Komunikaty PR

Nowe umywalki Linda-X

2021-05-07  |  16:15
Biuro prasowe
Do pobrania Linda-X ( 0.35 MB )

Nowa kolekcja Linda-X jest hołdem dla kolekcji o nazwie Linda stworzonej dla Ideal Standard w 1977 r. przez Achille Castiglioni. Formy nowych umywalek, tym razem zaprojektowane przez Ludovicę i Roberta Palomba, z dumą czerpią inspirację z oryginalnego dzieła, respektując kulturowe dziedzictwo marki, a jednocześnie otwierając się na nowoczesne estetyczne wpływy.
- Głęboko wierzymy, że podstawą ponadczasowego wzornictwa są wartości, a nie trendy, i to było dla nas ważne przy projekcie Lindy-X - mówi Roberto Palomba.

Zasady przewodnie kolekcji Linda-X to architektura, wzornictwo, technologia i świadomość ekologiczna. Seria składa się z 5 modeli umywalek oraz eleganckiej wanny. Cechą charakterystyczną produktów jest minimalistyczny i czysty design, który jednocześnie jest charakterystyczny i zauważalny we wnętrzu. Estetyczna lekkość umywalkek to m.in. zasługa unikalnego ceramicznego materiału Diamatec®, który nie tylko pozwala uzyskać delikatną, atrakcyjną wizualnie ceramikę z cienkimi ściankami, ale też gwarantuje wyjątkową trwałość produktu i zmniejsza zużycie wykorzystanych surowców. Umywalki Linda-X spełniają oczekiwania współczesnego designu: mają wysoką trwałość, estetyczną lekkość i dużo wdzięku. Umywalki Linda-X dostępne są w 5 rozmiarach (od 45 do 75 cm) i dwóch rodzajach wykończenia: błyszczącym białym oraz białym jedwabistym.

 

Premiera nowej kolekcji umywalek miała miejsce podczas wydarzenia TOGETHER WORLD TOUR w Mediolanie, które odbyło się 21 kwietnia br. TWT to cykl inspirujących spotkań Ideal Standard, w unikalny sposób łączących trendy kulturowe i lifestylowe z architekturą i designem. Następnym przystankiem na trasie TWT będzie Berlin, do którego zapraszamy już 16 czerwca br.


Później spotkamy się również w Londynie, Paryżu, Dubaju i Szanghaju. Każde wydarzenie będzie transmitowane na platformie cyfrowej www.togetherworldtour.com, gdzie można również obejrzeć poprzednie spotkania, zarejestrować się na nadchodzące eventy, a także uzyskać dostęp do ekskluzywnych, inspirujących treści związanych z każdym celem podróży i nowymi kolekcjami. Zapraszamy!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce Biuro prasowe
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.