub Ceglany Brązowy.

Nowe kolory Jedynki Fasadowej sprawdzą się zarówno jako niezależne odcienie elewacji, jak i w koncepcjach wykończeniowych fasad, zakładających ozdobne łączenie barw. Będą komponować się z innymi kolorami z palety, zapewniając wyróżniające, estetyczne rozwiązania w ramach jednej bryły oraz sąsiadujących ze sobą budynków. W klasycznych zestawieniach jako dodatkowy kolor świetnie będzie się sprawdzać Jedynka Fasadowa Biała, jednak dostępna paleta barw pozwali także stworzyć unikatowe połączenia kolorystyczne – o mniejszym lub większym kontraście.

Jedynka Fasadowa stanowi atrakcyjną propozycje dla osób, które poszukują sprawdzonych rozwiązań i chcą zapewnić estetykę budynku na wiele lat. Tworzy matową, mikroporowatą powłokę, która jest odporna na warunki atmosferyczne, a jednocześnie zapewnia wentylację pomalowanej powierzchni. Jest też łatwa i efektywna w malowaniu - Jedynka Fasadowa charakteryzuje się bardzo wysoką wydajnością i doskonałą przyczepnością do podłoża. Jej ekologiczna receptura sprawia, że jest to rozwiązanie nie tylko praktyczne, ale także przyjazne ludziom i środowisku.

Więcej na temat Jedynki Fasadowej znajduje się na stronie: https://www.farbyjedynka.pl/produkty/jedynka-fasadowa-biala#kolory

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Practum Consulting
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce Biuro prasowe
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Farmacja

Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.