Komunikaty PR

Nowe wzory kamieni naturalnych Sensa by Cosentino

2021-03-03  |  11:40
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Kamienie z serii Sensa by Cosentino to wyjątkowo łatwe w utrzymaniu naturalne powierzchnie, odpowiednie do zastosowań zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych. Najnowsze propozycje Cosentino, obejmujące kwarcyty i granity pochodzące z Brazylii i Indii, są wysoce odporne na plamy dzięki unikalnej technologii ochronnej Senguard NK. Dzięki niej, podczas wielu lat użytkowania, kamienie naturalne nie będą wymagać żadnej dodatkowej impregnacji mającej ochronić je przed zabrudzeniami.

Grupa Cosentino ogłosiła właśnie światową premierę pięciu nowych kolorów kamieni naturalnych z kolekcji Sensa by Cosentino. Pięć odcieni: Siberia, Platino, Vancouver, Silver Grey oraz Graphite Grey, czyli naturalne granity i kwarcyty dołączają do selekcji kamieni objętych trwałą ochroną przed plamami – Senguard NK.

Specjalna impregnacja

Granity i kwarcyty z kolekcji Sensa to doskonały materiał na wszelkie mocno eksploatowane powierzchnie. Poza swoją unikalną estetyką, która czyni je świetnym wyborem dla miłośników unikalnych wzorów stworzonych przez naturę, oferują trwałość i spokój! Ich użytkownicy nie muszą martwić się o cykliczną impregnację i zabezpieczenia przed plamami. Technologia Senguard NK, opracowana przez zespół ds. badań i rozwoju Cosentino, zapewnia to użytkownikom od pierwszej chwili przez wiele kolejnych lat. Cosentino gwarantuje trwałą ochronę przed plamami obejmując kamienie naturalne Sensa 15-letnią gwarancją! Ponadto, dzięki certyfikacji NSF mamy pewność, że kamienie z takim zabezpieczeniem mogą mieć bezpośredni kontakt z żywnością. To bardzo ważne w przypadku stosowania tego materiału jako blatów kuchennych.

Prosto z Brazylii

Najnowsza kolekcja Sensa by Cosentino została opracowana w Cosentino Latina, filii firmy zlokalizowanej w brazylijskim mieście Vitória. Cosentino Latina jest jednym z głównych eksporterów kamienia naturalnego w Brazylii, a także jedynym zakładem produkcyjnym firmy poza parkiem przemysłowym w Cantorii (Hiszpania).

„Nowe wzory z kwarcytu i granitu, cztery pochodzące z Brazylii i jeden z Indii, zostały bardzo starannie dobrane. Z ich pomocą chcemy odpowiedzieć na zapotrzebowanie naszych klientów, dodając do ekskluzywnej oferty Sensa delikatne kolory i odcienie, zarówno w matowym, jak i polerowanym wykończeniu” – mówi o kolekcji Francisco Guzmán Gutiérrez Martos, Product Manager marki Sensa by Cosentino®.

Autentyczność w najczystszej postaci

Siberia to kwarcyt z białym tłem, przypominającym nieskazitelny kolor syberyjskiego śniegu. Jego odcień charakteryzuje się małymi czarnymi plamkami.

Platino, przepiękny kwarcyt z Brazylii, którego mineralna kompozycja daje poczucie klarowności i czystości, a przeżylenia przywołują na myśl ruch fal oceanicznych. Przyjemne w dotyku wykończenie „leather” dodaje naszemu otoczeniu równowagę i harmonię.

Vancouver, brazylijski kwarcyt z białym tłem i zróżnicowanych przeżyleniach – szerokich i wąskich, splecionych ze sobą i rozdzielonych. Piękne wzory malują się tu na pozornie popękanej powierzchni i zachęcają, by ich dotknąć.

Silver Grey. Jednorodność podkreślona przez białe, poziome przeżylenia biegnące na ciemnoszarej powierzchni tego brazylijskiego granitu sprawia, że pomieszczenia nabierają ciepła i spokoju.

Graphite Grey, ostatnia z nowości Cosentino, to z kolei pochodzący z Indii szary granit o oryginalnym charakterze i kolorze uzyskanym dzięki ekskluzywnemu wykończeniu Cosentino Caresse, które nadaje mu delikatną połysk i charakterystyczną, przyjemną w dotyku teksturę.

Certyfikowane 15-letnią gwarancją kamienie Sensa to propozycja dla najbardziej wymagających użytkowników, ceniących naturę i niepowtarzalne piękno naturalnego kamienia. Ten wytrzymały materiał, o wyjątkowej trwałości i jakości połączy w Twym domu klasyczne piękno kamiennej powierzchni z najnowocześniejszą technologią.

Więcej na: https://www.cosentino.com/pl-pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór Biuro prasowe
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań
2025-04-24 | 14:00

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane
Dom Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
2025-04-01 | 11:30

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Organizacja przestrzeni w garażu to wyzwanie, z którym zmaga się wielu właścicieli domów. Wąskie regały metalowe stanowią idealne rozwiązanie tego problemu,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.