Komunikaty PR

Nowości od Geberit 2021

2021-04-28  |  12:30
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Do pobrania jpg ( 0.29 MB )

Innowacyjne rozwiązania połączone z dobrym wzornictwem to znak rozpoznawczy marki Geberit, która od wielu lat jest pionierem w branży wyposażenia łazienek. Bogata oferta serii ceramicznych oraz mebli łazienkowych właśnie została uzupełniona o kolejne nowości.

Wiosną 2021 w katalogu Geberit debiutują zupełnie nowe produkty, takie jak wanny czy brodzik, a także modele misek wc, umywalek i mebli w nowych rozmiarach – jako uzupełnienie istniejących już serii. Tak, aby każdy znalazł wyposażenie idealnie dopasowane do swoich potrzeb.

Wanny w ofercie Geberit

Wanny Soana i Tawa zostały zaprojektowane z myślą o osobach, które marzą o długich, komfortowych kąpielach. Oba modele są wykonana z akrylu – materiału dużo przyjemniejszego dla skóry niż zimna stal, dłużej utrzymującego pożądaną temperaturę wody, a także odpornego na uszkodzenia – dzięki temu będą wyglądać jak nowe przez lata! To szczególnie ważne dla osób poszukujących dobrych jakościowo, wytrzymałych produktów. Niezaprzeczalnym atutem nowych wanien Soana i Tawa jest niezwykle estetyczny i efektowny wygląd. Soana ma organiczną formę z obłymi krawędziami, cienkimi rantami i wyprofilowanym oparciem, które gwarantuje wygodną pozycję podczas kąpieli. Odpływ wannowy Geberit PushControl umiejscowiony na środku lub z boku jest idealnym uzupełnieniem ze względu na swoją funkcjonalność i płaską konstrukcję, która podwyższa komfort podczas użytkowania wanny. Wanna Soana dostępna jest w 7 wariantach, można dobrać odpowiedni model zarówno do małej, jak i dużej łazienki. Wanna Tawa to doskonały wybór dla osób, które chcą mieć elegancką i funkcjonalną łazienkę – polecana jest zwłaszcza dla rodzin z dziećmi. Efektowny design łączący wyraziste, zewnętrzne krawędzie i łagodne linie wewnętrzne sprawia, że wygląda bardzo nowocześnie i minimalistycznie, a przy tym jest niezwykle wygodna. Idealnie wyprofilowane siedzisko pozwala zażywać długich, wygodnych kąpieli i poczuć się jak w SPA. Model Tawa, podobnie jak Soana, jest dostępny w wersji z odpływem na środku lub z boku.

Ultrapłaski brodzik Olona

Kolejną nowością w katalogu Geberit jest designerski brodzik Olona, idealnie wpisujący się w aktualne wnętrzarskie trendy. Najnowsza propozycja od firmy Geberit to ultrapłaski brodzik Olona wykonany z żywicy kamiennej. Jest to materiał wysokowydajny, trwały i masywny, pokryty żelkotową, antypoślizgową powłoką, dzięki której jest niesłychanie przyjemny w dotyku. Powłoka jest odporna na działanie czynników mechanicznych, takich jak ścieranie, uderzenia czy zarysowania. Brodzik zachwyca eleganckim wyglądem – matowym, białym kolorem i efektownym odpływem z chromowaną otoczką. Pod pokrywą odpływu znajduje się koszyczek na włosy, który nie tylko gwarantuje drożność, ale i zwiększa poziom higieny. Brodzik Olona jest dostępny w różnych rozmiarach, co sprawia, że z łatwością można znaleźć ten najbardziej pasujący do naszej łazienki. Model ten może być całkowicie lub częściowo wpuszczony w podłogę. Brodzik jest łatwy w utrzymaniu w czystości, do codziennej pielęgnacji wystarczy użyć miękkiej ściereczki oraz wody. Olona to rozwiązanie przeznaczone dla osób, które stawiają na efektowne wzornictwo, ale i jakość – brodzik objęty jest 10-letnią gwarancją.

Rozszerzona seria Nova Pro Premium

Umywalki oraz meble z serii Nova Pro Premium szturmem zdobyły rynek w zeszłym roku. Teraz umywalki nablatowe są wreszcie dostępne w indywidualnej sprzedaży. Zachwycają efektownym wzornictwem, a równocześnie są szalenie funkcjonalne. Wykonane z najwyższej jakości ceramiki są łatwe w utrzymaniu w czystości oraz odporne na drobne uszkodzenia i zarysowania. Może mieć to szczególne znaczenie dla osób, które urządzają swoją łazienkę tak, aby była estetyczna i modna przez wiele lat. Warto zwrócić uwagę na model Slim Rim z rantem o wysokości jedynie 17 mm, który sprawia, że umywalka stanowi elegancką, minimalistyczną całość wraz z szafką, na której jest zamontowana. Nowością są również umywalki Nova Pro o szerokości 40 cm, doskonale nadające się do montażu na wąskich szafkach w niewielkich łazienkach. Umywalka o odległości do ściany  40 cm jest wygodna, mimo że zajmuje mało miejsca. Podobnie jak nowa, krótka miska wc Rimfree o prostokątnym kształcie – długość od ściany do krawędzi to jedynie 49 cm – ten model również został stworzony z myślą o małych przestrzeniach. W serii Nova Pro Premium dostępny jest także WC-kompakt z owalną, krótką miską (całość ze spłuczką Rimfree ma jedynie 60 cm).

Każdy znajdzie coś dla siebie

- Stałe dodawanie do asortymentu nowych produktów, a także uzupełnianie istniejących serii o modele w różnych rozmiarach sprawiają, że każdy może znaleźć w ofercie wyposażenie łazienki idealnie dopasowane do potrzeb – mówi Małgorzata Jarosik, Product Manager w Geberit Polska. Zarówno osoby, które urządzają łazienkę w nowym domu czy mieszkaniu, jak i ci, którzy przeprowadzają remont i chcą wymienić np. tylko umywalkę. W ofercie Geberit w Polsce jest już 8000 produktów – jest więc z czego wybierać.

Więcej informacji na www.geberit.pl

Grupa Geberit to europejski lider w produkcji zaawansowanej technologii sanitarnej. Od momentu jej powstania w roku 1874 jest pionierem w tym sektorze, nieprzerwanie ustanawiając nowe trendy swoimi wszechstronnymi rozwiązaniami. Geberit posiada swoje przedstawicielstwa w blisko 50 krajach w Europie i na świecie, skupia w swoich zasobach 30 zakładów produkcyjnych. Największe zakłady znajdują się w Szwajcarii, Niemczech i Austrii. Siedziba główna znajduje się w Rapperswil-Jona w Szwajcarii, a sama firma jest notowana na Szwajcarskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w Zurychu od 1999 r. Grupa Geberit wygenerowała sprzedaż w wysokości 2,9 mld franków szwajcarskich w 2017 roku zatrudniając około 12.000 pracowników. Zakres produktów obejmuje linię systemów sanitarnych (systemy instalacyjne, spłuczki, baterie umywalkowe, systemy spłukiwania, syfony, toalety myjące), wyposażenie łazienek (ceramikę sanitarną, meble łazienkowe, kabiny i wanny) oraz systemy rurowe (systemy wodociągowe i systemy kanalizacyjne).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce Biuro prasowe
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.