Komunikaty PR

Nowe umywalki Linda-X

2021-05-07  |  16:15
Biuro prasowe
Do pobrania Linda-X ( 0.35 MB )

Nowa kolekcja Linda-X jest hołdem dla kolekcji o nazwie Linda stworzonej dla Ideal Standard w 1977 r. przez Achille Castiglioni. Formy nowych umywalek, tym razem zaprojektowane przez Ludovicę i Roberta Palomba, z dumą czerpią inspirację z oryginalnego dzieła, respektując kulturowe dziedzictwo marki, a jednocześnie otwierając się na nowoczesne estetyczne wpływy.
- Głęboko wierzymy, że podstawą ponadczasowego wzornictwa są wartości, a nie trendy, i to było dla nas ważne przy projekcie Lindy-X - mówi Roberto Palomba.

Zasady przewodnie kolekcji Linda-X to architektura, wzornictwo, technologia i świadomość ekologiczna. Seria składa się z 5 modeli umywalek oraz eleganckiej wanny. Cechą charakterystyczną produktów jest minimalistyczny i czysty design, który jednocześnie jest charakterystyczny i zauważalny we wnętrzu. Estetyczna lekkość umywalkek to m.in. zasługa unikalnego ceramicznego materiału Diamatec®, który nie tylko pozwala uzyskać delikatną, atrakcyjną wizualnie ceramikę z cienkimi ściankami, ale też gwarantuje wyjątkową trwałość produktu i zmniejsza zużycie wykorzystanych surowców. Umywalki Linda-X spełniają oczekiwania współczesnego designu: mają wysoką trwałość, estetyczną lekkość i dużo wdzięku. Umywalki Linda-X dostępne są w 5 rozmiarach (od 45 do 75 cm) i dwóch rodzajach wykończenia: błyszczącym białym oraz białym jedwabistym.

 

Premiera nowej kolekcji umywalek miała miejsce podczas wydarzenia TOGETHER WORLD TOUR w Mediolanie, które odbyło się 21 kwietnia br. TWT to cykl inspirujących spotkań Ideal Standard, w unikalny sposób łączących trendy kulturowe i lifestylowe z architekturą i designem. Następnym przystankiem na trasie TWT będzie Berlin, do którego zapraszamy już 16 czerwca br.


Później spotkamy się również w Londynie, Paryżu, Dubaju i Szanghaju. Każde wydarzenie będzie transmitowane na platformie cyfrowej www.togetherworldtour.com, gdzie można również obejrzeć poprzednie spotkania, zarejestrować się na nadchodzące eventy, a także uzyskać dostęp do ekskluzywnych, inspirujących treści związanych z każdym celem podróży i nowymi kolekcjami. Zapraszamy!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór Biuro prasowe
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań
2025-04-24 | 14:00

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane
Dom Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
2025-04-01 | 11:30

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Organizacja przestrzeni w garażu to wyzwanie, z którym zmaga się wielu właścicieli domów. Wąskie regały metalowe stanowią idealne rozwiązanie tego problemu,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.