Komunikaty PR

Nowy wariant pianek Ptasie Mleczko® z okazji 170 lat E.Wedel

2021-02-04  |  16:00
Biuro prasowe

Rok 2021 to wyjątkowy moment w historii E.Wedel. To czas, w którym marka świętuje swoje 170-te urodziny. Z tej okazji dostępna jest na rynku nowość – pianki Ptasie Mleczko® waniliowe w mocno gorzkiej czekoladzie 80%. Jubileuszowy produkt to doskonałe połączenie słodkiego i nieco wytrawnego smaku gwarantujące idealną chwilę przyjemności.

Nowość w ofercie  

Stałe portfolio kultowych pianek Ptasie Mleczko® zostało wzbogacone o nowość. Tym razem marka E.Wedel przygotowała dla fanów słodkości uwielbiany przez nich smak w nowej, nieco bardziej wytrawnej odsłonie. Nowy wariant to niebiańsko lekka, waniliowa pianka oblana mocno gorzką czekoladą 80%. To przyjemne przełamanie smaków zapewniające bardziej intensywne i wyraziste odczucia płynące z delektowania się tą słodyczą. 

Wyjątkowa okazja 

Pianki Ptasie Mleczko® waniliowe w mocno gorzkiej czekoladzie 80% powstały z myślą o celebrowaniu szczególnych momentów. W 2021 roku E.Wedel obchodzi 170-lecie istnienia marki. Specjalnie na tę okoliczność szata graficzna opakowania, prezentująca ptasi motyw oraz owoce kakaowca, została wzbogacona logotypem promującym 170 lat E.Wedel. Elegancka całość odzwierciedla wyrafinowany smak nowych pianek Ptasie Mleczko® oraz wyjątkową okazję. 

170. urodziny naszej marki to powód do dumy, a także świętowania. W szczególnym czasie jubileuszu zależało nam, aby na rynku pojawił się produkt, który ma historyczne korzenie i spełni obecne oczekiwania fanów naszych słodkości. Dlatego, opracowaliśmy nowość wśród pianek Ptasie Mleczko®, która stanowi idealne połączenie słodkiej wanilii i mocno gorzkiej czekolady 80%. Warto dodać, że historia pianek w czekoladzie rozpoczęła się już w 1936 roku, kiedy to Jan Wedel zainspirowany podróżą po Francji stworzył kultowy do dziś produkt. Mamy nadzieję, że nowy wariant pianek Ptasie Mleczko® zachwyci swoim smakiem i eleganckim design’em. Nasza nowość to słodycz doskonała na chwile przyjemności na co dzień oraz jako idealny upominek na wyjątkowe okazje – mówi Dominika Igielińska Junior Branded Content Manager.

Ptasie Mleczko® waniliowe w mocno gorzkiej czekoladzie 80% dostępne jest w sklepach od początku stycznia. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.

Handel

W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów

Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.

Podróże

Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych

Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.