Komunikaty PR

Nowe wzory kamieni naturalnych Sensa by Cosentino

2021-03-03  |  11:40
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Kamienie z serii Sensa by Cosentino to wyjątkowo łatwe w utrzymaniu naturalne powierzchnie, odpowiednie do zastosowań zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych. Najnowsze propozycje Cosentino, obejmujące kwarcyty i granity pochodzące z Brazylii i Indii, są wysoce odporne na plamy dzięki unikalnej technologii ochronnej Senguard NK. Dzięki niej, podczas wielu lat użytkowania, kamienie naturalne nie będą wymagać żadnej dodatkowej impregnacji mającej ochronić je przed zabrudzeniami.

Grupa Cosentino ogłosiła właśnie światową premierę pięciu nowych kolorów kamieni naturalnych z kolekcji Sensa by Cosentino. Pięć odcieni: Siberia, Platino, Vancouver, Silver Grey oraz Graphite Grey, czyli naturalne granity i kwarcyty dołączają do selekcji kamieni objętych trwałą ochroną przed plamami – Senguard NK.

Specjalna impregnacja

Granity i kwarcyty z kolekcji Sensa to doskonały materiał na wszelkie mocno eksploatowane powierzchnie. Poza swoją unikalną estetyką, która czyni je świetnym wyborem dla miłośników unikalnych wzorów stworzonych przez naturę, oferują trwałość i spokój! Ich użytkownicy nie muszą martwić się o cykliczną impregnację i zabezpieczenia przed plamami. Technologia Senguard NK, opracowana przez zespół ds. badań i rozwoju Cosentino, zapewnia to użytkownikom od pierwszej chwili przez wiele kolejnych lat. Cosentino gwarantuje trwałą ochronę przed plamami obejmując kamienie naturalne Sensa 15-letnią gwarancją! Ponadto, dzięki certyfikacji NSF mamy pewność, że kamienie z takim zabezpieczeniem mogą mieć bezpośredni kontakt z żywnością. To bardzo ważne w przypadku stosowania tego materiału jako blatów kuchennych.

Prosto z Brazylii

Najnowsza kolekcja Sensa by Cosentino została opracowana w Cosentino Latina, filii firmy zlokalizowanej w brazylijskim mieście Vitória. Cosentino Latina jest jednym z głównych eksporterów kamienia naturalnego w Brazylii, a także jedynym zakładem produkcyjnym firmy poza parkiem przemysłowym w Cantorii (Hiszpania).

„Nowe wzory z kwarcytu i granitu, cztery pochodzące z Brazylii i jeden z Indii, zostały bardzo starannie dobrane. Z ich pomocą chcemy odpowiedzieć na zapotrzebowanie naszych klientów, dodając do ekskluzywnej oferty Sensa delikatne kolory i odcienie, zarówno w matowym, jak i polerowanym wykończeniu” – mówi o kolekcji Francisco Guzmán Gutiérrez Martos, Product Manager marki Sensa by Cosentino®.

Autentyczność w najczystszej postaci

Siberia to kwarcyt z białym tłem, przypominającym nieskazitelny kolor syberyjskiego śniegu. Jego odcień charakteryzuje się małymi czarnymi plamkami.

Platino, przepiękny kwarcyt z Brazylii, którego mineralna kompozycja daje poczucie klarowności i czystości, a przeżylenia przywołują na myśl ruch fal oceanicznych. Przyjemne w dotyku wykończenie „leather” dodaje naszemu otoczeniu równowagę i harmonię.

Vancouver, brazylijski kwarcyt z białym tłem i zróżnicowanych przeżyleniach – szerokich i wąskich, splecionych ze sobą i rozdzielonych. Piękne wzory malują się tu na pozornie popękanej powierzchni i zachęcają, by ich dotknąć.

Silver Grey. Jednorodność podkreślona przez białe, poziome przeżylenia biegnące na ciemnoszarej powierzchni tego brazylijskiego granitu sprawia, że pomieszczenia nabierają ciepła i spokoju.

Graphite Grey, ostatnia z nowości Cosentino, to z kolei pochodzący z Indii szary granit o oryginalnym charakterze i kolorze uzyskanym dzięki ekskluzywnemu wykończeniu Cosentino Caresse, które nadaje mu delikatną połysk i charakterystyczną, przyjemną w dotyku teksturę.

Certyfikowane 15-letnią gwarancją kamienie Sensa to propozycja dla najbardziej wymagających użytkowników, ceniących naturę i niepowtarzalne piękno naturalnego kamienia. Ten wytrzymały materiał, o wyjątkowej trwałości i jakości połączy w Twym domu klasyczne piękno kamiennej powierzchni z najnowocześniejszą technologią.

Więcej na: https://www.cosentino.com/pl-pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.

Handel

W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów

Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.

Podróże

Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych

Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.