Komunikaty PR

Nowe kolory umywalki Ipalyss

2021-02-22  |  21:15
Biuro prasowe
Do pobrania Ipalyss ( 0.36 MB )

W historii marki Ideal Standard kolor zawsze odgrywał istotną rolę. Opracowując nową gamę kolorystyczną umywalek IPALYSS Ludovica i Roberto Palomba stworzyli kreatywną paletę kolorów, w której przeszłość harmonijnie splata się z przyszłością.

Aktualna gama wykończeń umywalki IPALYSS to dwanaście fascynujących kolorów, w tym aż dziesięć nowych. Wśród nowości są m in. Błyszcząca Czerń, Kaszmir, Szałwia, Granat, Błyszcząca Biel i Jedwabna Biel. Całość tworzy kompletną, inspirującą paletę, która pozwoli każdemu użytkownikowi na swobodę twórczej ekspresji w aranżacji wnętrz.
Część kolorów nawiązuje do tych zastosowanych w historycznych projektach Ideal Standard, inne są zupełnie nowe i doskonale komponują się z modnymi współcześnie materiałami, takimi jak marmur i kamień.

Oprócz gamy kolorystycznej producent poszerzył również gamę rozmiarów i kształtów umywalek IPALYSS. Teraz w kolekcji dostępne są:

- umywalki nablatowe, prostokątne 80 cm, 65 cm i 55 cm w wersjach z otworem i bez otworu na baterię oraz z przelewem i bez przelewu,

- umywalka nablatowa owalna 40 cm i 60 cm bez otworu przelewowego i bez otworu na baterię.

 

IPALYSS to unikalna estetycznie umywalka Ideal Standard o ultracienkich 3,5 mm rantach. Lekka konstrukcja jest zasługą nowego ceramicznego materiału o nazwie Diamatec, który jest kompozycją wysokiej jakości składników w tym m.in. tlenku glinu (Al2O3) znanego ze swojej twardości i wytrzymałości oraz szamotu, który zapobiega pękaniu i dodaje wytrzymałości strukturze materiału.
 

 

 

 


IPALYSS łączy w sobie to, co najlepsze: ekstremalną wytrzymałość oraz delikatną, cienką linię. Dlatego wykorzystywany jest w projektach, gdzie najważniejszymi właściwościami umywalki jest trwałość, jakość oraz estetyczna unikatowość.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.

Handel

W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów

Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.

Podróże

Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych

Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.