NOWOŚĆ! Edukacja, higiena, zabawa - łazienka przyjazna najmłodszym z nowym przyc
Dzieciństwo to czas radości, odkrywania świata i edukacji, a nauka samodzielności jest niezwykle ważnym etapem w rozwoju dziecka. Czy to w żłobku, przedszkolu czy w domu – maluchy poznają zasady higieny i bezpieczeństwa podczas korzystania z pomieszczeń sanitarnych. Aby ułatwić im ten proces, marka TECE wprowadziła na rynek nowy wariant przycisku spłukującego do WC.
Zabawa na okrągło
Urządzając łazienkę z myślą o najmłodszych użytkownikach, warto zwrócić uwagę na odpowiednie urządzenia sanitarne i wybrać takie, które ułatwią naukę samodzielności. Dotyczy to zarówno strefy kąpieli, jak i toalety. Intrygujące mogą być kształty, kolory oraz sposób działania czy uruchamiania. W końcu edukacja przez zabawę to najskuteczniejszy sposób poznawania zasad higieny. Wie o tym marka TECE, która poszerza ofertę rozwiązań sanitarnych.
Z nowym wariantem przycisku TECEloop dla dzieci, najmłodsi użytkownicy poznają zasady prawidłowego korzystania z toalety. Dzięki dwudzielnym klawiszom – w kolorze niebieskim i czerwonym, dedykowanym odpowiednio dużej i małej ilości wody – reguły obsługi są szybko wyjaśnione i łatwe do zapamiętania.
Bezpieczeństwo i funkcjonalność
Przycisk TECEloop do toalet dla dzieci znajdzie zastosowanie zarówno w łazienkach prywatnych, jak i w placówkach edukacyjnych czy opiekuńczych. Został wykonany z tworzywa w kolorze białym, charakteryzuje się płaską powierzchnią i może być uruchamiany od przodu lub od góry. Jest odpowiedni do montażu tradycyjnego, tj. natynkowego, jak i zlicowanego – w połączeniu z ramką montażową i dystansową. Takie rozwiązanie pozwala na zachowanie jednolitej powierzchni na płaszczyźnie ściany.
Tym samym nowy wariant przycisku TECEloop uzupełnia ofertę rozwiązań sanitarnych TECE stworzonych z myślą o aranżacji łazienek dla najmłodszych, wśród których znajdziemy również stelaż podtynkowy do WC stojącego dla dzieci TECEprofil ze spłuczką Uni czy TECEprofil ze spłuczką Uni o niższej wysokości montażowej – wynoszącej zaledwie 750 mm. Mając na względzie komfort i bezpieczeństwo najmłodszych, firma TECE zadbała również o to, by standardowe wersje stelaży TECEprofil i TECEbase oferowały możliwość łatwego obniżenia zbiornika o 10 cm, a przez to wysokości przycisku, czyli do ok. 90 cm nad wykończonym poziomem posadzki.

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm
Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.
Muzyka
Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.