Noworoczne inspiracje na wnętrza w pięknym stylu
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
Nowy rok to dla wielu osób zastrzyk energii i motywacji do dokonania życiowych zmian. Na liście noworocznych postanowień, oprócz tych dotyczących życia osobistego i zawodowego, często znajdują się też plany metamorfozy wnętrz. Nic dziwnego – przecież zmiany najlepiej zacząć od najbliższego otoczenia! Tikkurila pokazuje, jak w prosty sposób wprowadzić do swojej przestrzeni styl i pozytywnie nastroić się do realizacji założonych celów.
By nasze pomieszczenie zachwycało jak nowe, wcale nie musimy przeznaczać na to dużych nakładów czasu i pieniędzy. W rzeczywistości zwykle wystarczy sięgnąć po kilka przemyślanych detali, takich jak nowe obrazy lub bujna roślinność, by nadać jadalni sielską i odprężającą aurę. Odświeżające także dla ducha będzie pomalowanie ścian neutralnym odcieniem K503 Palace, który ukoi wzrok i ułatwi osiągnięcie wewnętrznego wyciszenia. Krzesła o zróżnicowanym designie podkreślą naturalność i swobodę takiej aranżacji.
Elegancję i moc koloru godną karnawału uzyskamy poprzez harmonijne połączenie odcieni różu H417 Mezeron i V418 Rustic naniesionych głęboko matową farbą Tikkurila Optiva Ceramic Super Matt 3. Ten zgrany pastelowy duet nie tylko zrelaksuje umysł, ale także doda optymizmu i energii na co dzień. Żyrandol w kolorze różowego złota oraz wytworna sztukateria stworzą intrygujący i wyjątkowy nastrój. Dopełnieniem będą delikatne, barwne zasłony, które pod wpływem światła wyczarują nastrojową poświatę.
Aranżacyjnym zmianom możemy poddać również meble i za pomocą wyrazistego odcienia wyczarować nowy wystrój. Klasyczna szarość 1923 z kolekcji Tikkurila Deco Grey stanowić będzie idealne tło dla szafki pomalowanej emalią w słonecznym kolorze S302 Grapefruit. Ten przyciągający uwagę odcień nie tylko rozpromieni pokój, ale także sprawi, że nawet stary element wyposażenia zyska zupełnie nowe i nowoczesne oblicze. Oryginalne dekoracje dodatkowo uwypuklą radosny klimat stylizacji.
Więcej pomysłów na zmiany we wnętrzach z Tikkurila znajduje się na stronie: www.tikkurila.pl
![Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1068143937,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024
![Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit](/files/_uploaded/glownekonf_1952727664,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
![„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!](/files/_uploaded/glownekonf_1305400198,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Psychologia
![](/files/1922771799/luna-alive-foto-ramka,w_274,_small.jpg)
Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie
Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.
Handel
W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów
![](/files/1922771799/zywnosc-ekologiczna-foto,w_133,r_png,_small.png)
Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.
Podróże
Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych
![](/files/1922771799/carlos-wakacje-foto,w_133,_small.jpg)
Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.