Komunikaty PR

Nowy oddział Interstone w Trójmieście

2021-01-11  |  15:30
Kontakt
Aleksandra Stachulska
Home Sweet Home PR

Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl
Do pobrania jpg ( 0.62 MB )

Interstone - importer i dystrybutor kamienia naturalnego z ponad dwudziestoletnią tradycją, otworzył właśnie nowy oddział. Firma działa na terenie całego kraju. Do tej pory magazyny Interstone znajdowały się w Adamowicach k. Mszczonowa, Chrzanowie, Poznaniu oraz Wrocławiu. Nowy oddział znalazł swoją lokalizację w Pruszczu Gdańskim i swoim zasięgiem obejmuje trzy północne województwa: pomorskie, warmińsko-mazurskie oraz kujawsko-pomorskie.

 

- Nowo otwarty magazyn to nowoczesna hala o powierzchni 864 metrów kwadratowych oraz profesjonalne biuro sprzedaży. Dodatkowo, na drugą połowę roku planujemy otwarcie showroomu, zaaranżowanego z wykorzystaniem kamieni naturalnych i spieków kwarcowych – opowiada Wojciech Sordyl, Kierownik Oddziału Gdańsk. – Projektując tę przestrzeń, wspólnie z biurem architektonicznym JMW Architekci, zadbaliśmy, aby było to wygodne miejsce spotkań, organizacji niewielkich konferencji i kameralnych eventów. Zamierzamy również zabierać klientów i gości na fascynujące wizyty online
w kamieniołomach na całym świecie, z których pochodzą produkty dostępne w naszej ofercie – dodaje.

 

W nowym, trójmiejskim magazynie dostępnych jest aż 10 000 metrów kwadratowych kamieni naturalnych, kwarcogranitów Quarella i pełna oferta spieków kwarcowych marki Laminam. Na klientów z północnej Polski czekają bestsellery Interstone - najpiękniejsze kwarcyty i granity z Brazylii, wśród nich zmieniający swoją kolorystykę w zależności od oświetlenia Alexandrite, wzorzysty Patagonia, kremowy i delikatny Sublime, bardzo dekoracyjny Azul Bahia, oraz kamienie z Włoch – ekskluzywne marmury - Calacatta i Statuario. Szczególnie warta zobaczenia będzie duża grupa onyksów, w tym najbardziej poszukiwany i pożądany przez klientów – White Cristal. W ofercie nie mogło zabraknąć również jednych z najbardziej tajemniczych kamieni szlachetnych – Agatów. W trosce o środowisko, firma umożliwia wszystkim klientom zwrot opakowań transportowych.

 

- Jeśli akurat nie mamy któregoś z materiałów dostępnego w Gdańsku, sprawnie przetransportujemy go z magazynu centralnego – zapewnia Wojciech Sordyl. - Pod indywidualne zamówienie klienta sprowadzimy także materiały, których nie mamy w stałej gamie sprzedażowej, a mają je nasi dostawcy z całego świata – dodaje.

 

Interstone zapewnia profesjonalne doradztwo oraz obsługę przed i posprzedażową. Co ważne dla inwestorów – możliwe jest również zamówienie usługi ekspresowego transportu lokalnego w całej strefie zasięgu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Home Sweet Home PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.

Handel

W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów

Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.

Podróże

Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych

Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.