Nowość! Łapacze wody deszczowej od Galeco
Orchidea Creative Group
ul. Ruska 51B
50-079 Wrocław
s.makowska|grupaorchidea.pl| |s.makowska|grupaorchidea.pl
517 412 466
https://grupaorchidea.pl/
Deszczówka jest cennym surowcem, który możemy gromadzić, a następnie z powodzeniem wykorzystywać w domu oraz jego otoczeniu. Jej zbieranie jest nie tylko ekologiczne,
ale i ekonomiczne. Nowe elementy systemów rynnowych dostępne w ofercie Galeco ułatwiają nam to zadanie.
Oszczędzanie wody w Polsce to obecnie jeden z priorytetów działań proekologicznych. Namawiają nas do tego liczne kampanie społeczne i programy dotacyjne wdrażane przez coraz więcej gmin. Właściwie spożytkowana deszczówka przyczynia się do mniejszego zużycia wody wodociągowej, a także zredukowania opłat za ścieki. Efektem tego są duże oszczędności w domowym budżecie, które mogą wynosić nawet 50%. Deszczówka doskonale sprawdzi się przy podlewaniu roślin oraz pracach porządkowych na terenie naszej posesji.
Wraz z nadejściem wiosny w ofercie polskiego producenta systemów odwodnień pojawiły się długo wyczekiwane nowości. Firma wprowadziła na rynek łapacz wody deszczowej z wygodnym przyłączeniem do węża ogrodowego. Element dostępny jest w ramach systemu Galeco STAL (szeroka gama kolorystyczna) oraz Galeco LUXOCYNK. Wyłapywacz można montować na rurach spustowych o średnicy: 90 mm lub 100 mm. Podobny element pojawił się również w orynnowaniu z PVC. Jego specjalna konstrukcja sprawia, że charakteryzuje się wysoką skutecznością w gromadzeniu deszczówki. Opad spływając po ściankach rury spustowej, napotyka w jej wnętrzu na dodatkowe korytko, z którego specjalnym otworem trafia do zewnętrznego zbiornika. Łapacz wody o średnicy 100 mm, z wyjściem na rurę 50 mm, dostępny jest w najpopularniejszych obecnie kolorach: czarnym, grafitowym oraz ciemnobrązowym.
Łapacz wody deszczowej w systemie Galeco STAL – cena 183,47 zł brutto
Łapacz wody deszczowej w systemie Galeco LUXOCYNK – cena 183,47 zł brutto
Łapacz wody deszczowej w systemie Galeco PVC – cena 101,99 zł brutto

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.