Nowe umywalki Linda-X
Nowa kolekcja Linda-X jest hołdem dla kolekcji o nazwie Linda stworzonej dla Ideal Standard w 1977 r. przez Achille Castiglioni. Formy nowych umywalek, tym razem zaprojektowane przez Ludovicę i Roberta Palomba, z dumą czerpią inspirację z oryginalnego dzieła, respektując kulturowe dziedzictwo marki, a jednocześnie otwierając się na nowoczesne estetyczne wpływy.
- Głęboko wierzymy, że podstawą ponadczasowego wzornictwa są wartości, a nie trendy, i to było dla nas ważne przy projekcie Lindy-X - mówi Roberto Palomba.
Zasady przewodnie kolekcji Linda-X to architektura, wzornictwo, technologia i świadomość ekologiczna. Seria składa się z 5 modeli umywalek oraz eleganckiej wanny. Cechą charakterystyczną produktów jest minimalistyczny i czysty design, który jednocześnie jest charakterystyczny i zauważalny we wnętrzu. Estetyczna lekkość umywalkek to m.in. zasługa unikalnego ceramicznego materiału Diamatec®, który nie tylko pozwala uzyskać delikatną, atrakcyjną wizualnie ceramikę z cienkimi ściankami, ale też gwarantuje wyjątkową trwałość produktu i zmniejsza zużycie wykorzystanych surowców. Umywalki Linda-X spełniają oczekiwania współczesnego designu: mają wysoką trwałość, estetyczną lekkość i dużo wdzięku. Umywalki Linda-X dostępne są w 5 rozmiarach (od 45 do 75 cm) i dwóch rodzajach wykończenia: błyszczącym białym oraz białym jedwabistym.
Premiera nowej kolekcji umywalek miała miejsce podczas wydarzenia TOGETHER WORLD TOUR w Mediolanie, które odbyło się 21 kwietnia br. TWT to cykl inspirujących spotkań Ideal Standard, w unikalny sposób łączących trendy kulturowe i lifestylowe z architekturą i designem. Następnym przystankiem na trasie TWT będzie Berlin, do którego zapraszamy już 16 czerwca br.
Później spotkamy się również w Londynie, Paryżu, Dubaju i Szanghaju. Każde wydarzenie będzie transmitowane na platformie cyfrowej www.togetherworldtour.com, gdzie można również obejrzeć poprzednie spotkania, zarejestrować się na nadchodzące eventy, a także uzyskać dostęp do ekskluzywnych, inspirujących treści związanych z każdym celem podróży i nowymi kolekcjami. Zapraszamy!
Kontakt - Simon od podszewki
Komfort w stylu japandi. Wnętrza projektu Interiorsy
Uniwersalny przepis na szafkę narożną
Transmisje online
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Jan Wieczorkowski: Ktoś, kto w internecie udostępnia pracę aktorów, zarabia na tym, a my nie. Tantiemy dla aktorów to kluczowa sprawa
Konkretne propozycje zmian w projekcie ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych przesłał do Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego Związek Artystów Scen Polskich. Aktorzy walczą nie tylko o tantiemy z internetu. Domagają się również takich zapisów w ustawie, które bezspornie zagwarantują im prawo do wynagrodzenia od platform cyfrowych i sieci kablowych. Zdaniem Jana Wieczorkowskiego kwestia tantiem dla aktorów wzorem innych państw powinna być już dawno uregulowana. Przedstawiciele platform streamingowych nie wykluczają natomiast, że tantiemy spowodują wzrost opłat dla użytkowników.
Edukacja
Szkoły potrzebują procedur związanych z próbami samobójczymi uczniów. Niezbędne są także szkolenia dla nauczycieli i rodziców
W zatrważającym tempie wzrasta liczba prób samobójczych osób do 18. roku życia. Mniej dynamicznie zmienia się liczba prób zakończonych śmiercią. Wskazuje to na coraz większe problemy psychologiczne i emocjonalne młodych ludzi. Niezbędne są szkolenia, które mają uczyć pedagogów i rodziców, jak rozpoznać kryzys emocjonalny u dzieci, jak pomóc dziecku z problemami i jak reagować w razie nastąpienia próby samobójczej. Skuteczne działanie wymaga współpracy rodziców i nauczycieli.
Transport
Niska dostępność małych i tanich samochodów elektrycznych blokuje rozwój rynku. W ciągu kilku lat mają się pojawić modele w przystępnej cenie
Tylko 17 proc. samochodów elektrycznych sprzedawanych w Europie to pojazdy kompaktowe z tańszego segmentu B – wynika z raportu organizacji Transport & Environment (T&E). W latach 2018–2023 w segmencie kompaktowym (A i B) wprowadzono jedynie 40 modeli w pełni elektrycznych w porównaniu do 66 modeli dużych i luksusowych (D i E). Koncentracja na dużych samochodach premium sprawia, że średnia cena aut elektrycznych jest wciąż wysoka, a producenci hamują w ten sposób masowe wejście pojazdów elektrycznych na rynek.