Komunikaty PR

Nowości od Geberit 2021

2021-04-28  |  12:30
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Do pobrania jpg ( 0.29 MB )

Innowacyjne rozwiązania połączone z dobrym wzornictwem to znak rozpoznawczy marki Geberit, która od wielu lat jest pionierem w branży wyposażenia łazienek. Bogata oferta serii ceramicznych oraz mebli łazienkowych właśnie została uzupełniona o kolejne nowości.

Wiosną 2021 w katalogu Geberit debiutują zupełnie nowe produkty, takie jak wanny czy brodzik, a także modele misek wc, umywalek i mebli w nowych rozmiarach – jako uzupełnienie istniejących już serii. Tak, aby każdy znalazł wyposażenie idealnie dopasowane do swoich potrzeb.

Wanny w ofercie Geberit

Wanny Soana i Tawa zostały zaprojektowane z myślą o osobach, które marzą o długich, komfortowych kąpielach. Oba modele są wykonana z akrylu – materiału dużo przyjemniejszego dla skóry niż zimna stal, dłużej utrzymującego pożądaną temperaturę wody, a także odpornego na uszkodzenia – dzięki temu będą wyglądać jak nowe przez lata! To szczególnie ważne dla osób poszukujących dobrych jakościowo, wytrzymałych produktów. Niezaprzeczalnym atutem nowych wanien Soana i Tawa jest niezwykle estetyczny i efektowny wygląd. Soana ma organiczną formę z obłymi krawędziami, cienkimi rantami i wyprofilowanym oparciem, które gwarantuje wygodną pozycję podczas kąpieli. Odpływ wannowy Geberit PushControl umiejscowiony na środku lub z boku jest idealnym uzupełnieniem ze względu na swoją funkcjonalność i płaską konstrukcję, która podwyższa komfort podczas użytkowania wanny. Wanna Soana dostępna jest w 7 wariantach, można dobrać odpowiedni model zarówno do małej, jak i dużej łazienki. Wanna Tawa to doskonały wybór dla osób, które chcą mieć elegancką i funkcjonalną łazienkę – polecana jest zwłaszcza dla rodzin z dziećmi. Efektowny design łączący wyraziste, zewnętrzne krawędzie i łagodne linie wewnętrzne sprawia, że wygląda bardzo nowocześnie i minimalistycznie, a przy tym jest niezwykle wygodna. Idealnie wyprofilowane siedzisko pozwala zażywać długich, wygodnych kąpieli i poczuć się jak w SPA. Model Tawa, podobnie jak Soana, jest dostępny w wersji z odpływem na środku lub z boku.

Ultrapłaski brodzik Olona

Kolejną nowością w katalogu Geberit jest designerski brodzik Olona, idealnie wpisujący się w aktualne wnętrzarskie trendy. Najnowsza propozycja od firmy Geberit to ultrapłaski brodzik Olona wykonany z żywicy kamiennej. Jest to materiał wysokowydajny, trwały i masywny, pokryty żelkotową, antypoślizgową powłoką, dzięki której jest niesłychanie przyjemny w dotyku. Powłoka jest odporna na działanie czynników mechanicznych, takich jak ścieranie, uderzenia czy zarysowania. Brodzik zachwyca eleganckim wyglądem – matowym, białym kolorem i efektownym odpływem z chromowaną otoczką. Pod pokrywą odpływu znajduje się koszyczek na włosy, który nie tylko gwarantuje drożność, ale i zwiększa poziom higieny. Brodzik Olona jest dostępny w różnych rozmiarach, co sprawia, że z łatwością można znaleźć ten najbardziej pasujący do naszej łazienki. Model ten może być całkowicie lub częściowo wpuszczony w podłogę. Brodzik jest łatwy w utrzymaniu w czystości, do codziennej pielęgnacji wystarczy użyć miękkiej ściereczki oraz wody. Olona to rozwiązanie przeznaczone dla osób, które stawiają na efektowne wzornictwo, ale i jakość – brodzik objęty jest 10-letnią gwarancją.

Rozszerzona seria Nova Pro Premium

Umywalki oraz meble z serii Nova Pro Premium szturmem zdobyły rynek w zeszłym roku. Teraz umywalki nablatowe są wreszcie dostępne w indywidualnej sprzedaży. Zachwycają efektownym wzornictwem, a równocześnie są szalenie funkcjonalne. Wykonane z najwyższej jakości ceramiki są łatwe w utrzymaniu w czystości oraz odporne na drobne uszkodzenia i zarysowania. Może mieć to szczególne znaczenie dla osób, które urządzają swoją łazienkę tak, aby była estetyczna i modna przez wiele lat. Warto zwrócić uwagę na model Slim Rim z rantem o wysokości jedynie 17 mm, który sprawia, że umywalka stanowi elegancką, minimalistyczną całość wraz z szafką, na której jest zamontowana. Nowością są również umywalki Nova Pro o szerokości 40 cm, doskonale nadające się do montażu na wąskich szafkach w niewielkich łazienkach. Umywalka o odległości do ściany  40 cm jest wygodna, mimo że zajmuje mało miejsca. Podobnie jak nowa, krótka miska wc Rimfree o prostokątnym kształcie – długość od ściany do krawędzi to jedynie 49 cm – ten model również został stworzony z myślą o małych przestrzeniach. W serii Nova Pro Premium dostępny jest także WC-kompakt z owalną, krótką miską (całość ze spłuczką Rimfree ma jedynie 60 cm).

Każdy znajdzie coś dla siebie

- Stałe dodawanie do asortymentu nowych produktów, a także uzupełnianie istniejących serii o modele w różnych rozmiarach sprawiają, że każdy może znaleźć w ofercie wyposażenie łazienki idealnie dopasowane do potrzeb – mówi Małgorzata Jarosik, Product Manager w Geberit Polska. Zarówno osoby, które urządzają łazienkę w nowym domu czy mieszkaniu, jak i ci, którzy przeprowadzają remont i chcą wymienić np. tylko umywalkę. W ofercie Geberit w Polsce jest już 8000 produktów – jest więc z czego wybierać.

Więcej informacji na www.geberit.pl

Grupa Geberit to europejski lider w produkcji zaawansowanej technologii sanitarnej. Od momentu jej powstania w roku 1874 jest pionierem w tym sektorze, nieprzerwanie ustanawiając nowe trendy swoimi wszechstronnymi rozwiązaniami. Geberit posiada swoje przedstawicielstwa w blisko 50 krajach w Europie i na świecie, skupia w swoich zasobach 30 zakładów produkcyjnych. Największe zakłady znajdują się w Szwajcarii, Niemczech i Austrii. Siedziba główna znajduje się w Rapperswil-Jona w Szwajcarii, a sama firma jest notowana na Szwajcarskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w Zurychu od 1999 r. Grupa Geberit wygenerowała sprzedaż w wysokości 2,9 mld franków szwajcarskich w 2017 roku zatrudniając około 12.000 pracowników. Zakres produktów obejmuje linię systemów sanitarnych (systemy instalacyjne, spłuczki, baterie umywalkowe, systemy spłukiwania, syfony, toalety myjące), wyposażenie łazienek (ceramikę sanitarną, meble łazienkowe, kabiny i wanny) oraz systemy rurowe (systemy wodociągowe i systemy kanalizacyjne).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór Biuro prasowe
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań
2025-04-24 | 14:00

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane
Dom Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
2025-04-01 | 11:30

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Organizacja przestrzeni w garażu to wyzwanie, z którym zmaga się wielu właścicieli domów. Wąskie regały metalowe stanowią idealne rozwiązanie tego problemu,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.