Komunikaty PR

Nowość! Zamek TOUCH w ofercie AGAS

2021-03-03  |  12:05
Biuro prasowe
Kontakt

Hanna Gehrke - Gut
GutPR Hanna Gehrke - Gut

ul. Ludwika Rydygiera 14/14
50-249 Wrocław
gutpr|gutpr.pl| |gutpr|gutpr.pl
512078181
gutpr.pl

Opatentowany przez włoską firmę AGB magnetyczny zamek TOUCH daje możliwość otwierania i zamykania drzwi bez tradycyjnej klamki, a także stworzenie aranżacji, w której drzwi zlicowane są ze ścianą. Wyjątkowe rozwiązanie dostępne jest w ofercie polskiego dystrybutora - firmy AGAS.

Dostępny w ofercie firmy AGAS zamek TOUCH to rewolucyjne rozwiązanie w zakresie projektowania drzwi wewnętrznych. Zapewnia szerokie możliwości montażowe oraz wygodną, prostą i bezawaryjną obsługę.

Do designerskich projektów

TOUCH, który dostępny jest w ofercie AGAS, to idealne rozwiązanie sprawdzające się nie tylko w przypadku ukrytych skrzydeł, w których klamka jest niewidoczna, ale także do drzwi zlicowanych ze ścianą i drewnianych rozwiązań z frezowanymi panelami. Daje to ogromne możliwości projektowe, gdyż rozwiązanie oferowane przez AGAS umożliwia stworzenie gładkich aranżacji, w których drzwi stają się integralną częścią ściany i nie odbiegają od niej wizualnie. Ponadto, ukryta klamka z niewidoczną ościeżnicą jeszcze bardziej podkreśli ich nowoczesny, a nawet futurystyczny charakter. TOUCH pozwala na zrealizowanie najbardziej oryginalnych i kreatywnych wizji projektantów, w których drzwi mogą zarówno tworzyć całość z ozdobną ścianą, jak i być osobnym elementem dekoracyjnym.

Magnetyczny dotyk

Dzięki specjalnie opracowanemu systemowi regulacji, zamek TOUCH zapewnia idealnie domykanie skrzydeł drzwi. Zwolnienie magnesów następuje tylko w przypadku, kiedy skrzydło jest wyrównane z zaczepem. Zasięg magnesów można regulować za pomocą klucza imbusowego 2,5 mm. Dostępny w ofercie AGAS system TOUCH pozwala uniknąć problemów z regulacją zatrzasku rolkowego. Otwieranie lub zamykanie drzwi odbywa się za pomocą lekkiego pchnięcia skrzydła, które ukryte jest w ścianie.

Kiedy drzwi są otwarte, magnesy chowają się i pozostają w jednej płaszczyźnie, nadając drzwiom minimalistyczny oraz harmonijny wygląd. Jest to możliwe dzięki zdejmowanej pokrywie z klipsem, która ukrywa śruby mocujące i trzpienie regulacyjne magnesów.

Rozwiązanie firmy AGB dostępne w ofercie AGAS sprawdzi się zarówno w nowoczesnych projektach domów oraz mieszkań prywatnych inwestorów, jak i w innowacyjnych aranżacjach miejsc komercyjnych lub w biurowcach, w których design traktowany jest z niezwykłą dbałością.  

Zamek TOUCH posiada identyczne frezowanie jak zamek magnetyczny POLARIS firmy AGB, dzięki czemu jego wybór może zostać dokonany nawet wtedy, gdy rama drzwi została już zamontowana lub w przypadku wymiany skrzydła. TOUCH dostępny jest w wersji chromowanej o matowym wykończeniu, a także w kolorze białym i czarnym. Jego wymiary to 18 x 196 mm.

Cena: 150 zł

 

AGAS Sp. z o.o.

Reguły, ul. Bodycha 97
05-816 Michałowice

tel. 22 723 78 11
fax 22 723 78 11
agas@agas.pl
www.agas.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: GutPR Hanna Gehrke - Gut
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.

Handel

W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów

Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.

Podróże

Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych

Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.